Jacob Poulsen til fcm???

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jj

Re: Junker

Indlæg af jj »

Junkers kvaliteter, som angriber, vil jeg slet ikke stille tvivl om, men blot hans evne til at indgå i en fodboldtrup.

Fodbold er en holdsport, hvor alle spillerne skal kunne stole på hinanden, og når en person ikke forstår det, så er det et klart tegn for mig på, at han ikke besidder social intelligens.

Han har snydt sine egne holdkammerater i poker, hvilket gør, de ikke længere kan stole på manden. Han har forbrudt sig imod den holdånd, som jeg mener skal være på et fodboldhold.

Derfor mener jeg ikke, at han skal til FCM. Han vil nok ikke snyde i poker igen, men han har vist en manglende evne til at indgå på et fodboldhold et sted, hvorfor skulle han ikke gøre det her. Desuden, vil de andre spillere i truppen stole på ham, det er jeg ikke sikker på.

YahooSeeker [Bot]

Re: Jacob Poulsen til fcm???

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg håber ikke I tager vores Jakob Poulsen.

Det lyder meget underligt, det Ivan Marko Benes udtaler, men umiddelbart tror jeg ikke på det.

Nu er det jo heller ikke alt fra BT, som er lige troværdigt.
Han kan være blevet fejlciteret!

Kenni
EfB'er i hjertet!

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Så du mener ikke der er plads til at dumme sig og så komme tilbage igen?!?!?

Det er da klart at Junker har dummet sig, og det er da klart at han har mistet sine holdkammeraters tillid. Men det er da også klart at en fyr der har været igennem sådan noget her, lærer ufattelig meget af det.
Så det bedste for Junker ville være at komme til en anden klub hvor der var nogle til at snakke med ham og holde ham i nakken, f eks en ER eller en Thomasberg, så han kan komme videre og vise at det der var en engangsdumhed.
Junker er en ung gut som Zidan var det og unge mennesker dummer sig sgu da engang imellem, men det behøver de ikke være dårlige mennesker af.

Men når alt kommer til alt så tror jeg nok Wieghorst skal få rettet den sag temmelig meget ud!

jj

Indlæg af jj »

Hvorfor skulle vi give ham den chance. For det første, så var Zidan i truppen og derfor løste man problemet, desuden forbrød han sig ikke i samme grad imod holdånden.

Jeg mener simpelthen, at Junker ikke bare har begået en fejl, han har ikke "bare" kørt forstærkt eller købt et varmt ur, nej han har snydt sine egne holdkammerater over lang tid. Det er ikke en enkeltstående handling, han har gjort det flere gange, jeg mener klart det viser, at han mangler en forståelse for, hvordan man indgår i en fodboldtrup.

Ved at hente ham, frygter jeg mange problemer med hans omgang med de andre spillere, derfor skal han ikke hentes.

Er der nogen, som kan forklare mig, hvad der gør, vi skal samle på alle besværlige spillere i superligaen? Flere spillere udtalte efter Zidan, at han skabte problemer for dem. Zidan var den bedste spiller i superligaen, så de problemer han skabte, blev overskygget af hans spil på banen. Junker, har derimod ikke samme talent, kan derfor ikke se argumentet i at hente en god spiller med problemer, men ikke med samme talent som Zidan.

Jeg var også imod, at David Nielsen blev hentet og jeg mener at en del af hans kvaliteter som fodboldspiller endnu ikke er blevet vist i FCM, bl.a. fordi han passer på ikke at komme i fokus på banen og udenfor. Jeg mener klart det viser, hvilke problemer der er ved at hente spillere, med en problematisk fortid.

Lissau

Indlæg af Lissau »

Nu er jeg ikke den største fan af Karsten aabrink, men han havde et udmærket indlæg i går i "ren fodboldsnak". ALLE mennesker har begået en fejl eller to i deres liv. Er du en ren helgen? har du aldrig nogensinde løjet eller snydt dine venner eller andre du kender i dit liv?

Man bør kunne få en chance til her i livet, men nu mener jeg så også den sag er blæst alt for stort op.

Du siger at Junker vil skabe problemer i truppen. David nielsen slog en af sine holdkammerater ned i Aab. Nu er han en af de bærende kræfter og har lagt op til en del chancer til medspillerne. (at jeg så mener han bør score noget mere, er noget andet og jeg er nok ikke den eneste.) Jeg ser gerne Junker i FCM, men som Klauzito siger, så tror jeg også Johnny Petersen, Tommy olsen og ikke mindst Wieghorst nok skal få det kørt igennem i Farum.

Lissau

Re: Jakob Poulsen til fcm??? (OT: Alto/Altoriso)

Indlæg af Lissau »

Nu har jeg kigget en del og kan da være der er andre der tænker det samme.

