SL: OB vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000

Re: SL: OB vs. Midtjylland

Indlæg af FCM2000 »

Paul har sat hovedet rigtigt een gang, alt andet er mislykket. Hassan og duelund heller ikke for gode.

Sæt dog en af de 2 brassere ind

henker

Indlæg af henker »

Brug nu af bruninho eller pusic istefet for Paul, og lad olsson få chancen at spille sammen med vdv istedet Poulsen.. thorup har nu længe vise sig at han passer ikke ind til fcm.. Suck for pokker

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Eftersom vi allerede har brugt en udskiftning og kommer til at bruge en mere på Rafa, så kommer der ikke nogen udskiftning af Paul før 15 min før tid. Vi kan ikke løbe risikoen med at bruge alle vores udskiftninger.
Vi kommer ikke til meget, og OB har taget Rafa fuldstændig ud af kampen.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kent skrev:Eftersom vi allerede har brugt en udskiftning og kommer til at bruge en mere på Rafa, så kommer der ikke nogen udskiftning af Paul før 15 min før tid. Vi kan ikke løbe risikoen med at bruge alle vores udskiftninger.
Jeg er desværre helt enig.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Kent skrev:Eftersom vi allerede har brugt en udskiftning og kommer til at bruge en mere på Rafa, så kommer der ikke nogen udskiftning af Paul før 15 min før tid. Vi kan ikke løbe risikoen med at bruge alle vores udskiftninger.
Jo, det kan vi. Rafael holder minimum 60, så at argumentere for Paul i 75. tidligst giver i min verden ikke mening. De 15 min gør ikke forskellen. Desuden skal vi turde at jage sejren. At du så får ret, er beklageligvis en anden sag.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Vigtigt! Dejligt at se lidt afgørende fra Olson. Ærgerligt at Rafael ikke fik et par assists.

Desuden positivt at Paul er så træt, at han umuligt kan starte i Aarhus onsdag..

Vijen

Indlæg af Vijen »

Dejligt med en sejr.

Dejligt at Thorup ikke pakker den dårlige første halvleg ind i dårlige undskyldninger.

Paul burde være en mand på bænken i næste kamp, der burde ikke være flere chancer tilbage.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Vigtig og god sejr. Utroligt at vi ikke får scoret før, det er nogle store chancer vi misser. Som andre, forstår jeg heller ikke hvorfor Pusic sidder på bænken.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Glæder mig over vores smalle sejr, men.... En virkelig gang grimt fodbold vi spiller..... Nu på 15. måned....

Fatter bare ikke hvorfor Poul spiller og så er jeg bare nødt til at kommentere vores sidste hjørnespark. Det blev taget kort og røg så straks til hjørne.... Det er simpelthen topmålet af amatøragtig, kujonagtig lortefodbold, det der sker der!! F..k hvor har Jacob Poulsen en brist i hans fodboldopdragelse, når han kan brillere med sådan noget.... Håber de snart lærer aldrig mere at lave de elendige korte taber-ud-til-flaget-hjørner.... Det er en skændsel at se på!

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Synes der noget positivt, fcm holder nullet for anden kamp i træk.

Dahlin viser i dag sin klasse, han er på vej,

Husk lige at han holdt FCKs målmand på bænken i Malmø.

OB lykkedes i 1 halvleg at stække FCM.

For mig at se skriger holdet efter 2 stk brasilianer.

Paul er i krise.

Cortez

Indlæg af Cortez »

HKP skrev:Glæder mig over vores smalle sejr, men.... En virkelig gang grimt fodbold vi spiller..... Nu på 15. måned....

Fatter bare ikke hvorfor Poul spiller og så er jeg bare nødt til at kommentere vores sidste hjørnespark. Det blev taget kort og røg så straks til hjørne.... Det er simpelthen topmålet af amatøragtig, kujonagtig lortefodbold, det der sker der!! F..k hvor har Jacob Poulsen en brist i hans fodboldopdragelse, når han kan brillere med sådan noget.... Håber de snart lærer aldrig mere at lave de elendige korte taber-ud-til-flaget-hjørner.... Det er en skændsel at se på!
Ja, så er det da meget bedre at gå all-in selvom det skulle koste en kontra og udligning. Alt andet er totalt taber-agtigt.

