Fan Forum
-
Steffen am
Re: Fan Forum
Skide godt arrangement,
Ærgerligt der ikke var flere.
Kan godt lige prøve at skrive lidt lidt senre, hvis der ikke er en anden der gør det, men der var noget vi lovede ikke at fortælle videre, bl.a. hvad der sker i morgen kl. 12.
Kan godt lige prøve at skrive lidt lidt senre, hvis der ikke er en anden der gør det, men der var noget vi lovede ikke at fortælle videre, bl.a. hvad der sker i morgen kl. 12.
- Administrator
Steffen am skrev:Skide godt arrangement,
Netop. Til alle andre, så husk det nu, ellers risikerer vi jo at FCM fremover ikke gider at newsbreake til fans før pressen til sådanne arrangementer.
Vil også sætte stor pris på et lille resumé. Kunne desværre ikke nå det på grund af arbejde.
Hvis du har overskud til det, må du meget gerne skrive nogle linier om arrangementet.Steffen am skrev:Skide godt arrangement,
/Cortez
Man skulle måske forsøge sig med et andet tidspunkt end kl. 17. på en hverdag. Med mindre man bor i Herning, er det jo ikke super nemt at nå frem til.Administrator skrev:Steffen am skrev:Skide godt arrangement,
Netop. Til alle andre, så husk det nu, ellers risikerer vi jo at FCM fremover ikke gider at newsbreake til fans før pressen til sådanne arrangementer.
-
mousebreaker
Selv hvis man bor i Herning/Ikast området kan det være umuligt at komme til.....Amby skrev: Man skulle måske forsøge sig med et andet tidspunkt end kl. 17. på en hverdag. Med mindre man bor i Herning, er det jo ikke super nemt at nå frem til.
Ret dårligt tidspunkt hvis du spørger mig. Tidligst kl 19 med sådan noget vil jeg tro. Fremmødet var åbenbart heller ikke det største - det undrer jo ikke. Det er dog rigtigt positiv/fedt at klubben laver disse arrangementer.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Var det blot forlængelse med Paul der var "den store hemmelighed"?Steffen am skrev:Skide godt arrangement,
Jep. Og senere i dag kommer det frem, at vi har hentet Robben, Snejder og Huntelaar ogsåWBW skrev:Var det blot forlængelse med Paul der var "den store hemmelighed"?Steffen am skrev:Skide godt arrangement,
Vi kan tabe, men aldrig besejres
-
mousebreaker
jesus - hvis forlængelsen med Paul var en stor hemmelighed som var top secret, tys-tys, skæg og briller indtil i dag kl 12. Så har klubben virkelig gjort alt for at blive til grin rundt i den danske fodboldverden. Det er jo latterligt hvis det er sandt. OK, jeg vidste selvfølgelig godt at det ikke ville være noget vildt stort, det er klart. Men noget så banalt som en forlængelse med en spiller som ikke engang burde være andet end en marginal spiller......
jeg mangler ord..
jeg mangler ord..
Nu kan det godt være, at det er mig, som ikke forstår noget som helst, men kan du ikke lige forklare mig, hvordan klubben "virkelig [har] gjort alt for at blive til grin rundt i den danske fodboldverden" ved til et fanarrangement at fortælle om en forlængelse og samtidig beder de tilstedeværende om ikke at offentliggøre dette, før de selv gør? Hvem er det, du mener, griner af FCM over dette - og hvorfor?mousebreaker skrev:jesus - hvis forlængelsen med Paul var en stor hemmelighed som var top secret, tys-tys, skæg og briller indtil i dag kl 12. Så har klubben virkelig gjort alt for at blive til grin rundt i den danske fodboldverden. Det er jo latterligt hvis det er sandt.
- Er det pressen, der griner over at fans får viden før dem, og at klubben gerne selv vil styre, hvornår de offentliggør nyheder?
- Er det fans fra andre klubber, der griner over, at FCMs ledelse giver deres fans informationer som de første?