Er du blevet skitzo Altoriso eller har du en bror eller andet, som har set lyset og blevet FCM'er?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg havde faktisk også for en gangs skyld lidt sympati for Aabrink igår !

Han kom med mange gode pointer, som jeg sagtens kan leve mig ind i..

Til gengæld bliver Jens Jørgen Klaphat bare værre og værre at høre på
hold k... hvor er jeg træt af ham :-(

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nope :-)

Der er tilsyneladende en anden person, der har lyst til at hedde Alto !
Men jeg kender ham ikke, og han har tidligere ikke givet sig selv bedre til kende.. Men jeg synes da at det er et ret cool navn ;-)

Altoriso = Højris ( selvopfundet italiensk-præget navn )

Jan / sjællænderen

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Altoriso = Højris ( selvopfundet
> italiensk-præget navn )
>
>
> Jan / SPAGHETTI-sjællænderen

hehe :-D

Klauzito

Indlæg af Klauzito »

Måske kan en af grundene være at de spillere der tit laver noget forkert også er de spillere der har galskaben til at lave noget anderledes og gå forrest på banen. Prøv at se spillere som Zlatan, Zidan, Chilavert, Gazza osv. Det er spillere med en kanontalent og en galskab til at bruge den. Kan man få styr på disse spillere, så vil de være en kanongevinst og FCM har vist en evne til at kunne få nogenlunde styr på Zidan.
De danske spillere i dag er en grå masse uden personlighed, selv en Jon Dahl er en grå lille kedelig mus. Vi trænger til nogle spillere a la Lerby, Arnesen, Elkjær, Mølby osv der har en mening og en personlighed!

Junker har dummet sig og skidt på sine kammerater. Men det er jo netop også derfor at han skal videre til en ny klub hvor man kan hjælpe ham videre, selvfølgelig vil folk i truppen ikke spille kort med ham om store summer, men derudover skulle jeg ikke lige se hvor det er at man ikke skulle kunne stole på ham

HauG

Indlæg af HauG »

mads er sikkert en god angriber som ville kunne gøre sig på FCMs hold, men han er ikke den spiller jeg heslt så fcm hente. Vi har tre etablerede superliga angriberer, en poku som nok stille og roligt får et par indskiftninger og kommer mere ind på holdet. Om et år ser vi måske baba collins på vej ind på 1.holdet (begge spillere spillede en udemærket reserve kamp mos Randers FC som vi vandt 3-0 - specielt poku viste nogle gode takter). Vi har vel også et akedemi som engang vil sende en angriber ind i truppen. Jeg syntes ikke vi mangler en angriber på stående fod!

Hvis vi skal hente nogen syntes jeg vi skal hente simon poulsen i SønderjydskE i julepausen (eller nu) så han er klar når Pim smutter! Men en Jacob poulsen vil også være en god mand for kanten. Hmm..... tre Poulsen'er på kanten????

Søren Ross

Indlæg af Søren Ross »

Klauzito skrev:
-------------------------------------------------------
> Måske kan en af grundene være at de spillere der
> tit laver noget forkert også er de spillere der
> har galskaben til at lave noget anderledes og gå
> forrest på banen. Prøv at se spillere som Zlatan,
> Zidan, Chilavert, Gazza osv. Det er spillere med
> en kanontalent og en galskab til at bruge den. Kan
> man få styr på disse spillere, så vil de være en
> kanongevinst og FCM har vist en evne til at kunne
> få nogenlunde styr på Zidan.
> De danske spillere i dag er en grå masse uden
> personlighed, selv en Jon Dahl er en grå lille
> kedelig mus. Vi trænger til nogle spillere a la
> Lerby, Arnesen, Elkjær, Mølby osv der har en
> mening og en personlighed!
>
> Junker har dummet sig og skidt på sine kammerater.
> Men det er jo netop også derfor at han skal videre
> til en ny klub hvor man kan hjælpe ham videre,
> selvfølgelig vil folk i truppen ikke spille kort
> med ham om store summer, men derudover skulle jeg
> ikke lige se hvor det er at man ikke skulle kunne
> stole på ham
>

Det tror jeg faktisk gerne at de vil, vi har i mine øjne særdeles rutinerede spillere og ludomaner i vores trup :)
Om de så er klogere end Junker vides ikke..

Mvh Søren Ross

> "Our enemies are innovative and resourceful, and
> so
> are we. They never stop thinking about new ways to
>
> harm our country and our people, and neither do
> we."
> - President George W. Bush

schou

Indlæg af schou »

ååhhh hold dog kæft mand. DN har gjordt det fremragende for os. Hvorfor skulle Junker ikke også gøre dette. Manden er vel ikke så dum at han ville snyde en gang mere. Han er en fantastisk fodboldspiller og ville kunne forstærke vores hold betydeligt.

/schou

schou

Indlæg af schou »

Min bil hedder Alto....

/Suzuki

Besvar