SL: Midtjylland vs. Horsens

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL: Midtjylland vs. Horsens

Indlæg af Steffen am »

Så blev det tid til første kamp mod oprykkerne fra Horsens, der har gjort det imponerende godt indtil videre.
Muligt gensyn til J. Gemmer, F. Møller og P. Wolanski

Praktisk:
Tid: Søndag 25/9 kl. 18.00.
Sted: MCH Arena
Vejret: 18-20 grader og let brise.
Dommer: Jens Maae
Medie: TV3 Sport1, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
Horsens: Ingen

Skader:
Midtjylland: Sparv og Rutikanga skadet, Duelund og Andersen tvivlsom.
Horsens: Ingen

Bud på start XI'er
Billede

Bænk: Raahauge, Riis, Halsti, Olsson, Wikheim, Borring, Pusic, Bruninho

Sidste kamp mod Horsens
2-0, mål af Kadlec og David
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/ac-hors ... /12797969/

Sidste gældende kamp, 5-2
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-midt ... ns/681375/

Vi har da 1 på banen og 2 på bænken der stadig er i klubben. (Rilwan, Rømer og Banggaard)
Jeg kan tælle 2 der går igen for Horsens (Bjerregaard og Mehl)

God Kamp :)

mousebreaker

Re: SL: Midtjylland vs. Horsens

Indlæg af mousebreaker »

jeg håber at han igen prøver med Pusic på top. Vi har endnu ikke set Pusic på banen sammen med Rafael van der Vaart.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg håber meget at Riis bevarer sin plads. Han er pt. på omtrent samme niveau som Bækgaard, men med et langt større potentiale samt noget vilje og lederskab som er savnet. Håber på

Dahlin
Nissen, Riis, Kian, Novak
Rilwan, JP, Rømer, VdV, Wikheim
Pusic.

Alternativt kan Bruninho tage kanten for Wikheim, der ikke synes helt klar.

Vi Skal vinde en kamp som denne, og gerne komfortabelt. 3-0.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:jeg håber at han igen prøver med Pusic på top. Vi har endnu ikke set Pusic på banen sammen med Rafael van der Vaart.
Det er rigtigt, troede jeg vi fik at se i sidste kamp hvor Pusic startede, men nej.

Helt enig, VdV, Rilwan og Pusic kunne være interessant at se :)

Evt. krydret med en Wikhelm/Burinho i form.
Lund7400 skrev:Jeg håber meget at Riis bevarer sin plads. Han er pt. på omtrent samme niveau som Bækgaard, men med et langt større potentiale samt noget vilje og lederskab som er savnet. Håber på

Dahlin
Nissen, Riis, Kian, Novak
Rilwan, JP, Rømer, VdV, Wikheim
Pusic.

Alternativt kan Bruninho tage kanten for Wikheim, der ikke synes helt klar.

Vi Skal vinde en kamp som denne, og gerne komfortabelt. 3-0.
Interessant med Riis.
Dog hvis han skal spille tirsdag mod Anderlect, forøger det lidt chancerne for Banggaard spiller denne.

Tænker mod et oprykkerhold bør vi være klare favoritter, men imponerende de har optjent 14 point og kun ligger en plads under os i tabellen. Med det sagt, hvis vi skal have 7 point i de 3 kampe, er en hjemmesejr mod Horsens selvfølgelig super vigtig.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

jeg er helt sikker på at VdV starter og spiller 60 måske 70 minutter. Da hverken Wikheim eller Bruninho endnu er i form til at spiller 90 minutter tror jeg ikke der er en kinamands chance for at de starter, da to tvungne udskiftninger er for stor en gambling at lægge ud med
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

mnm123

Indlæg af mnm123 »

kampen skal vindes, mon ikke der skiftes ud i opstillingen til denne kamp. Vi skal ud og sætte et højt tempo og komme rundt om deres bancks som ikke er prangende i mine øjne, det skal gøres ved offensive back og hurtig bold omgang og vi får VDV sat i scene langt fremme.