- Er det de andre klubber, der griner over, at FCMs ledelse deler informationer med deres fans og forsøger at opbygge den relation?
Den eneste, der taler om 'en stor hemmelighed som var top secret, tys-tys, skæg og briller' er dig. Du havde måske forventet det var en større ting, men jeg har ikke set nogen af de tilstedeværende skrive, at det var en kæmpe ting.
Det ser jeg frem til såArff skrev:Jep. Og senere i dag kommer det frem, at vi har hentet Robben, Snejder og Huntelaar ogsåWBW skrev:Var det blot forlængelse med Paul der var "den store hemmelighed"?Steffen am skrev:Skide godt arrangement,
Havde nu heller ikke forventet noget vildt, men havde da alligevel tænkt det ville være noget andet end noget der mere eller mindre er almen viden, siden folk ikke måtte fortælle det videre igår. Men ja ja, FCM har altid været gode til at puste ting op
-
Steffen am
I forhold til nyheden om Pauls forlængelse var der ingen der havde omtalt det som en stor nyhed.
Tror det skal ses som et glimt i øjet, og jeg skrev det selv lidt for sjov og for at tease. Tag det for hvad det er, og få pulsen ned igen.
Evt. hvis man vil overfortolke kan man tag det som en test af fansene, om der kan fortælles en lille nyhed til fansene uden det bliver offentligt.
Men som Kent er jeg bare stille og rolig tilfreds med klubben gør deres til at opbygge en relation klubben og fansene imellem.
Der bliver spurgt til selve arrangementet.
Et rigtig fedt arrangement, hvor Jacob Jørgensen, Claus Steinlein, Rasmus Ankersen og Jess Thorup stillede sig til rådighed for de spørgsmål vi måtte have på hjerte.
En lille ting, men synes det var fint, de kom rundt og gav hånd til alle.
Ved ikke om det er 2. eller 3. gang det er afholdt, men er noget FCM bestræber sig på at lave til en tradition fremadrettet efter hver transfervindue, hvilket jeg er stor fan af.
Der var ikke nogen decideret "fald-ned-af-stolen" histoier, men der var bestemt interessante nuancer, må indrømme jeg selv har ændret holdning eller i hvert fald nuancer, med viden om ledelses tilgang og tankegang.
Det var sådan, der ikke rigtig var oplæg, det er bare spørgsmål så svarenes kvalitet hang naturligvis sammen med spørgsmålenens kvalitet.
Og bare fedt at høre det ufiltreret fra hestens egen mund uden medier og mikrofon, hvor det så, ikke så overraskende, er lidt mere lige ud af posen.
Tidspunktet, kunne være det skulle ændres til næste gang, et eller andet sted lidt ærgerligt kun at være 40 mand til sådan et arrangement, selvom det selvfølgelig går det lidt nemmere at komme med sine egne spørgsmål.
Hvad der blev sagt
Som nævnt vil jeg gerne være med til at værne om arrangementet uden medier og mikrofoner, da jeg mener netop det er en del af eksistensberretigelsen, så prøver lige at filtrere lidt i det.
- Spørgsmål til Jakob Jørgensen gik blandt andet på FCMs samarbejde med fanklubben med Royal Biergarten, promovering, general stadionoplevelse, indløbsmusik, og lidt diverse.
I den sammenhæng fik Steinlein også, med stil, smidt en sviner med et glimt i øjet til YNWA
(selve sangen, ikke traditionen eller holdene der bruger den)
- Thorup, der var faktisk ikke så mange spørgsmål til ham under mødet, men var en del fans der gik op og snakkede med ham efterfølgende.
Men panelet afslørede de havde læst med på diverse forumer, og var egentlig klar til at blive hældt over med sviner til Onachu og krav om brug af Pusic (som faktisk ikke fandt sted)
Men min tolkning (står for min egen regning) at ledelsen (naturligvis) og også trænerteamet ser længere ud i fremtiden end vi gør. De ser et meget stort potentialei Onachu som endnu ikke er forløst, og den bedste måde at gøre det på, er ved at give ham spilletid.
