Transfer vinter 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Stoffer

Re: Transfer vinter 2016

Indlæg af Stoffer »

4904 skrev:
mnm123 skrev:Markus Halsti må være en færdig mand i klubben, og må betegnes som endnu en fejl signing af ledelsen som har spotet ham igennem Smart odds.
Han har godt nok være usandsynlig ringe :roll: Gad godt vide, hvordan han har kunne spille for Finland .....
Jeg er ikke uenig i, at han har været dårligere end forventet. Vi må dog huske, at han har fået en større rolle end først tiltænkt pga. Sparv's skade. Måske han havde været bedre med færre minutter og lidt længere indkøring.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

Jeg håber at man er på vej til at at hente Mabil tilbage, og gerne med et "undskyld du ikke fik chancen". Han er med afstand bedste mand for Esbjerg pt. og skaber mere på et bundhold end vores nuværende kanter har gjort i hele efteråret. Jonas Borring har dog vist rigtig god form i den allerseneste tid, så med Mabil med også kan det begynde at se godt ud i foråret.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Uldkraemmeren skrev:Jeg håber at man er på vej til at at hente Mabil tilbage, og gerne med et "undskyld du ikke fik chancen". Han er med afstand bedste mand for Esbjerg pt. og skaber mere på et bundhold end vores nuværende kanter har gjort i hele efteråret. Jonas Borring har dog vist rigtig god form i den allerseneste tid, så med Mabil med også kan det begynde at se godt ud i foråret.
Han har spillet et par gode kampe på det sidste, men lad ham nu præstere over længere tid og udvikle sit spil. At tage ham hjem til foråret vil jo kunvære som 5-6 valg på kanterne da vi har Duelund-Wikheim-Borring-Hassan-David som kant spiller så der vil ham ikke få meget spille tid

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så begynder nyhederne/rygterne så småt.

En scout på stadion er dog ikke i sig selv super oprivende, og synes da egentlig godt Novak må blive lidt endnu :)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... il/6409993

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Jeg er stadig lidt træt af salget af Kadlec. Endelig var han så småt begyndt at vise noget og vupti væk! Så fik vi Bruninho, om det er skader det hele ved jeg ikke, men vi har ikke fået meget ud af det bytte.

Pusic tror jeg ikke bliver meget længere og egentlig er jeg også skuffet over manglende mål fra ham. Så det ligner at vi skal ud og finde en klasseangriber til at konkurrere med Paul?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Mit umiddelbare bud er at man sælger Pusic, forlænger med Zacharias og lade Bruninho løbe ud.

Om Paul, Zacharias, en Tychosen (semi ude af position) og en Thomsen i parantes er nok, er så spørgsmålet.
Nu har jeg ikke set nok ungdomsfodbold til at vurdere det benhårdt, men er faktisk fristet til at tro, man tror så meget på Zacharias især, at man holder hestene og ser. Hvis det så bliver europæisk fodbold i efteråret henter man en ny, der kan konkurrere med Paul om at være førstevalg.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Køb Robert Skov nu. Han må forhandle med andre klubber ved årsskiftet, og så er Ørgård agent. Der må kunne laves en studehandel !!!

Han har bare et venstreben der siger spar to, og han har allerede en del erfaring selvom han er ung. Ham kan vi godt udvikle og få lidt gysser for.
Så må Borring på bænken.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ja, han gør godt nok god reklame for sig selv.
Imponerende som 96'er at løfte et SIF hold sådan.

Han kan så fint starte med at hjælpe med at slå Brøndby i næste uge. :)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Robert Skov må stå på listen for spillere for os, men ser stadig helst viser på defensiven og efter en super målmand som vinder point ind til holdet og gør vores defensiv bedre. Dahlin virker ikke i mine øjne som det vi har brug for, han virker dårligt i feltet og dårlig kommunikation samt dårlig teknik med fødderne. Køb en målmand og vi vil se en stærkere hold ig flere point på tavlen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Liste over spillere i ligaen der har kontraktudløb vinter eller til sommer.

