Midtjylland vs. AGF

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Midtjylland vs. AGF

Indlæg af mousebreaker »

Jeg kan på INGEN måde se os få point i Brøndby som vi spiller.
10 point efter Brøndby i så fald.

Hvis Thorup overlever det, så er man dumstædige i ledelsen.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Sahl

Indlæg af Sahl »

FCM2000 skrev:
bifr05t skrev:Det er jo helt katastrofalt så lidt der kommer til at virke. Jeg håber virkelig at Steinlein mander sig op og erkender at det var en fejl at ansætte Thorup. Han har simpelthen trukket alt spilleglæden ud af holdet.
Problemet er at CS pegede på JT, mens de engelske ejere pege på udlandet, CS fik sin vilje, og ja han står dårligt lige nu, for pilen peger jo også CS.
Det tror jeg du har ret i og CS vil nok forsøge at beholde Thorup så længe som muligt og håbe på det vender.
Jeg tror stadigvæk på, at Thorup er væk efter jul og det kan næsten kun blive bedre! mest af alt fordi forandring i sig selv ofte kan motivere.

Som jeg har sagt mange gange, top6 er helt fint med mig i år! men det spillerene leverer i dag er ikke acceptabelt og jeg synes det er alt for nemt taktisk, at holde os væk fra mål! Vi udnytter ikke vores spilleres potentiale med det system Thorup kører.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Det her formår Thorup ikke at vende. Han er fuldstændig uden løsninger og koncept. Vi sejler ned gennem tabellen hvis det fortsætter sådan her.

Det kan godt være der er nogen der skal ud at se sig om efter et nyt job inden længe.

Det ville sgu klæ dig Steinlein at du lagde dit kammerateri fra dig, og indrømmede at du også har noget af ansvaret for det der sker lige nu.

EnSurUlv

Indlæg af EnSurUlv »

Jeg ved godt at CS valgte JT, men det er jo ikke CS der ejer klubben. Mon ikke bare at Matthew B bare beslutter at JT skal væk?

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

@Sahl
Med den trup vi har så er top 6 uambitiøst i en grad jeg slet ikke kan forholde mig til. Men du har formodentlig bare taget højde for kaptajnen på skibet.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Som problemet er nu, så kører spillet langt fra, de spillere man har fået har svigtet, p.g.a. af manglende form og skader og ja så har vi en finsk landsholdsspiller i Halsti der bliver holdt uden for af en eller anden grund.

Det vil være rart at ryste posen og få noget ny energi, ny træner.

Det virker en tand for naiv, at man tror på NK, Banggaard, Andersson, Duelund, Riis og Rømer, MT er spillere der kan være i en trup, der var udråbt til at udfordre FCK og Brøndby.

Det er sgu for naivt CS.

Sahl

Indlæg af Sahl »

mousebreaker skrev:@Sahl
Med den trup vi har så er top 6 uambitiøst i en grad jeg slet ikke kan forholde mig til. Men du har formodentlig bare taget højde for kaptajnen på skibet.
Det synes jeg ikke. Men det er fordi jeg mener vi er i gang med en opbygningsfase og tager hensyn til vores forudsætninger (mht træner mm)
Man kan ikke vinde alt og altid blive top3! Men der er noget man kan forvente og det er spillere der giver sig fuldt ud for, at vinde hver kamp! En træner der forsøger, at motiverer spillerne osv. Det har jeg ikke set meget af.

Jeg vil også igen gerne nævne hvad RA selv sagde tidligere på sæsonen.
"FCM skal spille fremadrettet, direkte og offensivt fodbold, og det må I gerne holde os op på"

Det kommer ikke til, at ske med mindre der kommer en ny træner og derfor vil jeg da gerne holde ledelsen op på dette!
Senest rettet af Sahl 4. dec 2016, 20:10, rettet i alt 1 gang.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

EnSurUlv skrev:Jeg ved godt at CS valgte JT, men det er jo ikke CS der ejer klubben. Mon ikke bare at Matthew B bare beslutter at JT skal væk?
Det må man håbe på, CS håber det nok også, der ser lidt pænere ud, frem for at han må indstille JT til fyring når han selv valgte JT.