Når Bruhinho så ikke er i form og Pusic er på vej væk og så går imod anføren er det selvfølgelig nemt. Hvis man tog sidste kamp spillede Paul vist også en fornuftig 2. halveg med nogle nedtagninger, afretninger osv. der blandt andet skulle have ført til 2 mål, hvorimod Pusic havde 2 unødvendige boldtab i nogle af hans første berøringer.
Jeg forstod det egentlig sådan at Thorup er meget opmærksom på Pauls uskarphed og han oftest har været bedre som indskifter, men han skal bygge på, og mål ofte kommer i stimer.
Generelt er der helt sikkert fokus på spillernes potentialle og fordeling af nødvendig spilletid for at få forløst eller afklaret potentialet.
- Steinlein/Ankersen
Her synes jeg det er lidt sværere lige hvad man skal skrive et offentlig sted, (som ulvegraven er) men jeg kan sige der blev snakket lidt mere om det Ankersen også skrev i hans indlæg her på ulvegraven, at man ikke er helt tilfreds med spillertruppen.
Altså ikke at man er utilfreds, men selve sammensætningen kunne godt være lidt bedre.
Lidt om transfervinduet, risikoprofilen og det næste vindue.
Der var lidt om Brentford og træner samarbejdet, samt at der er en sparkespecialst træner som decideret er ansat i begge klubber.
Og Benham der følger med i klubben og synes vi var nogle "pussies", efter vi kom foran mod OB
Andersons kontrakt skulle være tæt på også.
og Andersson (altså svenskeren) stadig render lidt rundt i klubben.
Desuden hurtig skadesupdate.
- Sparv forventes at indgå i noget holdrelateret træning fra uge 41-42, men har stadig lang vej endu.
- Rutikanga skulle være tættere på, og måske allerede i næste uge begynde at træne stille og rolig med igen
- NK og Duelund er vist såvidt småskader og er fra dag til dag.
- Andersen blev jeg ikke helt klog på, men synes jeg læste en offentlig nyhed om han skulle scannes for at være sikker på det ikke var slemt.
Håber det var svar og kan bruges som en lille gennemgang og er tro mod arrangementet.
Tror det skal ses som et glimt i øjet, og jeg skrev det selv lidt for sjov og for at tease. Tag det for hvad det er, og få pulsen ned igen.
Evt. hvis man vil overfortolke kan man tag det som en test af fansene, om der kan fortælles en lille nyhed til fansene uden det bliver offentligt.
Men som Kent er jeg bare stille og rolig tilfreds med klubben gør deres til at opbygge en relation klubben og fansene imellem.
Der bliver spurgt til selve arrangementet.
Et rigtig fedt arrangement, hvor Jacob Jørgensen, Claus Steinlein, Rasmus Ankersen og Jess Thorup stillede sig til rådighed for de spørgsmål vi måtte have på hjerte.
En lille ting, men synes det var fint, de kom rundt og gav hånd til alle.
Ved ikke om det er 2. eller 3. gang det er afholdt, men er noget FCM bestræber sig på at lave til en tradition fremadrettet efter hver transfervindue, hvilket jeg er stor fan af.
Der var ikke nogen decideret "fald-ned-af-stolen" histoier, men der var bestemt interessante nuancer, må indrømme jeg selv har ændret holdning eller i hvert fald nuancer, med viden om ledelses tilgang og tankegang.
Det var sådan, der ikke rigtig var oplæg, det er bare spørgsmål så svarenes kvalitet hang naturligvis sammen med spørgsmålenens kvalitet.
Og bare fedt at høre det ufiltreret fra hestens egen mund uden medier og mikrofon, hvor det så, ikke så overraskende, er lidt mere lige ud af posen.
Tidspunktet, kunne være det skulle ændres til næste gang, et eller andet sted lidt ærgerligt kun at være 40 mand til sådan et arrangement, selvom det selvfølgelig går det lidt nemmere at komme med sine egne spørgsmål.
