Min fejl.mousebreaker skrev:Læg mærke til at jeg lavede en kommentar møntet på sæsonen - ikke denne kamp specifikt.Stoffer skrev:Stop nu. Hvad skal han gøre, når vi spiller på denne måde? Duelund er jo ikke en klassisk kontraspiller. Derudover: Han scorer et mål(!). Hvad skal han gøre?mousebreaker skrev:
Nej jeg er helt enig i at Duelund generelt ikke præsterer efter mine forventninger set generelt hen over sæson starten. Måske problemet er at mine forventninger er for høje, knægten har trods alt scoret fire gange og starter jo ikke hver gang. Den 3 mod 2 situation i slutningen af kampen er efterhånden klassisk. Knægten er kun 19 så udsving vil og skal der være. På positiv siden så tæller det kraftigt at han foretager nogle dybdeløb som vi ikke rigtig ser fra andre - jo Rilwan når han bevæger sig ind centralt
Til resten:
Jeg forstår slet ikke, hvorfor I er så uforstående overfor min negativitet. Vi vinder ikke en _sikker_ sejr. Ja, fodbold spilles over 90 min. og i 90 min. spiller vi kun lige op med et hold i kæmpe krise. Vi er skarpere, men vi er ikke væsentlig bedre - hvilket vi bør være. Hvis I er uenig i at vi skal være væsentlig bedre, så har jeg bare en fundamental anden holdning. Vi spiller hovedløst og halsende derudaf. Det er utilfredstillende, når man ved at EfB kan presses i et organiseret angreb.
Jeg skriver ingen konklusioner på forhånd. Jeg var særdeles tilfreds med spillet mod ÅB i første halvleg, hvilket jeg også gav udtryk for, ligesom jeg tidligere har gjort når spillet er til det. Men jeg har høje forventninger, fordi vi er den klub som bruger næstflest penge (en del flere end nr. 3, BIF, på listen, jf. Mediano artiklen fra starten af sæsonen).
Hvilket bringer mig videre til forventningerne post vores guldsæson. Selvfølgelig er mine forventninger blevet højere 1) vi bruger mange penge 2) vi har erfaring fra en guldsæson. De to årsager alene berettiger da store forventninger. Det er sørgeligt, hvis vi skal være tilfreds med denne sæsons middelmådighed. Fair nok, hvis I mener det er vores top niveau. Jeg synes vi momentvis har vist mere, men det sker ikke kontinuerligt, hvorfor jeg konsekvent er efter Thorup. Det er jo det, som er hans job(!).