CS ender med at komme i den komiske ali situation som kan komme til at betyde at han også må ud af vagten som sportslig ansvarlig og degraderes til akademiet.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg er målløs. Det er, relativt til materialet, pt. det ringeste fodbold FCM nogensinde har spillet. 90+ uden at skabe noget som helst. En masse egoistiske tendenser, igen personificeret ved Duelund. Omvendt også mærkeligt at en hel mørbanket Borring starter foran ham i dag. En midtbane som slet ikke fungerer. Poulsen og VdV alt for ens, og sidstnævnte har været mere til skade end gavn i efteråret, og vel også et flop kommercielt..

Ja, alt er elendig. Ja, klubben Skal fyre Thorup. Men!

Steinlein skal fandme også ud. Han har lavet så vanvittigt mange dårlige handler og beslutninger. Jeg nævner i flæng.

Duncan
Dahlin
Bruninho
Thorup!!! Og så kostede han Glen..

Og nu står idioten så at siger, at vi kun kan overraske i Brøndby, ingen kan regne med noget. Shit man.

henker

Indlæg af henker »

Enig!! Steinlein skal også ud..

EnSurUlv

Indlæg af EnSurUlv »

Ja, det er hvad vi er blevet til igen.
Et hold der er bange for at tage til Brøndby.
Jeg forventer ikke på nogen måde at vi skal vinde mesterskabet, men helt ærlig, det kan ikke være rigtigt at vi som hold/klub nu er blevet så dårlige som vi har været i denne sæson. Det er jo under alt kritik. Spillerne rammer ikke hinanden. Vi har efter min mening en spiller som VDV løbende rundt, som vi bruger forkert. Når han får bolden er der ro og overblik. Men det mener jeg at vi skal ændre spillestilen mere til at tingene går igennem ham.
Men jeg har ikke mere tid til at skrive alt hvad der er glat men holdet :)

Mener at vi skal have nyt træner blod, og gerne udlænding.

Thorup burde fyres i morgen.

JBT

Indlæg af JBT »

Ingen af os kan være tilfredse før de har pakket deres ting og er smuttet. Totalt ødelæggende og inkompetent med så hjernedøde kommentarer Steinlein kommer med som han plejer, hvor er han var klam at høre på. Handling nu ! Vi er så langt fra det der bliver lovet og man bliver syg over hvor gennemsnitlige vi efterhånden er. Alt det der bliver spået på forhånd er kun blevet bakket op af hvad der er sket efterfølgende. Folket er rasende.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Fed 1. Halveg, og hold da op det er stole ud og ærgerligt med det ikke dømte straffe
Bortset fra mål, super og jeg var i hvert fald godt underholdt

Skidt skidt skidt 2. halveg, hvor det igen falder fra hinanden for 4. kamp i træk :(

Fortjent til Rømer som Man of the Match, godt at se der er en der kæmper røven ud af bukserne.

O

Indlæg af O »

Steffen am skrev:Fed 1. Halveg, og hold da op det er stole ud og ærgerligt med det ikke dømte straffe
Bortset fra mål, super og jeg var i hvert fald godt underholdt

Skidt skidt skidt 2. halveg, hvor det igen falder fra hinanden for 4. kamp i træk :(

Fortjent til Rømer som Man of the Match, godt at se der er en der kæmper røven ud af bukserne.
Vi spiller champagnebold - pokkers at vi gang på gang møder modstandere, som i den grad er røvheldige med at slå os. Det her handler om kontinuitet, og inden længden vil pointene vælte ind på kontoen. Med det klare koncept og den klare positive udvikling holdet har gennemgået under Jess Thorup mener jeg, at vi omgående SKAL forlænge med ham - frem til minimum 2030.

Det er kun et spørgsmål om tid, før en af de helt store står og river i ham, når de får øje på det gudsbånedede fodboldgeni han er - forlæng inden det er for sent.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Thorup må ud, men det skal Steinlein sgu også! Vi trænger i den grad til nye folk i den sportslige ledelse.

Steinlein mener nok, at købet af Sparv og kontrakten med Vdv er helt vildt, men han har fejlet igen og igen. Mangle dårlige indkøb og ikke nogle specielt imponerende salg. Salget af Pione kunne de fleste sportsdirektørere nok havde gjort lige så godt.

Besvar