Arff skrev:UlvenFraNord skrev:Det synes jeg nu ikke er groft, nærmere at det er groft at sige det er groft
Selvmål og personlige fejl kommer ofte når der opstår forvirring og usikkerhed. Når flere tilfælde kommer i træk er det symptomer.
Sjovt nok, er jeg ikke enig

Jeg mener ikke sådanne fejl har noget at gøre med det taktiske. Det handler mest af alt om, at vi skal turde at holde i bolden, hvis vi har en føring og der er 10 minutter tilbage, for så undgår vi mange af disse situationer.
UlvenFraNord skrev:Anyway, jeg tror ikke vi er så langt fra hinanden, sejr i aften og så kommer der forhåbentlig ny energi
Og JA, vi står tættere sammen om holdet - FCM over alt

Enig!

Jeg er også enig i at, hvis sådanne fejl sker over længere periode, så er det et symptom på at der er noget galt taktisk og mentalt.
Inden denne sæson startede havde jeg faktisk Esbjerg som en mulig nedrykker og derfor har jeg svært ved, at se vi skal kikse i aften, vi har haft det uheld vi skal have i denne sæson. Spiller vi som RA skrev i hans svar til os, så er jeg ikke bekymret.
Jeg tror ikke Bruninho starter inde, håber faktisk på at Pusic gør (tror dog de 2 sammen kunne være et godt alternativ på vores til tider kedelige 4-1-4-1) men nu må vi se om Rafa kan ændre på hele holdets tanke gang og give noget gejst.
Vi vinder med mere end 2 i aften med eller uden fejl taktik.