(Ironi anvendt)

/Cortez

mnm123

Indlæg af mnm123 »

det luner altid med en sejr, men hvor er vi utrolig dårlig med bolden på den sidste 3 del af banen, hvornår lærer træner teamet at Paul skal langt ud på bænken at sidde i en periode, hans spil er langt fra tilfredsstillende for hold kammerarter og fan, han laver enkelte gode aktioner, men er usynlig meget af tiden.

Midtbanen er meget langsom i dag og virker ikke til at være en løsning med 3 spiller på den forkerte side af de 30, ingen gennem løb eller vundne nærkampe og en del tabte bolde med dårlige afleveringer og beslutninger generelt. Hassan og Borring spiller en god 2 halvleg og kommer frem til noget som er kamp afgørende. synd for Duelund at udgå med skade for han havde startet ganske pænt.

Forsvaret står ganske godt og laver ikke de store fejl, Kian og Patrick står bedre og bedre sammen og Novak bliver bedre og bedre defensiv med gode aktioner offensiv, Rømer spiller solidt uanset hvad plads han spiller på i øjeblikket og virker i god form.

Vi vinder og nærmer os top 3 igen, kan vi vinde i Århus så ligner det virkelig noget positivt resten af efteråret, spillet er ikke prangende og tror vi skal vente på Sparv før vi bliver bedre for han vil vinde bolden højere ind vi gør i øjeblikket og dermed gøre VDV bedre for holdet.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fin sejr i dag på en god anden halvleg. Fedt at Olsson ENDELIG får scoret. Pusic må starte næste gang ellers fatter jeg ikke en dyt. Hvis vi havde været bare en smule skarpe så ville der ikke have været spænding til slut. Fedt at se at Rafael blive holdt nede i en halvleg og så står han alligevel pludselig bag to 100% chancer som der bare SKAL scores på.

Jeg var yderst tilfreds med at se Dahlins arbejde ud i feltet i dag. God timing på sine indgreb - lige indtil en hjernedød skovtur. God kamp af Rilwan men skidt han ikke får scoret i dag. Halsti lod jeg ikke rigtig mærke til i dag - det er nok ikke så skidt.

Poulsen og Olsson havde begge et hjernedødt boldtab der burde have kostet. Det var sammen med hele Onuachus indsats det mest negative i dag
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mnm123 skrev:det luner altid med en sejr, men hvor er vi utrolig dårlig med bolden på den sidste 3 del af banen, hvornår lærer træner teamet at Paul skal langt ud på bænken at sidde i en periode, hans spil er langt fra tilfredsstillende for hold kammerarter og fan, han laver enkelte gode aktioner, men er usynlig meget af tiden.

Midtbanen er meget langsom i dag og virker ikke til at være en løsning med 3 spiller på den forkerte side af de 30, ingen gennem løb eller vundne nærkampe og en del tabte bolde med dårlige afleveringer og beslutninger generelt. Hassan og Borring spiller en god 2 halvleg og kommer frem til noget som er kamp afgørende. synd for Duelund at udgå med skade for han havde startet ganske pænt.

Forsvaret står ganske godt og laver ikke de store fejl, Kian og Patrick står bedre og bedre sammen og Novak bliver bedre og bedre defensiv med gode aktioner offensiv, Rømer spiller solidt uanset hvad plads han spiller på i øjeblikket og virker i god form.

Vi vinder og nærmer os top 3 igen, kan vi vinde i Århus så ligner det virkelig noget positivt resten af efteråret, spillet er ikke prangende og tror vi skal vente på Sparv før vi bliver bedre for han vil vinde bolden højere ind vi gør i øjeblikket og dermed gøre VDV bedre for holdet.
Det er ikke kun Sparv du skal vente på, du har to brassere til at sidde uden for, Gustav som kostede Gent 15 mill kr. og ja Bruninho, bagge kan sætte gang i den bevægelse der mangler i front

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Cortez skrev:
HKP skrev:Glæder mig over vores smalle sejr, men.... En virkelig gang grimt fodbold vi spiller..... Nu på 15. måned....

Ja, så er det da meget bedre at gå all-in selvom det skulle koste en kontra og udligning. Alt andet er totalt taber-agtigt.

(Ironi anvendt)

/Cortez
Det var jo nærmest det de gjorde (gå all in), for de mistede bolden så hurtigt at det nærmest blev til en kontra til OB.... Og når man ikke er i stand til at holde på bolden i 2 sekunder, bør man droppe det....

Besvar