Simon Poulsen til FCM - Rathe den anden vej...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Danni K Jensen

Simon Poulsen til FCM - Rathe den anden vej...

Indlæg af Danni K Jensen »

Rart at få ham til klubben i god tid...

Link:
http://www.soenderjyske.dk/default.php3 ... rdID=19628
Senest rettet af Danni K Jensen 21. aug 2005, 23:42, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Simon Poulsen til FCM - Rathe den anden vej...

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

FCM afstår en betydelig sum + Rathe..

Det kan jeg ikke få til at hænge sammen.. Hvornår udløber Rathe`s kontrakt??

Kent

Indlæg af Kent »

hmmmm......

Umiddelbart spændende at få SP til klubben med det samme - i de klip fra Onside, hvor man har set ham, ser han spændende ud, MEN:

1. Det lyder dyrt at vi har givet "en betydelig sum" for manden + Rathe.
Jeg synes det er fint at Rathe kommer videre - hans udvikling er gået i stå de sidste par sæsoner, og han har brug for at få mere spilletid i benene.

2. Det tyder på at Pim ryger til FCK - ellers var der vel egentlig ikke nogen grund til at bruge penge på SP.

Kent

Harder

Indlæg af Harder »

Det er helt kanon! Simon Poulsen bliver en kærkommen forstærkning af den offensive venstrekant. Håber virkelig han slår igennem fra starten af, også er han jo også fast mand på u21 landsholdet :)

VELKOMMEN SIMON POULSEN!

/Harder

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

En betydelig sum for SønderjyskE, hvor meget mon det er? Mit gæt er omkring 1 mio.
Men glædeligt at han skifter øjeblikkeligt, samt at Rathe kommer væk. Håber for ham at det er det der skal til for at han komme igang igen.

Claus

YahooSeeker [Bot]

Der står der ingenting på de forskellige nyheds sider.. bold.dk, onside.dk... hmm er de ikke informeret??? Men sys da det er spændende, han er virkelig en spændende spiller! men det går jo ikke ligefrem truppen bredere... men Simon Poulsen kan jo også spille agriber og har gjort det med succes i sønderjyske, så virkelig godt køber, håber bare ikke der er blevet brugt for mange penge på ham!

YahooSeeker [Bot]

Det står både på sportenkort.com samt på ekstrabladet.dk..

Klauzito

betydelig sum?

Indlæg af Klauzito »

En betydelig sum nu og en betydelig sum ifm Frandsen der gik til Viborg.
Gad vide hvor mange penge der er tilbage fra Zidan handlen efterhånden!?!?!
Det virker som om at man strør rundt med penge inde i klubben, her året efter vi havde et underskud på 8 millioner

Kent

Indlæg af Kent »

Claus (BW#1145) skrev:
-------------------------------------------------------
> En betydelig sum for SønderjyskE, hvor meget mon
> det er? Mit gæt er omkring 1 mio.

Det tror jeg ikke - det er forhåbentlig alt for meget. 1 mio + Rathe for en spiller, der har 1 år tilbage af kontrakten? - Det tror jeg ikke på.

I sin tid betalte vi Farum 500.000 kr for Dennis Sørensen - tvivler på at vi har betalt mere for SP når Rathe også er med i handlen.

Udmeldingen skal nok også ses i lyset af at SønderjyskE skal retfærdiggøre salget overfor fans mm, der har været oppe at køre grundet FCM's tidlige signing af ham ift næste sæson.

Det mest interessante i dette er hvad der sker med Pimpong - er han mon røget til FCK? - i så fald har vi måske brugt en del af den transferindtægt til at frikøbe SP, samtidig med at vi sendte Rathe den anden vej, og dermed slap for en lønning for en spiller, der ikke stod til at få ret meget spilletid i år. Hvis det hænger sådan sammen, kan det være en ganske fornuftig økonomisk fremgangsmåde.

Kent

Ravnen

Re: betydelig sum?

Indlæg af Ravnen »

Jeg forstår ærligt talt ikke hvorfor der skal "en betydelig sum" med i regnestykket når de får Rathe. Simon Poulsen var jo transferfri til næste sommer, og vi ville have fået ham uden at give en krone. Omvendt er Rathe vel ikke så dårlig at en foræring er nødvendig for at afhænde ham, jeg ville da anslå ham til at være 1-2 mio værd, og så en betydelig sum oveni det hele så er fordelen ved at Simon Poulsen var transferfri jo helt og aldeles væk.

Dejligt at få Simon Poulsen, har nydt hans raids for sønderjyderne, men synes klubben går over gevind, først får Viborg Frandsen gratis, mens vi betaler Frandsen penge for at smutte, og nu en spiller plus betydelig sum for at hente en spiller vi alligevel ville have hentet på fri transfer.. jeg gruer for næste regnskab!

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Jeg glæder mig også til at se det næste regnskab, men jeg tror Jens Ørgaard ved hvad han laver.

Klaus Videbæk

Indlæg af Klaus Videbæk »

Efter min mening et kanont tiltag.
Rathe ville efter min mening aldrig få chancen på holdet igen. Samtidig betyder det at vi kan trække Svenne Poulsen ind på midtbanen hvor han spiller bedst!

Den betydelige sum som Sønderjyske siger tager jeg ikke så tungt. Tror virkelig man får noget for pengene!

Nu er man ikke længere superafhængig af pimpong og kan derfor få en pæn sjat af fck for et skifte med det samme. Jeg tror på at femi bliver en god indskifter!

Mose

Indlæg af Mose »

Hvilken klub ville give penge for Rathe.

Se det i øjnene han var for dårlig og lå kun til økonomisk last for klubben.

Han er foræret væk.

At Sønderjyske vil have penge for deres eneste talent er vel ikke så underligt.

YahooSeeker [Bot]

Simon Poulsen er nok et af de bedste køb i denne sæson, nu kan vi bygge holdet op uden Pim, han har alligevel ikke været ret skarp i denne sæson indtil nu

så godt gået FCM

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

ja man må formode at der er tale om mange penge siden sønderjyske melder ud at pengene fra "salget" skal bruges til forstærkning(ER)

Med Simons skifte er det klart, at det giver os nogle offensive huller, som vi skal have fyldt ud. Vi håber og tror derfor på, at vi kan forstærke os med en til to spillere inden transfervinduet lukker ultimo august" udtaler kommerciel direktør Klaus Rasmussen og understreger, at pengene fra salget af Simon Poulsen skal bruges på forstærkninger af truppen.

Besvar