SL: Lyngby vs. Midtjylland
Re: SL: Lyngby vs. Midtjylland
Men de kan noget vi ikke kan - nemlig fighte
Hvor er det blæst man kan tillade sig at tabe sådan en fodboldkamp, i sær når modstanderen har spillere med som ørnskov og Lumb, der bejler til serie 2 niveau.
Elendighed på aller aller højeste plan efterhånden!
Fortjent sejr til Lyngby. Glem alle de platte argumenter om andet.
Elendighed på aller aller højeste plan efterhånden!
Fortjent sejr til Lyngby. Glem alle de platte argumenter om andet.
Jeg er ikke enig. mest af alt fordi vi har fået så mange nye spillere og har de skader vi har. Jeg synes det ville være en katastrofe, at havne udenfor top 6. Jeg ville blive glad for en 3 plads. Jeg har ingen forventning om top 2 og bliver heller ikke skuffet hvis det ikke sker.mousebreaker skrev:Jeg nævnte det som korrektion til tidligere post. For mig er alt udenfor top 3 katastrofe. Det må simpelthen bare ikke kunne ske. En tredjeplads med et dårligt pointsnit vil også være en dårlig sæson i min bog.Sahl skrev:Jeg synes slet ikke vi skal måle os med dem pt. Vi er i en opbygningsfase og jeg kan sagtens tåle vi kun ender i top 6!mousebreaker skrev:FCK er på kurs mod 81-82p - vi er på kurs mod 60p
Det jeg ikke kan tåle er, at man ikke giver sig fuldt ud og at man har en træner der fejler taktisk de fleste kampe.
Det vigtigste er dog en plads i Europa. Der SKAL vi simpelthen være med.
Europa er fedt og ja det er jo et mål. Men glipper den i år bliver jeg ikke skuffet! jeg bliver dog skuffet hvis vi forsætter denne spillestil og stadigvæk har Thorup i næste sæson. Hvis man kigger på de spillere vi har fået ind og har rykket op er det jo ret gode spillere og så kan du jo have ret i at det er en top 3 hold. Men pga. træneren og ikke mindst opbygnings perioden, så forventer jeg ikke man ender i top 3 (men håber)
Alt jeg forventer er, at man giver sig 100% og gør alt for at vinde.
Dejligt nogle åbner øjenen for hvor dårlig han er. For han bidrager med præcist ingenting! Han var heldig i Horsens kampen, samtidig slikker han vel røv på trænerne, eller også er det bestemt oppe fra som Rasmus har fortalt. Men se nu for fanden at han ikke har evnerne afhængigt af type kampe.SimonH skrev:Hvorfor er duelund på banen.
Han bringer intet, samtidig med at han taber bolden hele tiden...
Jeg har endnu ikke set en hel god kamp fra ham af endnu.
Jeg tror helt ærligt, at svaret skal findes hos Træneren og ikke hos spillerne for vores præstationer. (Jeg ved godt man ofte give træneren skylden også selvom det ikke er det, men taktisk er det jo nemt, at få øje på her)JBT skrev:Dejligt nogle åbner øjenen for hvor dårlig han er. For han bidrager med præcist ingenting! Han var heldig i Horsens kampen, samtidig slikker han vel røv på trænerne, eller også er det bestemt oppe fra som Rasmus har fortalt. Men se nu for fanden at han ikke har evnerne afhængigt af type kampe.SimonH skrev:Hvorfor er duelund på banen.
Han bringer intet, samtidig med at han taber bolden hele tiden...
Jeg har endnu ikke set en hel god kamp fra ham af endnu.
Jeg synes faktisk til tider, at duelund bliver brugt forkert og jeg tror også han ville have godt af, at være indskifter i nogle kampe!
-
mousebreaker
Vi kommer frem til 3 kvalitetschancer.
Pusic og Bruninho tordner bolden et pænt stykke over mål og Paul helkikser og rammer som jeg så det sit eget støtteben. Alle tre var chancer som man skal kunne ramme indenfor rammen på. Duelund og Wikheim lykkes med absolut ingenting gennem 90 minutter, og Rilwan med meget lidt. Når alle vores offensiv spillere i start 11'eren melder sig ud af kampen og der heller ikke kommer noget fra de andre, så kan vi jo ikke score.
Defensivt synes jeg faktisk at det var ganske ok. Lyngby kommer faktisk ikke til chancer som er bedre end de tre jeg nævnte tidligere, men på de 3 der kan sammenlignes formår de at score, ramme overliggeren og presse Dahlin til en flot redning
Pusic og Bruninho tordner bolden et pænt stykke over mål og Paul helkikser og rammer som jeg så det sit eget støtteben. Alle tre var chancer som man skal kunne ramme indenfor rammen på. Duelund og Wikheim lykkes med absolut ingenting gennem 90 minutter, og Rilwan med meget lidt. Når alle vores offensiv spillere i start 11'eren melder sig ud af kampen og der heller ikke kommer noget fra de andre, så kan vi jo ikke score.
Defensivt synes jeg faktisk at det var ganske ok. Lyngby kommer faktisk ikke til chancer som er bedre end de tre jeg nævnte tidligere, men på de 3 der kan sammenlignes formår de at score, ramme overliggeren og presse Dahlin til en flot redning
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Jeg vil sige det på den måde, Jess T. har haft et problem her på starten af efteråret, nye spillere der var langt fra formen, Sparv bliver skadet, Dahlin var væk i et år og Hassan havde været væk i et halvt år mv.
