EL: Osmanlispor FK vs. FC Midtjylland
Re: EL: Osmanlispor FK vs. FC Midtjylland
Jeg ser også hellere, at vi lukker et mål end og så får scoret et par stykker fremfor at være defensive og forsøge at få en.. Så vil jeg hellere vi taber efter, at have givet den alt vi har og har skabt en masser chancer.
Jeg er helt enig.Steffen am skrev:Har det en lille smule omvendt, hvis vi kan få scoret en pind eller to, tror jeg på vi har rimelig chancer og vinde med bare en overskydende.
Det er os der er bagud og det er os der SKAL frem og score, så en alt for defensiv tilgang vil være dødsstødet for os er jeg helt sikker på.
Bevares vi skal ikke glemme alt om de defensive pligter og angribe med hovedet under armen, men det er Osmanlispor, der tjener på at vi eks. stadig ikke har scoret i 70-80 min. da de både for mere tro på at det kan lykkedes og ligeledes får fansene med sig og ikke imod, samt at vi måske mister mere og mere af modet.
-
mousebreaker
Vi skal bare lige huske på at det Osmanlispor blev nummer 5 på i sidste sæson i den Tyrkiske liga, det var på omstillinger. Vi er kun bagud med 1. Vi har masser af tid og det bør også kunne ses taktisk. Jeg vil sige en kontrolleret offensiv i første halvleg og så se hvor det fører os hen.Sahl skrev:Jeg ser også hellere, at vi lukker et mål end og så får scoret et par stykker fremfor at være defensive og forsøge at få en.. Så vil jeg hellere vi taber efter, at have givet den alt vi har og har skabt en masser chancer.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Det er ikke fordi jeg ønsker vi er over aggressive og forsømmer defensive pligter. Jeg mener bere ikke at 4-1-4-1 giver os noget brugbar for tiden og det kan da sagtens være der er andre grunde til det.mousebreaker skrev:Vi skal bare lige huske på at det Osmanlispor blev nummer 5 på i sidste sæson i den Tyrkiske liga, det var på omstillinger. Vi er kun bagud med 1. Vi har masser af tid og det bør også kunne ses taktisk. Jeg vil sige en kontrolleret offensiv i første halvleg og så se hvor det fører os hen.Sahl skrev:Jeg ser også hellere, at vi lukker et mål end og så får scoret et par stykker fremfor at være defensive og forsøge at få en.. Så vil jeg hellere vi taber efter, at have givet den alt vi har og har skabt en masser chancer.
4-4-2 og 4-3-3 kan være ret solide defensivt også.
Men Kadlec som enlig angriber og et defensivt udtryk mener jeg ikke er vejen frem. Du har ret i at vi ikke skal stå alt for højt med backs men det ser vi altså også i 4-1-4-1. Håber på at drengene gør en god indsats så er jeg egentlig tilfreds ligegyldigt resultat
Nu er jeg altid super optimist, så tror faktisk at vi klare den i aften. Tror det er et plus at Poul har karantæne, så vi bliver nød til at forsøge en anden taktik end lange bolde op på Poul.
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at vi ikke kan score mod dette tyrkiske hold over 2 kampe - udover selvmål
De har et par profiler, men hold nu op de chancer vi havde i første kamp. Og de fik første rigtig store chancer da vi jagtede en udligning.
Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at vi ikke kan score mod dette tyrkiske hold over 2 kampe - udover selvmål
De har et par profiler, men hold nu op de chancer vi havde i første kamp. Og de fik første rigtig store chancer da vi jagtede en udligning.
Sendt fra min SM-G920F med Tapatalk
-
Jesper BW1100
Jeg kan ikke se nedenstående ytring som andet end et håb om vi taber hver gang indtil Thorup er væk. Og det synes jeg sq er forkælet. Jeg håber også Thorup ryger men derfor håber jeg ikke på vi taber nogle kampe. Intet over klubben. At andre føler anderledes har de selvfølgelig lov til, men jeg lærer aldrig at fatte det...O skrev:Lige for at afmontere dig Jesper BW1100: Er det med vilje, at du vælger at negligere dele af indlægget, som du skaber dig over? Der står tydeligt, at hvis vi skal slås ud, så ser jeg intet problem i, at det bliver på en vis som medfører, at vi kan komme af med Thorup. Thorup er i mine øjne, ganske subjektivt, den største fejl FCM har begået siden Borring blev hentet for 22 mio. Efter han er kommet til, kan jeg simpelthen ikke kende FCM, og det kunne bevirke, at jeg eksempelvis kunne ende med ondt i maven, brækfornemmelse og hvad dette forums hypokondere i øvrigt døjer med, når nogle har et andet synspunkt end dem selv.
Steffen Am læste og forstod, hvad der blev ytret - tak for det. Vinder vi så er det rigtigt fint, men det burde være overflødigt at sige på et fanforum. Jeg er blot af den overbevisning, at vi er nødt til at komme af med Thorup, før vi vil opleve nogen form for udvikling i vores spilkoncept. Vi spiller så hamrende kedsommeligt og primitivt, at jeg personligt knap kan holde mig vågen til vores kampe. Dermed ikke sagt, at det ikke skal stå alle andre frit for, om de ynder at ta' ham til roden, eller hvad det ellers måtte være, mens jeg ligeledes vil påberåbe mig retten til at ytre mig om lige præcis hvad jeg vil, på lige akkurat den facon jeg ønsker. Så må jer der får det dårligt se en læge eller forbi apoteket.
