hvorfor kunne vi bare ikke lave en banner ( utilfredstillende af Thorup) er det ikke nok at vi fans har lov til at sige vores mening at Steinlein SKAL lytter til fans.. det er os der bestemmer.. ligesom Dortmundtatoo skrev:Hvad tror i der sker hvis vi taber i Viborg ? Det er den eneste kamp i sæsonen vi ikke må tabe. Hvis vi taber vil medierne være rigtig meget efter Thorup, og så må RA og smiley vel begynde at få skyklapperne af.
Selvfølgelig udtaler CS ikke at vi sonderer terrænet for ny træner, men jeg håber de gør det for lige pludselig er behovet der. Jeg mener det er der allerede efter et år uden udvikling. Hvordan reagerede BIF fans sidste år da resultaterne ikke var der under Thomas Frank. Der blev Frank buhet ud flere gange, og man ønskede ham ud. Håber vi gør det samme hvis vi taber i Viborg.
Jess Thorup.
Re: Jess Thorup.
Seriøst. henker. Du kører i ring. Nu har du nævnt Maciej Skorza så mange gange, at jeg tror, alle har forstået, du gerne vil have ham. Men hvor kender du ham fra? Stor fan af polsk fobold? Eller er det bare en, du har fundet på transfermarkt med et godt pointsnit?henker skrev:men hvad med at kalder Maciej Skorza ind som vores kommende cheftræner ?? eller er der en bedre byd på en som passer godt ind til fcm´s filsofi??
-
mousebreaker
Bedøvende ligeglad med om det er Viborg, Silkeborg eller Lyngby vi skulle gå hen og tabe til. Det vil alle være katastrofale nederlag fordi vi burde være dem overlegne. Viborg er sgu ligegyldige og det med hadets kamp er vist bare fordi der er en masse tomme tønder i Viborg og Herning som mangler noget fornuftigt at tage sig til, krydret med nogle medier der gerne vil have noget at skrive om.tatoo skrev:Hvad tror i der sker hvis vi taber i Viborg ? Det er den eneste kamp i sæsonen vi ikke må tabe. Hvis vi taber vil medierne være rigtig meget efter Thorup, og så må RA og smiley vel begynde at få skyklapperne af.
Selvfølgelig udtaler CS ikke at vi sonderer terrænet for ny træner, men jeg håber de gør det for lige pludselig er behovet der. Jeg mener det er der allerede efter et år uden udvikling. Hvordan reagerede BIF fans sidste år da resultaterne ikke var der under Thomas Frank. Der blev Frank buhet ud flere gange, og man ønskede ham ud. Håber vi gør det samme hvis vi taber i Viborg.
Det er helt anderledes når man møder hold som FCK eller åb som man kontinuerligt møder i topstriden. Der er der noget ekstra på spil. Sgu ikke når man møder Viborg.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- UlvenFraNord
Det er netop fordi vi synes Viborg er ligegyldige og Viborg synes vi er dem der skal sættes på plads, at jeg har en dårlig fornemmelse af den kamp. Vi risikerer at de vil det meget mere end os. Vi har overgået dem på samtlige parametre, men de har to kampe om året til at "gøre noget ved det" mentalt. Jeg håber godt nok Jess har sat gutter 200% op, jeg vil se blod, sved og tårer 
Jeg håber at Steinlein og co også læser avis en gang imellem og ikke er så totalt blanke og blinde som man får opfattelsen af pt.....
http://aoh.dk/artikel/rvkedelig-fodbold-i-fcm
http://aoh.dk/artikel/rvkedelig-fodbold-i-fcm
Det passer nu nok ikke helt ind her, og så alligevel. Det er vist ikke kun på fodboldbanen det hele sejler. Kunne man forestille sig de havde bytte rundt på Thorup og Helle Thomsen? Ja, man har sgu fyret den helt forkerte!
http://sport.tv2.dk/haandbold/2016-08-3 ... ium=Social
http://sport.tv2.dk/haandbold/2016-08-3 ... ium=Social
http://www.bt.dk/superligaen/uro-eller- ... s-attitude
At det er blevet nødvendigt at afholde et møde omkring spillernes attitude, kan da godt gå hen og blive et kæmpe problem for Thorup.