Hvad der blev sagt
Som nævnt vil jeg gerne være med til at værne om arrangementet uden medier og mikrofoner, da jeg mener netop det er en del af eksistensberretigelsen, så prøver lige at filtrere lidt i det.
- Spørgsmål til Jakob Jørgensen gik blandt andet på FCMs samarbejde med fanklubben med Royal Biergarten, promovering, general stadionoplevelse, indløbsmusik, og lidt diverse.
I den sammenhæng fik Steinlein også, med stil, smidt en sviner med et glimt i øjet til YNWA
(selve sangen, ikke traditionen eller holdene der bruger den)
- Thorup, der var faktisk ikke så mange spørgsmål til ham under mødet, men var en del fans der gik op og snakkede med ham efterfølgende.
Men panelet afslørede de havde læst med på diverse forumer, og var egentlig klar til at blive hældt over med sviner til Onachu og krav om brug af Pusic (som faktisk ikke fandt sted)
Men min tolkning (står for min egen regning) at ledelsen (naturligvis) og også trænerteamet ser længere ud i fremtiden end vi gør. De ser et meget stort potentialei Onachu som endnu ikke er forløst, og den bedste måde at gøre det på, er ved at give ham spilletid.
Når Bruhinho så ikke er i form og Pusic er på vej væk og så går imod anføren er det selvfølgelig nemt. Hvis man tog sidste kamp spillede Paul vist også en fornuftig 2. halveg med nogle nedtagninger, afretninger osv. der blandt andet skulle have ført til 2 mål, hvorimod Pusic havde 2 unødvendige boldtab i nogle af hans første berøringer.
Jeg forstod det egentlig sådan at Thorup er meget opmærksom på Pauls uskarphed og han oftest har været bedre som indskifter, men han skal bygge på, og mål ofte kommer i stimer.
Generelt er der helt sikkert fokus på spillernes potentialle og fordeling af nødvendig spilletid for at få forløst eller afklaret potentialet.
- Steinlein/Ankersen
Her synes jeg det er lidt sværere lige hvad man skal skrive et offentlig sted, (som ulvegraven er) men jeg kan sige der blev snakket lidt mere om det Ankersen også skrev i hans indlæg her på ulvegraven, at man ikke er helt tilfreds med spillertruppen.
Altså ikke at man er utilfreds, men selve sammensætningen kunne godt være lidt bedre.
Lidt om transfervinduet, risikoprofilen og det næste vindue.
Der var lidt om Brentford og træner samarbejdet, samt at der er en sparkespecialst træner som decideret er ansat i begge klubber.
Og Benham der følger med i klubben og synes vi var nogle "pussies", efter vi kom foran mod OB
Andersons kontrakt skulle være tæt på også.
og Andersson (altså svenskeren) stadig render lidt rundt i klubben.
Desuden hurtig skadesupdate.
- Sparv forventes at indgå i noget holdrelateret træning fra uge 41-42, men har stadig lang vej endu.
- Rutikanga skulle være tættere på, og måske allerede i næste uge begynde at træne stille og rolig med igen
- NK og Duelund er vist såvidt småskader og er fra dag til dag.
- Andersen blev jeg ikke helt klog på, men synes jeg læste en offentlig nyhed om han skulle scannes for at være sikker på det ikke var slemt.
Håber det var svar og kan bruges som en lille gennemgang og er tro mod arrangementet.
