Jess Thorup.
Re: Jess Thorup.
Har hørt af omveje, at Steinlein trumfede ansættelsen af Thorup igennem - nogle der kan enten be- eller afkræfte dette? I så fald, vil Steinlein formentlig gøre rigtig, rigtig meget, for ikke at tabe ansigt, selvom en fejltagelse ikke bliver mindre af, at man er længe om at erkende den.
Lad det endelig skinne igennem på stadion, at der er utilfredshed. Tvivler på, at vi er hardcore nok i bette Midtjylland, til fra lægterne aktivt, at forlange en fyring, som man ser i storklubber. Men mon ikke folks lyst til at besøge stadion formindskes og det på den måde kan sende et signal?
Lad det endelig skinne igennem på stadion, at der er utilfredshed. Tvivler på, at vi er hardcore nok i bette Midtjylland, til fra lægterne aktivt, at forlange en fyring, som man ser i storklubber. Men mon ikke folks lyst til at besøge stadion formindskes og det på den måde kan sende et signal?
Hvis man læser Bold.dk må man sige at der bliver afregnet ved kasse 1 hvis ens hold/træner ikke præsterer. Hvor sjovt tror I det har været at være EFB fan det sidste år. Hold kæft hvor træner/sportsdirektør/direktør og spillestil og spillerindkøb har fået høvl.
Det samme kan jo siges om BIF og AGF så hvorfor skal vi ligge en dæmper på vores utilfredshed når det ikke går godt. Alt andet er sgu for romantisk.
Det samme kan jo siges om BIF og AGF så hvorfor skal vi ligge en dæmper på vores utilfredshed når det ikke går godt. Alt andet er sgu for romantisk.
Hvad sagde thorup om royer?? Det kan jeg godt også siger om thorup!! (hvad kan han?)
Tror efterhånden det er ret meget ude af Steinleins hænder hvad der skal ske... Thorup (hentet af Steinlein) har lige kostet os 50 mio.... Og så flirter vi mere og mere med nedrykningsspil.... Hvis steinlein ikke kan tåle at tabe ansigt, så er det nok ham selv der risikerer at få sparket...
Det eneste Steinlein ikke skal komme ud at sige nu er at de stadig har tiltro til Thorup og at han er fredet.
Ja OK, har lige tjekket Bold. Hold fast Thorup får kniven - af såvel neutrale- som FCM-fans
Thorup er bare en nikkedukke, det er den satans bornholmer der styrer showet med det evigt bedrevidende fuldskæg s, Rasmus. At manden er en dårlig træner er bare endnu en ting man har kunne putte oven i hatten, og efter min mening var han nu også dårlig tidligere, alt for gennemsnitlig.
Hvis Steinlein går ud og siger noget helt hen i skoven nu, så kender jeg mange, der ikke dukker op på stadion fremover, under dette regime. Indrøm nu bare en, af et utal af fejl. Og ja, jeg er også helt bevidst om succes historierne fra hans hånd.
Hvis Steinlein går ud og siger noget helt hen i skoven nu, så kender jeg mange, der ikke dukker op på stadion fremover, under dette regime. Indrøm nu bare en, af et utal af fejl. Og ja, jeg er også helt bevidst om succes historierne fra hans hånd.
Det er ikke kun vedr Thorup, det sker derinde. "Vi" får kniven af neutrale fans med rette, uanset om det hedder FCK, Sønderjylland, Tyrkiet eller Viborg, Van der vart osv. Bold har forstået det, der bliver man sgu holdt op på forventninger og hvad man lover i pressen.O skrev:Ja OK, har lige tjekket Bold. Hold fast Thorup får kniven - af såvel neutrale- som FCM-fans
kan se at Tipsbladet nu nævner, at Thorup snart begynder at sidde på et varmt sædeJBT skrev:Det er ikke kun vedr Thorup, det sker derinde. "Vi" får kniven af neutrale fans med rette, uanset om det hedder FCK, Sønderjylland, Tyrkiet eller Viborg, Van der vart osv. Bold har forstået det, der bliver man sgu holdt op på forventninger og hvad man lover i pressen.O skrev:Ja OK, har lige tjekket Bold. Hold fast Thorup får kniven - af såvel neutrale- som FCM-fans
-
mousebreaker
vi får nok snart en lang svada om DNA og kultur og en lang fortælling om hvor glade og stolte vi er. Spørgsmålet er kun hvem der kommer med den
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Næste gang der kommer en sætning fra Steinlein hvori ordet DNA indgår, bliver jeg nok nødsaget til at brække mig....
Jess Thorup synes kampen mod tyrkerne er en af de bedste i sæsonnen.
Det siger måske noget om de andre kampe... og om ham som træner!
Det siger måske noget om de andre kampe... og om ham som træner!
Han bliver ødelagt fuldstændigt pt. på Bold.dks forum, det samme gør Steinlein - fuld fortjent.
hold kæft hvor er Thorup en klaphat. Aldrig har jeg brudt mig mindre om en FCM'er, og aldrig har vi haft en dårligere. Hans udtalelse efter kampen til hjemmesiden udstiller ham jo totalt. Man er ko slet ikke tæt på avancement når man taber samlet 0-3, og at han kalder det en af hans bedste kampe. Hvor herre bevares. I min drømmeverden bliver både Thorup og Steinlein vippet ud, virkeligheden er desværre nok langt fra..
Jeg har allerede mistet alt gejst og optimisme for denne sæson.
Jeg er faktisk så desperat, at jeg håber på nederlag søndag. Det er kontroversielt, men det vil være for klubbens bedste. Det MÅ da for Thorup væltet. Erstatning? David Nielsen, Michelsen eller en fra udlandet allerhelst.
Jeg har allerede mistet alt gejst og optimisme for denne sæson.
Jeg er faktisk så desperat, at jeg håber på nederlag søndag. Det er kontroversielt, men det vil være for klubbens bedste. Det MÅ da for Thorup væltet. Erstatning? David Nielsen, Michelsen eller en fra udlandet allerhelst.