De 3 nævnte eksempler burde efter min mening ikke være nok til at afholde et hold møde. Jeg bliver helt bekymret for at der er flere sager som sker bag lukkede døre.
Har Thorup mon tabt dele af omklædningsrummet?
At det er blevet nødvendigt at afholde et møde omkring spillernes attitude, kan da godt gå hen og blive et kæmpe problem for Thorup.
De 3 nævnte eksempler burde efter min mening ikke være nok til at afholde et hold møde. Jeg bliver helt bekymret for at der er flere sager som sker bag lukkede døre.
-
mousebreaker
Det kan også være et udtryk for rettidigt omhu
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Lad nu være med at blæse ting op. Der holdes evalueringsmøde efter hver eneste kamp. Det kan vel ikke undre, at attituden har været en del af evalueringen efter AGF-kampen? Det er vel påpeget rigeligt i kamptråden herinde, at spillerne ikke virkede tændte - hvorfor kan det så overraske, at det er med i evalueringen?Vijen skrev:http://www.bt.dk/superligaen/uro-eller- ... s-attitude
Når jeg læser indlægget du irriterer dig over, ser jeg en person der undrer sig over, at primær fokus er på spillernes attitude(problemer). Det er naturligt, at man afholder evalueringsmøder, men at et sådant tilsyneladende hovedsageligt omhandler en utilfredsstillende attitude i truppen, vækker også undren her. Og du har helt ret - spillerne virkede ikke tændte. Jeg kan ærligt ikke huske, hvornår jeg sidst har set dem virke, som om de nyder at være på banen.Kent skrev:Lad nu være med at blæse ting op. Der holdes evalueringsmøde efter hver eneste kamp. Det kan vel ikke undre, at attituden har været en del af evalueringen efter AGF-kampen? Det er vel påpeget rigeligt i kamptråden herinde, at spillerne ikke virkede tændte - hvorfor kan det så overraske, at det er med i evalueringen?Vijen skrev:http://www.bt.dk/superligaen/uro-eller- ... s-attitude
Du har fuldstændig ret, MENNNNNN det er vigtig at få taget ved nu og sætte sig i respekt, for ellers kan Thorup miste omklædningsrummet.Kent skrev:Lad nu være med at blæse ting op. Der holdes evalueringsmøde efter hver eneste kamp. Det kan vel ikke undre, at attituden har været en del af evalueringen efter AGF-kampen? Det er vel påpeget rigeligt i kamptråden herinde, at spillerne ikke virkede tændte - hvorfor kan det så overraske, at det er med i evalueringen?Vijen skrev:http://www.bt.dk/superligaen/uro-eller- ... s-attitude
At Olsson gør som han gør, tja hvis havde spillet godt kunne man forstå det, men han har ikke spillet godt længe eller nogensinde.
Jeg må sige, at jeg er lidt urolig over Jess Thorup gøren og laden.
Hvorfor sidder VDV på bænken hvis han ikke passer til kampen ? det er jo det JT siger.
Og spillernes indstilling og mod, det halter også, JT mislykkes gang på gang med start opstilling og attitude.
Hvorfor sidder VDV på bænken hvis han ikke passer til kampen ? det er jo det JT siger.
Og spillernes indstilling og mod, det halter også, JT mislykkes gang på gang med start opstilling og attitude.
Husk på at Rafael van der Vaart principielt jo ikke er en spiller som Thorup har peget på..
Han har dog naturligvis taget fint imod, og sagt "lad os gøre det"
VdV er dog endnu ikke oppe i omdrejninger, og jeg er sikker på at hvis han eksempelvis var kommet ind i den kamp, og havde fået en overbelastningsskade, så havde kritikken også været der !
Lige nu virker det for mig til at mange egentlig helst gerne vil kritisere Thorup - uanset hvad han gør
Jeg er sgu efterhånden ret træt af alt hele tiden skal vendes til noget negativt!
Lad os nu få vendt den skude sammen - jeg tror på at når vi når til forårets kampe, så er vi med der hvor det bliver rigtigt sjovt at være med
Om det er med eller uden Thorup er for mig principielt ligegyldigt!
Lige nu er det dog med ham, og det kan ikke gavne nogen overhovedet, at så mange hele tiden er med til at sprede dårlig stemning ud!