-
mousebreaker
Vi har en historik med at blæse alting ud af proportioner. Helt tilbage fra Steinlein var direktør på akademiet, hvor vi bare ikke kunne fortælle nok om hvor gode vi var og bla bla bla. Den retorik har vi kørt trofast med lige siden - måske ikke i helt samme tempo, men den er der stadig. Det er noget man har hæftet sig ved rundt omkring og direkte hader os for og latterliggør os for, med rette (hvis det ikke var fordi jeg var vokset op 100 meter fra Ikast stadion ville FCM med statsgaranti være mit hadehold nr 1). Det meste bliver bare lige kørt lidt højere op end det burde. Derfor kan det egentlig også undre mig selv, at jeg faktisk troede at det var noget interessant. Det kunne eksempelvis have været en investering på de indre linjer i klubben, hvor man for fansene lægger frem hvad man mener at investeringen kunne betyde på sigt. Om et års tid kunne det være en forlængelse med Rafael van der Vaart som er stor nok til at det har nyhedsinteresse.Kent skrev:Nu kan det godt være, at det er mig, som ikke forstår noget som helst, men kan du ikke lige forklare mig, hvordan klubben "virkelig [har] gjort alt for at blive til grin rundt i den danske fodboldverden" ved til et fanarrangement at fortælle om en forlængelse og samtidig beder de tilstedeværende om ikke at offentliggøre dette, før de selv gør? Hvem er det, du mener, griner af FCM over dette - og hvorfor?mousebreaker skrev:jesus - hvis forlængelsen med Paul var en stor hemmelighed som var top secret, tys-tys, skæg og briller indtil i dag kl 12. Så har klubben virkelig gjort alt for at blive til grin rundt i den danske fodboldverden. Det er jo latterligt hvis det er sandt.
- Er det pressen, der griner over at fans får viden før dem, og at klubben gerne selv vil styre, hvornår de offentliggør nyheder?
- Er det fans fra andre klubber, der griner over, at FCMs ledelse giver deres fans informationer som de første?
- Er det de andre klubber, der griner over, at FCMs ledelse deler informationer med deres fans og forsøger at opbygge den relation?
Den eneste, der taler om 'en stor hemmelighed som var top secret, tys-tys, skæg og briller' er dig. Du havde måske forventet det var en større ting, men jeg har ikke set nogen af de tilstedeværende skrive, at det var en kæmpe ting.
Det er fint at sige på et fanmøde at man har forlænget med Paul for fire år, men der er absolut ingen grund til at sige til sine fans at man skal holde det hemmeligt. Altså - who cares, hvis man ikke lige er inkarneret fan som gider troppe op til et møde eller skrive på et forum som dette! Bliver det skrevet på dette forum før pressemeddelelsen bliver sendt ud - so what!. Ikke een eneste journalist ville gide skrive dette før der kom en pressemeddelelse, hvorefter de bare copy-paster meddelelsen eller 2 linjer fra Ritzau. Helt uinteressant.
Når det er sagt så kan jeg da godt se at jeg selv har lagt mere i det end jeg måske burde. Der kan jo være stor forskel på hvordan man har sagt på fan mødet at man gerne ville have det hemmeligholdt. Det kan jo være sagt henkastet som en sidebemærkning, hvor jeg antog at det var blevet understreget at man ikke ville have det ud. Det var sådan jeg forstod det og derfor jeg havde forventninger om at det kunne være interessant, derfor jeg blev skuffet, derfor jeg i bedste FCM stil blæste det ud af proportioner.
-
Steffen am
Beklager hvis jeg var med til at køre det op, husker det som en henkastet bemærkning at det ville være fint at være tys indtil klubben offentliggjorde det og ikke fordi de gentagede at det skulle være hemmeligt eller noget som helst.
Ledelsen var naturligvis glade over at have fået skrevet under på en lang kontrakt, men var ret stille og rolig,
og ingen konfetti kanoner, til gengæld flere mennesker end der var i Viborg til Iphone lanceringen.
https://www.youtube.com/watch?v=GmrlqyvselQ
Ledelsen var naturligvis glade over at have fået skrevet under på en lang kontrakt, men var ret stille og rolig,
og ingen konfetti kanoner, til gengæld flere mennesker end der var i Viborg til Iphone lanceringen.
https://www.youtube.com/watch?v=GmrlqyvselQ
Tak for skrivet, Steffen. Dejligt at du gad omend detaljerne ville have været interessante. Men forstår din forsigtighed, og så må jeg jo bare lette røven næste gang.
/Cortez
/Cortez