EL: Osmanlispor FK vs. FC Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: EL: Osmanlispor FK vs. FC Midtjylland

Indlæg af pr0j3ct »

Håber at vi klarer de og går videre.

Ang. Tv kanal kan jeg heller intet finde, så vi må vente og se. Skulle vi ende ud i at der ikke er en kanal vil dette link bringe div. streams så kampen kan ses.

http://www.sportp2p.com/football/490898 ... e-p2p.html

Der vil tilkomme flere når vi nærmer os kickoff.

THenry

Indlæg af THenry »

Forhåbentlig kan en mulig debut til vores nye nr. 8 få dansk TV til at vise kampen :D

http://politiken.dk/sport/fodbold/europ ... pa-league/

Cortez

Indlæg af Cortez »

THenry skrev:Forhåbentlig kan en mulig debut til vores nye nr. 8 få dansk TV til at vise kampen :D

Den vises så ikke på TV: http://www.fcm.dk/nyheder/klubben/europ ... kke-paa-tv

Er jeg den eneste, der er ved at være træt af at betale for en kanal, der kun har råd til at vise Brøndbys kampe?

/Cortez

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Cortez skrev:
THenry skrev:Forhåbentlig kan en mulig debut til vores nye nr. 8 få dansk TV til at vise kampen :D

Er jeg den eneste, der er ved at være træt af at betale for en kanal, der kun har råd til at vise Brøndbys kampe?

/Cortez
Æv, pis. :cry:

Med det sagt så er det ikke sikkert Discovery er den skyldige. Der har været flere af de kampe på udebane der har været svære at forhandle hjem.
Brøndby fik bl.a. heller ikke vist deres udekamp i Skotland, og er det ikke vores 2. udebane kamp der ikke bliver vist på dansk tv?

Men da irreterende at der ikke er fælles regler for det i kvalifikationen, ligesom der er i gruppespillet.
Så vi var fri for dette.
Når, så må det blive et obskur udenlandsk stream i stedet Pit-Stop.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Bare påfaldende så få gange det er lykkedes at forhandle vores kampe hjem kontra Brøndbys. Er med på at det er en ældgammel diskussion, men det gør mig ikke mindre træt af at være med til at betale gildet for Brøndbys fans uden selv at få gavn af mine penge.

/Cortez

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Cortez skrev:Bare påfaldende så få gange det er lykkedes at forhandle vores kampe hjem kontra Brøndbys. Er med på at det er en ældgammel diskussion, men det gør mig ikke mindre træt af at være med til at betale gildet for Brøndbys fans uden selv at få gavn af mine penge.

/Cortez
Forståeligt og enig :(

heine115

Indlæg af heine115 »

Steffen am skrev:
Cortez skrev:

/Cortez
Æv, pis. :cry:

Med det sagt så er det ikke sikkert Discovery er den skyldige. Der har været flere af de kampe på udebane der har været svære at forhandle hjem.
Brøndby fik bl.a. heller ikke vist deres udekamp i Skotland, og er det ikke vores 2. udebane kamp der ikke bliver vist på dansk tv?

Men da irreterende at der ikke er fælles regler for det i kvalifikationen, ligesom der er i gruppespillet.
Så vi var fri for dette.
Når, så må det blive et obskur udenlandsk stream i stedet Pit-Stop.

Den kamp de ikke sendte med Brøndby blev vist heller ikke tv produceret men mærkeligt nok kunne de sende deres udebane kamp mod panatinakos modsat vores mod samme modstander for et par år siden, så er pænt træt af det

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Fcm er ikke et københavnerhold, that's why.

Cortez

Indlæg af Cortez »

TrueWolfMidt skrev:Fcm er ikke et københavnerhold, that's why.
Det ved vi jo godt allesammen er baggrunden (og så en påstand om at der er flere seere til Brøndbys kampe). Min pointe er blot, at der altså må være en ret stor del af canal 9's betalende seere, der ikke er Brøndbytilhængere og derfor som sådan ikke har en præference for de kampe, der bliver vist. Det kunne jo være at hvis folk begyndte at lufte deres utilfredshed med tingenes tilstand (foreksempel til canal 9's FB side) at der var nogle københavner-regnedrenge, der fik et nyt input til excel-arket. Naivt - måske. Men er som skrevet pænt træt af at betale for Brøndbys kampe, når min interesse for dem ligger på et meget lille sted. Særligt når konsekvensen tilsyneladende er, at de kampe jeg ER interesseret i nedprioriteres.

/Cortez

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja Fck og Brøndby fans skal / skulle betale mere i kontingent for at se Canal 9 end os andre. For de bliver forfordelt i forhold til stort set alle andre klubber.

