Tilskuer opbakning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nicolai Kammersgaard

Tilskuer opbakning

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Hvad skete der lige igår? Ja spillerne det er i en anden tråd. Nej jeg mener med os fans, hvorfor legede vi stilleleg i det meste af anden halvleg? manglede vi modstand eller hvad? Hvor var Capoen? spørgsmålene er mange.
Og så var der nogle som lige satte kronen på værket ved at buhe spillerne ud. For det første VI VANDT hvis i ikke opdagede det. Og for det andet spillerne buher sku da heller ikke af os eller lader være med at spille pga. at vi ikke bakker dem op. Men som man siger dobbeltmoral er dobbelt så godt.

ang. Ideen med at dele folk op i dem som bakker op og dem som ikke gør. Det virker ikke mange er helt kolde i røven og er pisseligeglad og så kunne Capoerne og trommen godt komme ud tidligere så folk ved hvor de skal stå istedet for de kommer 10 min før kampstart. Tag dog øllene med ud.

Nicolai Kammersgaard
Ja jeg klappede spillerne fra banen igår.
Senest rettet af Nicolai Kammersgaard 12. aug 2005, 19:42, rettet i alt 1 gang.

Thomas Lund

Re: Tilskuer opbakning

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg passede trommen og jeg var på Steff 25 minutter før kickoff.

Lund

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

@ Nicolai:

Spilerne ( Michael Hansen ) har forståelse for buh-eriet. Udtalte det til radiosporten i morges.

Den indsats der blev leveret på banen, var bare ikke god nok.

At man buher et "vindende" hold fra banen, fortæller da en del om hvad man mener holdet indeholder. Og holdet indeholder MEGET mere end de viste igår.

Derfor var buh-eriet i mine øjne HELT OK ! Også selvom vi vandt !

BW # 163

Nicolai Kammersgaard

Thomas Lund skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg passede trommen og jeg var på Steff 25
> minutter før kickoff.
>
> Lund

Okay men det hjælper jo bare ikke så meget når folk kommer i time før ind på stadionet.
Så kunne i ikke tage de sidste øl på tribunen?

Nicolai Kammersgaard

Nicolai Kammersgaard

BW # 163 skrev:
> @ Nicolai:
>
> Spilerne ( Michael Hansen ) har forståelse for
> buh-eriet. Udtalte det til radiosporten i morges.
>
> Okay det havde jeg ikke hørt.

> Den indsats der blev leveret på banen, var bare
> ikke god nok.
>
> At man buher et "vindende" hold fra banen,
> fortæller da en del om hvad man mener holdet
> indeholder. Og holdet indeholder MEGET mere end de
> viste igår.
>
> Derfor var buh-eriet i mine øjne HELT OK ! Også
> selvom vi vandt !
>
>jeg synes det er tyndt stadigvæk at buhe hvis de havde tabt så havde det været iorden eller hvis hvis Viborg havde vundet 6-0 over os men fakta er at vi vandt og så kan man tillade sig at buhe men selvfølgelig var der heller ikke grund til euroforisk stemning efter kampen.

Nicolai Kammersgaard

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hør her makker. Jeg har et arbejde og et liv at passe Hvis du har tid til at komme på stadion kl 17 eller før fordi skolen slutter kl 14 så fint med mig, men jeg har ikke. Accepter det!

Lund

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Du kunne jo også bare tage trommen og gå ind på stadionet en time før kampen, hvis det er så vigtigt for dig!!

Nicolai Kammersgaard

Thomas Lund skrev:
> Hør her makker. Jeg har et arbejde og et liv at
> passe Hvis du har tid til at komme på stadion kl
> 17 eller før fordi skolen slutter kl 14 så fint
> med mig, men jeg har ikke. Accepter det!
>
> Lund

det må du undskylde men efter som jeg ikke ved mere om dig end at du er formand så er det jo lidt svært at vide at du ikke er en af dem som sidder inde i loungen og det var selvfølgelig ikke kun møntet på dig men også på nogle af de andre som også kommer ret sent ind fordi de holder warm up.

Nicolai Kammersgaard

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvorfor må vi ikke vise vores utilfredshed ? Gider du ikke forklare mig det ? Det lød også til at Jesper Mikkelsen havde fuld forståelse for det, da jeg snakkede med ham efter kampen i går.

Jeg "indrømmer" gerne, at jeg buhede af spillerne i går, men jeg er jo også pinlig for arrangørerne, så det er der intet nyt i...

