FCM2000 skrev:Igen viser kampen, at FCMs forsvar absolut ikke ikke hører til i top 5.
Igen har Nissen en afgørende fod med i målet til modstanderen.
Ved udvisningen svigter FCMs forsvar totalt, Sønderjyske er på det tidspunkt 10 mand på banen, FCM har en dødbold, men guddømme om ikke det lykkes at rive FCMs defensiv over, Hassan kommer forsent ind til at stoppe et raid op ad banen, og ja en spiller fra Sønderjyske overløber Rømer, og spiller på rødtkort.
Men fuldstændig uacceptabelt.
Ved målet står en flok FCM spillere og sover.
FCM spillerne virkede ikke motiveret fra starten af, det virkede nærmest som om de ikke havde trænet i flere måneder, set i forhold til at Sparv går ind i 2.halvleg og virker som bedste spiller på dagen.
Poulsen virkede elendig og rollerne mellem Poulsen og Vaart virker uafklaret, for mig virker Vaart langt mere boldsikker end Poulsen, poulsen smider alt for mange bold væk i den her kamp.
Holdet virker usammenhængende og der er ikke noget spilkoncept.
Vedrørende kritik af Thorup, her vil jeg gå diplomatisk frem, og formulere det på den måde, """ Steinlein mener at FCM snart igen vil vinde mesterskabet, men er Thorup manden der kan gør FCM til mestre??? """
Selvom jeg er enig i at spiller sjældent virker motiveret til, at vinde og at vi har en svag defensiv, halv lunken træner, så ville vi have været nr. 1 i superligaen hvis fejldomme, unfair bias og helt igennem åbenlys "hjælp" til især 2 hold. Nogle gange kan jeg blive i tvivl om fodbold er på niveau med boksning, når man taler om korruption og manipulation.
Man kan så sige, at så længe vi spiller med Thorup's spillestil, som jeg gerne indrømmer kan virke fint i nogle tilfælde, at så er der en større risiko for, at vi kan blive fejldømte uden at det kan helt afvises. Jeg savner nogle gange Riddersholm, ikke fordi jeg synes han var meget bedre som træner, men fordi han havde udtalt sig langt mere omkring situationen og han havde med sikkerhed presset medierne med det (det anser jeg for en af grundende til, at vi blev mestre! I mesterskabssæsonen havde vi mange flere dømme med os end i mod os)
Der er et åbenlyst problem i Dansk fodbold når man snakker.
Dommer niveau/bias
Mediedækning
Men selv med ovenstående, så burde man stadigvæk kunne stille noget god fodbold (jeg holder stadigvæk ved min top 6 er godkendt, pga. opbygningsfase) men derfor kan man godt forvente noget kvalitet.
Jeg synes personlig, at VDV var god og han har også den personlighed vi mangler så meget af!! han vil ikke finde sig i, at blive behandlet unfair og det skal han nok vise. Derudover så spiller han med hjertet synes jeg! håber det kan smitte af på nogle af vores andre spillere.
Hvis i spørger mig, så var der mange fejldomme og inden det røde kort! men det røde kort var det eneste "udover vejr" der gjorde vi tabte i går!