O skrev:Steffen - En sand fan, som ønsker noget godt for holdet, ønsker samtidig Thorup langt væk fra klubben! Hver gang vi vinder, eller spiller en god kamp er det som at pisse i bukserne. Det føles sgu ret godt i starten, men på sigt knap så godt, da det blot forlænger Thorups tid i sædet.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Prøv her http://livetv.sx/en/eventinfo/439566_os ... 3|900|1|en (der er tykiske nyheder lige nuhenker skrev:Stream??
http://www.beyaztv.com.tr/canli-yayin/
Thorup taler lige nu
Han sagde at VDF højst for 5-10 min i dag og at han sikkert først kan spille om 2 uger.
Thorup taler lige nu
Han sagde at VDF højst for 5-10 min i dag og at han sikkert først kan spille om 2 uger.
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Kan vi spille bare lidt som BIF gør lige nu, så tror jeg på videre avancement 
Jeg vil også hellere have en målrig kamp, da udebanemål favoriserer os. Jeg frygter dog stærkt for at vi blive ramt af kontrakniven, hvis vi angriber hovedkulds, og i dette tilfælde frygter jeg, at kampen hurtigt kan være overstået...Steffen am skrev:Med reglen om udebanemål, er det jo også ok hvis det bliver en målrig kamp.
2-1 til os, er bedre end 1-0.
Har det en lille smule omvendt, hvis vi kan få scoret en pind eller to, tror jeg på vi har rimelig chancer og vinde med bare en overskydende.
Nu citerer du jo netop kun en del af indlægget. Hvis du tog dig tid til at læse den sidste halvdel, står der, at hvis guderne vil vi skal ryge ud i aften, så ser jeg gerne, at det alligevel afføder den konsekvens, at Thorup ryger på porten. Tænkt eksempel: Vi ryger ud i aften, efter endnu en rædderlig kamp og taber vi til VFF, så er Thorup fortid - ja så sluger jeg gerne den kamel at blive dukket af VFF.Jesper BW1100 skrev:Jeg kan ikke se nedenstående ytring som andet end et håb om vi taber hver gang indtil Thorup er væk. Og det synes jeg sq er forkælet. Jeg håber også Thorup ryger men derfor håber jeg ikke på vi taber nogle kampe. Intet over klubben. At andre føler anderledes har de selvfølgelig lov til, men jeg lærer aldrig at fatte det...O skrev:Lige for at afmontere dig Jesper BW1100: Er det med vilje, at du vælger at negligere dele af indlægget, som du skaber dig over? Der står tydeligt, at hvis vi skal slås ud, så ser jeg intet problem i, at det bliver på en vis som medfører, at vi kan komme af med Thorup. Thorup er i mine øjne, ganske subjektivt, den største fejl FCM har begået siden Borring blev hentet for 22 mio. Efter han er kommet til, kan jeg simpelthen ikke kende FCM, og det kunne bevirke, at jeg eksempelvis kunne ende med ondt i maven, brækfornemmelse og hvad dette forums hypokondere i øvrigt døjer med, når nogle har et andet synspunkt end dem selv.
Steffen Am læste og forstod, hvad der blev ytret - tak for det. Vinder vi så er det rigtigt fint, men det burde være overflødigt at sige på et fanforum. Jeg er blot af den overbevisning, at vi er nødt til at komme af med Thorup, før vi vil opleve nogen form for udvikling i vores spilkoncept. Vi spiller så hamrende kedsommeligt og primitivt, at jeg personligt knap kan holde mig vågen til vores kampe. Dermed ikke sagt, at det ikke skal stå alle andre frit for, om de ynder at ta' ham til roden, eller hvad det ellers måtte være, mens jeg ligeledes vil påberåbe mig retten til at ytre mig om lige præcis hvad jeg vil, på lige akkurat den facon jeg ønsker. Så må jer der får det dårligt se en læge eller forbi apoteket.
O skrev:Steffen - En sand fan, som ønsker noget godt for holdet, ønsker samtidig Thorup langt væk fra klubben! Hver gang vi vinder, eller spiller en god kamp er det som at pisse i bukserne. Det føles sgu ret godt i starten, men på sigt knap så godt, da det blot forlænger Thorups tid i sædet.
Naturligvis håber jeg på avancement i aften grundet den finansielle såvel som kommercielle gevinst.
-
mousebreaker
efter 3 minutter burde vi være bagud 1-0 - 100% chance
efter 4 minutter burde vi have "udlignet" til 1-1 kæmpe chance
stilling 0-0
efter 4 minutter burde vi have "udlignet" til 1-1 kæmpe chance
stilling 0-0
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Puha nogle omstillinger de får på vores dødbold. Det kan ikke blive ved med at gå godt.
Defensiv udtryk og det går som jeg havde forventet desværre.
Hvis ikke vi ændre taktik kan jeg godt være bange for, at vi får en lussing
Hvis ikke vi ændre taktik kan jeg godt være bange for, at vi får en lussing