Ikke vildt meget interessant, men der er da måske noget der er en diskussion værd om ikke andet
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... e/side/0/1

Robert Skov eller en af de 3 Randers drenge,
selvom Fenger selvfølgelig ikke havde hans bedste aften med selvmål.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Robert Skov og Jeppe Andersen er to interessante spillere. Ellers synes jeg man skal forsøge at få Jores Okore fra FCK.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Baseret på tidligere erfaringer, skal man selvfølgelig passe på med at være alt for skråsikker i fodboldverdenen,
men tror nu alligevel på at solen kommer til at stige i vest, inden Midtjylland signer en spiller FCK ser som en del af deres strategi.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Hvad med ham her

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u21- ... situation/

Han røg tidligt afsted, og sidste sæson spillede han fast, men efter ny manager er han sjældent i truppen. Han skal have spilletid da han skal til U21 EM. Thorup må jo kende ham. Jeg synes han er en fantastisk spiller med et godt blik for spillet, og scorer da også lidt mål og har en del assister.

Problemet er bare at han har kontrakt til 2018 i Fulham, men hvis vores ledelse er kloge burde vi forsøge med ham på en eller anden måde. Måske leje, eller hvis han evt. kan løses fra sin kontrakt. Sælger vi Olsson er der da plads til ham.

Vi skal vel også snart til at tænke på en afløser for JP, og det er jo ikke VdV.

Jeg synes vi bør gøre forsøget inden københavnerne snupper ham.

Ervino

Indlæg af Ervino »

For mig at se, så består transfervinduet i at holde truppen i ave. Altså ikke de store indkøb, hvilket også matcher vores økonomiske nedgearing. Desuden må man forvente vi sælger, før vi handler. I porteføljen over spillere der muligvis forlader klubben, må man nævne spillere som Pusic, Olsson, Novak (afhænger af beløbet Beşiktaş vil kaste efter ham), David (udleje) samt Marco Larsen. Desuden løser man evt. handlen med Bruninho, der ikke lader til at være den spiller der forlod FCN og Superligaen for små to sæsoner siden. Desuden har man et kontrakt-udløb med Mikkel Andersen der skal løses. Ser ikke vi går på markedet og forstærker truppen markant.

Men en spændende fremgangsmåde, hvilket også vil matche den økonomiske strategi, ville være at 'plukke' de transferfrie spillere rundt omkring, eller hente ind på leje, som flere herinde også nævner. Hvis Olsson eksempelvis skulle smutte (rygtet til Sverige), så ville et Leje af Lasse Vigen (ude i kluden i Fulham) være oplagt. Robert Skov burde kunne hentes gratis som langsigtet (læs: fra Juni) erstatning for Pusic. Ligeledes kunne man kigge på Mads Fenger fra Randers, som supplement til et noget skrøbeligt forsvar.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Synes Steinlein / Thorup / trænere / fys staben måske er lidt presset ?

Sidste års vinter transfervindue var et mislykket vindue, KAAN KAIRINEN er vist den eneste tilbage fra det vindue.

Hvis man kikker tilbage på sommerens transfer, man henter en VDV, finsk landsholdspiller, to brassere, Borring, et svensk stortalent fra Man city.

Udbyttet i efteråret af disse spillere er under al kritik, Halsti har skuffet, VDV har man ikke fået i fysisk form endnu måske forventet, de 2 Brassere jamen de er slet ikke kommet ind på holdet, som man kunne forvente p.g.a. skader og fysisk dårlig form, de to ting hænger nok sammen, Borring har været en blandet oplevelse og ZACKARIAS FAOUR er vel den eneste der har leveret efter hvad man kan forvente på u19 og reserveliga.

Steinlein kan ikke være tilfreds set over de to sidste vinduer.

Låst