Opstilling må gerne være.

JH
RN-KH-PB-PN
AR-JP-VDV
MD-BRU-WILK

SEJR PÅ 2-0

Brugeravatar
Kent

Re: SL: Midtjylland vs. Horsend

Indlæg af Kent »

En kamp vi skal vinde, og hvor vi må forvente at dominere. Ergo oplagt med VDV på banen igen. Sandsynligvis samme start-11 som mod EfB hvis Due og Nissen er klar, dog måske med Pusic i stedet for Paul.

Dahlin
NK - Patrick - Kian - Novak
Rømer
Rilwan - Polle - VDV - Due
Pusic

Jeg vurderer, at der er 0% chance for at vi ser Bruninho i start-11. Der går nok mindst 3-4 uger indtil han er klar til det endnu.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Jeg tror vi får det rigtig svært. Horsens lurer kun på kontraer, og står med 8 mand konstant på egen halvdel. Derfor tror jeg at vi i denne kamp i høj grad kommer til at øse mange indlæg ind i hovedet på Paul som jeg tror starter. Så må vi udnytte den panik der evt. opstår omkring ham. Vi vil ikke få meget rum at spille i.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

@tattoo
Jeg er meget enig i at det bliver en svær kamp hvis vi ikke får et relativt hurtigt mål. Gør vi det så kan vi til gengæld også vinde komfortabelt. Brøndby var dog foran 2-0 hjemme mod Horsens og spillede 2-2 hvis jeg ikke husker forkert.
Hvis man forventer at vi burde vinde En komfortabel sejr så tror jeg nemt man får en negativ oplevelse. Jeg forlanger selvflg også en sejr, men jeg tror der bliver spænding om udfaldet til det sidste - vi vinder 1-0 eller med to på en sen 2-0 scoring

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Både i Brøndby og Viborg var Horsens bagud med to, men endte med hhv uafgjort og sejr. Så det kræver koncentration hele vejen igennem. Horsens har kun tabt en enkelt udekamp indtil videre, da det passer deres koncept godt, at de kan stille sig dybt og leve på omstillinger. Så tålmodighed og skarphed bliver endnu engang nøgleområder.

henker

Indlæg af henker »

Prøv nu at sætte polle og Paul på bænk og se hvordan vi kan klare os uden dem to.. Og give binde til vdv.

Igboun
Geografisk sted: København

Indlæg af Igboun »

Godt tænkt Henker.

Nyt fra dig at du vil af med Polle. Skal ollson spille den plads eller hvad har du af gode ideer ?

SimonH

Indlæg af SimonH »

Igboun skrev:Godt tænkt Henker.

Nyt fra dig at du vil af med Polle. Skal ollson spille den plads eller hvad har du af gode ideer ?

Nej den skal vdv spille. Han er nemlig i bedre form end polle og er bedre defensiv end polle og er en bedre anfører end polle, faktsik bedre til alt end polle...

(ironi kan forekomme)

Polle skal spille for at vores midtbane kan hænge sammen, hvem skal ellers løbe alle de meter. Det er både ollson og vdv for dovne til.
Det kunne være fedt hvis folk før de afskriver polle lige tænkte over hvad han gør for holdet. Ja han er måske ikke så god som en gang, men han løber og løber og får midtbanen til at fungere. En midtbane med rømer-ollson-vdv ville aldring fungere i mine øjne, det er den ikke fysisk stærk nok til.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Jeg er nødt til at spørge:

Hvem er Ollson? :)

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber idag at se fodbold ala Fcm vs Silkeborg eller Fcn vs Fcm. Nu skal vi se, at vi godt kan præstere imod et oprykkerhold og spille flot sammenhængende fodbold, hvor afleveringerne sidder lige i skabet og hvor vi bliver farlige foran målet.

Besvar