Da vi var bedst havde vi KBB, Duncan, Erik, Petter Anderson, Jim Larsen, Jacob Poulsen, Tim SparvSteffen am skrev:Du tænker KBB, Erik og Duncan,mousebreaker skrev:Dengang var der også flere ledere på holdet. De er næsten alle fortid nu. Det er en alvorlig svækkelse
Måske Sparv (og Sly)?
Godt nok var der en del glasben, men når de var på banen gav de tryghed.
Jeg så ikke Sylvester som værende en leder på banen, blot en helvedes god spiller.
Med Sparv ude i øjeblikket er der kun Jacob Poulsen tilbage og han er ikke længere på tidligere niveau, så han har formodentlig nok at gøre med at holde sammen på sit eget spil. Måske Johan Dahlin kan tælles med, men jeg har ikke en opfattelse af at han skaber ro omkring sig, men heller ikke det modsatte. Så jeg er lidt i tvivl om ham. Kian er slet ikke en ledertype efter min mening.
Med andre ord, vi har fjernet ryggraden fra holdet og det kan ses. Med Sparv i kulissen kan vi dog forvente fremskridt efter nytår, der er bare lang tid til. Godt gået at man ville bruge holdets vigtigste spiller i opstarten og mod Sudova (eller hvad de nu hed i første runde) selvom man vidste han havde problemer med en overbelastningsskade fra før sommerferien. Det er ikke hjernen man bruger mest i FCM.
Vi ligger som vi har redt
[/url]