EL: Osmanlispor FK vs. FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Christian

Re: EL: Osmanlispor FK vs. FC Midtjylland

Indlæg af Christian »

Jeg ser en kamp hvor vi klart er det bedste hold og hvor osman kun spiller på kontra og intet andet har.
Kampen er ikke tabt endnu.

fcmguld2015

Indlæg af fcmguld2015 »

THenry skrev:
Fodboldfan skrev:Vi er ik særligt gode hva? Kan bare ikke lige sætte en præcis finger på hvad det er...

Vi mangler en som kan tage bolden og holde lidt i den, være rolig og evt. drible en mand? Og en angriber der kan sættes op, så det ser farligt ud, istedet for indlæg efter indlæg efter indlæg.
Vi mangler kreativitet efter Sisto blev solgt. Forhåbentlig kan VDV bringe noget af det, når han kommer i form. Vi er for dårlige i åbent spil på det her niveau, så det skal komme fra standarderne. Synes faktisk vi har haft et par halvgiftige muligheder efter hjørnespark. Forhåbentlig kan det give mål, og ellers skal det komme efter en erobring efter højt genpres. Kadlec og Olsson var tæt på at skabe en stor chance, hvis ikke dommeren desværre havde dømt frisspark.

Så ikke de første 10 min, men synes egentlig det har været fornuftigt de sidste 35 min. Bare ærgerligt at vi giver et dumt mål væk på den ene chance, de har i denne periode. Ved ikke om det er højre kant eller en af de to seksere, der skal tage løbet med deres back på målet.
Dahlin skal da ikke slå den tilbage i feltet.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Christian skrev:Jeg ser en kamp hvor vi klart er det bedste hold og hvor osman kun spiller på kontra og intet andet har.
Kampen er ikke tabt endnu.
Men nu går fodbold nu engang ud på at score mål og vi er kronisk ufarlige. Kan virkelig ikke se hvrm der skal score vores mål!?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Sahl skrev:Sådan som jeg ser det er der flere faktorer.

Vi har ikke et sammenspillet hold.
Der mangler spillerglæde.. De ser næsten allesammen ud som om at de hader, at spille fodbold.
Taktisk er det bare for ringe. I en kamp hvor vi skal have mål spiller vi defensivt og vi har ingen kontrol når vi spiller 4-1-4-1. Det vi mangler er et system skifte der passer til de spillere vi har og noget glæde ved at spille. Desuden går de fleste halvhjertet ind i tacklinger.. Synes dog Kadlec har prøvet at vise lidt gnist.

Hvis vi ikke har Pusic på banen efter pausen tror jeg ikke der er Eurupa for os i år.
Du er inde på noget med systemskiftet, eller også skal vi bare have nogle spillere der kan spille systemet.

Pusic vil ikke gøre nogen forskel.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Kæmpe drop af Dahlin

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ja så er det farvel. :(

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Hvor er det ynkeligt.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

helt ufattelig at det vedbliver, selvmål, drop osv, her i de første kampe i efteråret.

Forsvaret er rystet i starten af året her

Sahl

Indlæg af Sahl »

Der er ikke nogen lyst til, at spille det er tydeligt at se.

Europa bliver der ikke noget af. Men nu må man altså til, at overveje om Thorup er den rette mand.
For det er altså ikke et så dårlig hold vi har os. Der er blot mangel på taktik og motivation

oros

Indlæg af oros »

Nu er det i hvert fald slut. Og kampen har formet sig, som den gjorde i Herning. :-(

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Det er sgu da utroligt som vi efterhånden sejler rundt i hver eneste kamp. Hvis ikke man kan se det må man sgu være blind. Kom nu igang Thorup inden det er for sent. Ja jeg tænker SL nu.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Banggard ved at sælge det hele, fuldstændig rystet forsvar.

Steinlein må finde penge til en mand der kan få styr på det forsvar

Bobar

Indlæg af Bobar »

Ren skandale. Langsom spillende, stoppen op, spille lidt tilbage. Vi er jo direkte ufarlige foran og vi sejler rundt i forsvaret. Der skal sgu da ændres formation nu!

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Thorup må fyres omgående. En ting er de elendige resultater, noget andet er den totale mangel på udsigt til bedring. Vi er ufarlige, i koncentrerede, fantasiløse og hullede som en si. Det er ynkeligt!!

Og så har jeg slet ikke nævnt Steinlein. Elendigt vindue han har præsteret. Han må gerne skride sammen med Thorup.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Vi bliver jo også spillet baglæns ud af banen her i anden halvleg. De er jo et niveau bedre end os.

Besvar