Nu har han 2 uger til at få de nye og de gamle helt i form, sidste halvdel af efteråret skal være bedre point og spillemæssigt.
JT lever på præstationen i Europa sidste år, men hvis han ikke selv kan kvalificerer FCM med den trup han har p.t., så melder jeg mig ind i raus gruppen
Nu har han 2 uger til at få de nye og de gamle helt i form, sidste halvdel af efteråret skal være bedre point og spillemæssigt.
JT lever på præstationen i Europa sidste år, men hvis han ikke selv kan kvalificerer FCM med den trup han har p.t., så melder jeg mig ind i raus gruppen
En god træner skal kunne håndtere at der sker ændringer i sammensætningen af truppen.... ihvertfald må vi ikke sejle rundt i så mange kampe så langt inde i sæsonen. Det er ynkeligt hvad han får ud af det tilgængelige materiale imo
de første 20. min e godkendte, men vi spiller kønsløs kombinations spil så langt fra deres felt at vi aldrig bliver farlige, der efter følger 70 min. uden ide og farlighed.
Deres mål er så dårlig opdækning af Rømer og Nissen som overspilles som de var lilleput spiller.
Kan ikke se ideen i at give Duelund så lang snor som han får for tiden af vores trænere. han mister mange bolde og ufarlig og dårlige afleveringer hvor der er plads og tid, han virker i mine øjne ikke afklaret med hans rolle på holdet og trænger til luft på bænken.
Vi er total u farlige i feltet med Pusic, og han virker som han er et andet sted i hovedet.
Vores udskiftere bringer ikke noget energi da de kommer på banen, uden Bruninho som virker lidt for ivrig i sit spil de få gange han er i aktio
Deres mål er så dårlig opdækning af Rømer og Nissen som overspilles som de var lilleput spiller.
Kan ikke se ideen i at give Duelund så lang snor som han får for tiden af vores trænere. han mister mange bolde og ufarlig og dårlige afleveringer hvor der er plads og tid, han virker i mine øjne ikke afklaret med hans rolle på holdet og trænger til luft på bænken.
Vi er total u farlige i feltet med Pusic, og han virker som han er et andet sted i hovedet.
Vores udskiftere bringer ikke noget energi da de kommer på banen, uden Bruninho som virker lidt for ivrig i sit spil de få gange han er i aktio
Ja, jeg ved næsten ikke hvad kommentaren på dagens kommentar skal være....
Det så ellers fint ud med 10 point de sidste 4 kampe. Men nu er det som frygtet. Det var ikke os som var blevet bedre og de mange point kom i kraft af 3 sejre imod en oprykker og 2 hold i kæmpe resultatmæssig krise og et heldigt point imod AGF.
Jeg tror at Thorup hare resten af efteråret til at bevise, at han er den rigtige mand til jobbet. Lidt ligesom at banggaard har fået efteråret til at vise at han kan bruges.
Det så ellers fint ud med 10 point de sidste 4 kampe. Men nu er det som frygtet. Det var ikke os som var blevet bedre og de mange point kom i kraft af 3 sejre imod en oprykker og 2 hold i kæmpe resultatmæssig krise og et heldigt point imod AGF.
Jeg tror at Thorup hare resten af efteråret til at bevise, at han er den rigtige mand til jobbet. Lidt ligesom at banggaard har fået efteråret til at vise at han kan bruges.
Viborg holder FCM inde i varmen
Udebane-kompleks!
Endnu en fornærmende ringe udekamp.
Endnu en fornærmende ringe udekamp.
Det mener du sgu ikke seriøst, vel?FCM2000 skrev:Viborg holder FCM inde i varmen
FCK kommer da til at tromle videre på trods af minimalt udfald. Vi havde tabt sådan et kamp, efter europæisk (denne sæson). Selvom det er mere end svært at sætte den tanke op.
Vi skal være glade for at holde os i top 6 så længe Jess Thorup og Claus Steinlein er til. Og det mener jeg 200 procent. Niveauet er ikke til mere denne sæson, også selvom nogle af den farvede herinde bliver ved med at snakke, for at holde varmen.
Hvis vi skal til europæiske turnering næste sæson, så skal thorup fyres første. Han er (berømt) på at lave forkert opstilling. Han er bare heldig at får lille succes i europæisk fodbold sidste sæson PGA fcm har kvalitet af spillerne.. Og nu har han dog bevis på at spillerne ikke har båret frugt under thorup, tværtimod!!! jeg gider snart ikke længere at følge med fcm så længe thorup er cheftræner.. For jeg ved at det plejer at være dårlig eller middelmådig resultater under thorup. Træt af det..!! Steinlein vågn nu op og lyt til fans!!!
- Administrator
Nu du lige er i gang, kan du så fortælle hvor mange kampe det drejer sig om?JBT skrev:Ja da. Og jeg mener at sæddet efterhånden bør brænde for træneren, hver gang vi rammer denne type kampe, uden at tage point! Også som følge af tidligere. Lige nu snakker vi et skridt frem og to tilbage, men det har vi jo gjort længe!Steffen am skrev:Så du håner lige på forhånd hvis nogen skulle ske at være uenige.JBT skrev:Hold da op hvor er vi endnu engang pinlige at se på. Niveauet er næsten tragisk i en kamp hvor alt andet end 3 pinde er uacceptabelt. Man kan dog ikke lade være at smile af dem der mener modsat.
Fremragende debat teknik.
Jeg er skam heller ikke tilfreds med spillet, men det er for billigt at smide argumenter op hvis de ikke het holder vand.