Peter Ross - 1. division er vores drøm !

Nicolai Kammersgaard

Peter Ross skrev:
> Hvorfor må vi ikke vise vores utilfredshed ? Gider
> du ikke forklare mig det ? Det lød også til at
> Jesper Mikkelsen havde fuld forståelse for det, da
> jeg snakkede med ham efter kampen i går.
>
> Jeg "indrømmer" gerne, at jeg buhede af spillerne
> i går, men jeg er jo også pinlig for arrangørerne,
> så det er der intet nyt i...
>
>jo men jeg forstår bare ikke hvad der er at være utilfreds over. Vi vandt, at vi så ikke vandt 5-0 synes jeg da også er træls og selvom det var den dårligste kamp på SAS arena nogensinde så kan jeg stadig ikke se at det var nødvendigt at buhe. Men det er jo jeres egen sag.

Nicolai Kammersgaard

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Stod du også og klappede spillerne af banen, da de tabte 3-2 i Nordsjælland ? (Jaja, der tabte de. Men de spillede fandme bedre end i går, selvom det ikke var meget)
Eller du var måske ikke derovre ?

Spillerne skal sgu vide når vi ikke er tilfredse med dem, og det fatter de ikke, hvis folk står og klapper dem af banen !

Peter Ross - Pinlig for arrangørerne !

FF

Indlæg af FF »

Prøv nu og hør her! Selvfølgelig må der buhes af spillerne når det går skidt og indsatsen er tydelig dårlig. Som fan og tilhænger har man ret til at have sin uforbeholdne mening og selvfølgelig har man også en mening som måske ikke er den samme som alle andre har.

Men det vi så igår var bare ikke godt nok. For det første må et dansk tophold med fuldtidsproffer ikke lukke et mål ind mod en flok håndværkere fra Færøerne. For det andet skal sådan en kamp vindes større. For det tredje er der i Danmark lagt op til at dette år SKULLE være året hvor dansk fodbold kom på ret køl i Europa igen og det skete i hverfald ikke i Herning.

Kald mig bare negativ, men det har jeg efter min mening ret til at være.....

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Peter Ross skrev:
> Stod du også og klappede spillerne af banen, da de
> tabte 3-2 i Nordsjælland ? (Jaja, der tabte de.
> Men de spillede fandme bedre end i går, selvom det
> ikke var meget)
> Eller du var måske ikke derovre ?

Den opbakning som der var til den kamp er den mest ringe og PINLIGE opbakning jeg som fan har været ude for ....

Det var direkte flovt at høre nogle af de ellers så trofaste fans råberier, og det var lige så pinligt at se dem juble ved holdets mål...

OG der var ingen sammenhæng imellem råberierne og målene !

Jeg bryder mig personligt heller ikke så meget om alt for megen buhen, men af og til kan det da godt være på sin plads.. Derimod kan jeg godt li´ "attack" chanten, fordi den på en federe måde fortæller at nu vil vi godt se lidt action !

Og jo, jeg var til både kampen igår og den i Farum ;-)

Jan / sjællænderen

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Gider du ikke fortælle mig, hvad der blev råbt af pinlige ting ?
Der bliver råbt en masse pis til fodboldkampe, hvoraf man ikke mener 99,9 %. Tror du ikke bare, at du er for nærtagende ?

Hvad var forøvrigt det pinlige ved vores jubel ? At vi ikke kunne hidse os op over en udligning mod et FCN-hold, som man burde kunne slå, ødelægger vel ikke din dag ?

Men det er da meget fint, når jeg VED at den samme sang kørte i 15 min., hvilket Anders Rasmussen da også vendte sig om og klappede af. Det vil jeg ikke kalde pinlig opbakning. Men det blev selvfølgelig ikke så højlydt, da BWE var gået nedenunder for at købe øl, da man vel nødigt skulle undgå at se på deres cheerleaders i pausen ?

Peter Ross - Pinlig, ja jeg ved det !

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

FF Skrev:

"For det tredje er der i Danmark lagt op til at dette år SKULLE være året hvor dansk fodbold kom på ret køl i Europa igen og det skete i hverfald ikke i Herning."

Vi vandt da, en sejr er en sejr og betyder ligemeget i UEFA Cup nu, men de spillede dårligt og at det samtidigt var i orden at pifte ad dem kan vi hurtigt blive enige om

Besvar