Gyllen skal vel for pokker kun spredes ud en gang - og lige nu lugter det sgu, men til foråret står marken sgu fint igen
Han har dog naturligvis taget fint imod, og sagt "lad os gøre det"
VdV er dog endnu ikke oppe i omdrejninger, og jeg er sikker på at hvis han eksempelvis var kommet ind i den kamp, og havde fået en overbelastningsskade, så havde kritikken også været der !
Lige nu virker det for mig til at mange egentlig helst gerne vil kritisere Thorup - uanset hvad han gør
Jeg er sgu efterhånden ret træt af alt hele tiden skal vendes til noget negativt!
Lad os nu få vendt den skude sammen - jeg tror på at når vi når til forårets kampe, så er vi med der hvor det bliver rigtigt sjovt at være med
Om det er med eller uden Thorup er for mig principielt ligegyldigt!
Lige nu er det dog med ham, og det kan ikke gavne nogen overhovedet, at så mange hele tiden er med til at sprede dårlig stemning ud!
Gyllen skal vel for pokker kun spredes ud en gang - og lige nu lugter det sgu, men til foråret står marken sgu fint igen
Re: Jess Thorup
Er det dig Graulund? Det er altså ikke særligt svært at regne ud. Det er jo for hulen det samme, der gælder for VDV som for alle andre udskiftere: de sidder der for at træneren har mulighed for at justere og tilpasse i løbet af kampen. I nogle scenarier er der så nogle spillere, der passer ind, mens det er andre, i andre scenarier. Kampe udvikler sig jo forskelligt og AGF-kampen udviklede sig ikke på en måde, som passede med VDV. Ligesom den ikke passede med Wikheim og hvem vi nu ellers havde på bænken. Det var åbenlyst, at AGF ville komme med fysik, dueller og andenbolde. Vores plan var jo, at forsøge at komme uden om det - og måske ville kampen så på et tidspunkt finde et roligere leje. Sådan gik det ikke. Vi fik aldrig kampen under kontrol, vi blev nødt til at ændre tidligt til 4-4-2 og brænde en udskiftning af. Det låser jo nogle taktiske elementer. Hvis vi skal spille med VDV bliver vi nødt til at have en 3-mands midtbane, da han hverken går i pres eller laver returløb. Derfor ville vi blive nødt til at tage enten Pusic eller Paul ud og skifte tilbage til 4-1-4-1, hvis vi skulle have VDV ind. Det var jo ikke ligefrem en opstilling vi havde succes med tidligere og kampen bestod stadig af dueller og fysik. Ergo endte kampe ikke med at passe til VDV - men det vidste man jo ikke på forhånd.FCM2000 skrev:Jeg må sige, at jeg er lidt urolig over Jess Thorup gøren og laden.
Hvor står der, at evalueringsmødet primært handlede om spillernes attitude? Det er netop sådan man blæser ting op. Man har evalueret AGF-kampen og talt om sandsynligvis både de gode og dårlige elementer her. Den manglende parathed fra spillerne har naturligvis været et af emnerne - ligesom dødbolde havde været, hvis vi havde lukket 3 mål ind på standarder. Det ville sgu undre mig mere, hvis man ikke havde talt om den manglende tænding.O skrev:Når jeg læser indlægget du irriterer dig over, ser jeg en person der undrer sig over, at primær fokus er på spillernes attitude(problemer). Det er naturligt, at man afholder evalueringsmøder, men at et sådant tilsyneladende hovedsageligt omhandler en utilfredsstillende attitude i truppen, vækker også undren her. Og du har helt ret - spillerne virkede ikke tændte. Jeg kan ærligt ikke huske, hvornår jeg sidst har set dem virke, som om de nyder at være på banen.Kent skrev:Lad nu være med at blæse ting op. Der holdes evalueringsmøde efter hver eneste kamp. Det kan vel ikke undre, at attituden har været en del af evalueringen efter AGF-kampen? Det er vel påpeget rigeligt i kamptråden herinde, at spillerne ikke virkede tændte - hvorfor kan det så overraske, at det er med i evalueringen?Vijen skrev:http://www.bt.dk/superligaen/uro-eller- ... s-attitude
Hvis ikke du kan huske, hvornår spillerne sidst har nydt at være på banen, så har du en særdeles dårlig hukommelse.