Det samme med kommentatorerne på diverse tv-kanaler de er jo alle mere eller mindre skabs Fck og Brøndby fans. Her i weekenden sagde Peter Kjær ordret, ja vi er jo ikke Fcm fans og jeg tænkte nej i bliver jo/vel betalt for at sige alt muligt positivt om lige nøjagtigt Fck og Brøndby.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Cortez skrev:
TrueWolfMidt skrev:Fcm er ikke et københavnerhold, that's why.
Det ved vi jo godt allesammen er baggrunden (og så en påstand om at der er flere seere til Brøndbys kampe). Min pointe er blot, at der altså må være en ret stor del af canal 9's betalende seere, der ikke er Brøndbytilhængere og derfor som sådan ikke har en præference for de kampe, der bliver vist. Det kunne jo være at hvis folk begyndte at lufte deres utilfredshed med tingenes tilstand (foreksempel til canal 9's FB side) at der var nogle københavner-regnedrenge, der fik et nyt input til excel-arket. Naivt - måske. Men er som skrevet pænt træt af at betale for Brøndbys kampe, når min interesse for dem ligger på et meget lille sted. Særligt når konsekvensen tilsyneladende er, at de kampe jeg ER interesseret i nedprioriteres.

/Cortez
Jeg er også ærgelig over at den ikke bliver vist. Men det er pengene der bestemmer.

Hvis man vender den om og kigger på det fra TV-stationernes side så skal antal seere kontra pris for transmissionen som minimum balancere. Hvis de kunne tjene på at transmittere vores kamp I Videoton eksempelvis, så havde de selvfølgelig også gjort det. Det kunne de ikke. Jeg er sikker på at der også er en del TV abonnenter som er fløjtende ligeglade med fodbold, men de betaler alligevel for det, for at få de andre ting som kanalen viser.

Fodbold er så dyrt for TV udbyderne at jeg vil mene at man skal interessere sig for at se fodbold for at abonnere på viasat kanalerne og discovery. Man burde kunne se hvad man ellers har interesse for billigere andre steder, eks på streams. Meget billigere. Jeg har da overvejet at sløjfe mine TV-pakker for diverse streams da det vil kunne spare en del skillinger. Kun ugidelighed gør at jeg stadig har mit abonnement. Folk som slet ikke gider at se fodbold er de helt store tabere hvis de altså abonnerer på de kanaler der tilbyder fodbold.

TV/fodbold verdenen er fuldstændig fucked up og det er os TV seere som frivilligt lader os bolle i røven, fordi der ikke er tilstrækkeligt frit kanal valg. Hvis der var det, så ville det formodentligt koste meget mere at se fodbold på TV, fordi der ville være færre til at betale. Så det kan godt være at vi betaler en lille smule for at Københavnerne kan se deres hold, men det er bare ingenting ifht det, som den store masse betaler for at vi kan få lov til at se nogle af de kampe vi trods alt får at se, når FCM spiller. Mon ikke vi stadig er i plus på den konto.

Der er ikke andet at gøre end at tørre øjnene og finde et stream - muligvis via VPN. Endnu bedre ville det være hvis man rent faktisk opsagde sit TV abonnement hvis den er baseret på en pakkeløsning. Pakkeløsningerne boller forbrugerne i røven - specielt dem der ikke ser fodbold.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Kim

Indlæg af Kim »

Hej Drenge,

Jeg synes debatten omkring hvem Kanal 6/9 vælger at vise er lidt hul - ja, vi spillede flot fodbold sidste år og klarede os outstanding i europa, men det gør os ikke automatisk til dk ynglinge eller en tilskuermagnet på tv-skærme, såvel som det ej gør på stadion.

Fakta er at vores seneste to hjemmekampe i kvalen begge er tabte, og vi har set tynde ud, Bif spiller derimod noget fantastisk aggressivt fodbold, som er seervenligt, og BIF har national samlingskraft. Vi har i den midtjyske region, og de to kan ikke sammenlignes..

Lad og i fællesskab se om det ikke kan lade sig gøre at finde en stream på nettet, der viser kampen i Tyrkiet - jeg krydser alt hvad der kan krydses, men tror desværre det ender i nederlag - jeg synes tyrkerne så skarpe ud, og jeg mener de nu har deres nigerianske ol spiller retur, + det er deres første hjemmekamp på året. Mit stor håb er at de i den grad tager det som en walk over og undervurder os, men mon ikke træneren, + den danske scout har fortalt om vores mesterskab sidste sæson + europæiske meritter..

Fuld Gaz i Ankara, desværre bliver det sindsygt svært!

/Kim

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kim skrev: Lad og i fællesskab se om det ikke kan lade sig gøre at finde en stream på nettet, der viser kampen i Tyrkiet - jeg krydser alt hvad der kan krydses, men tror desværre det ender i nederlag - jeg synes tyrkerne så skarpe ud, og jeg mener de nu har deres nigerianske ol spiller retur, + det er deres første hjemmekamp på året. Mit stor håb er at de i den grad tager det som en walk over og undervurder os, men mon ikke træneren, + den danske scout har fortalt om vores mesterskab sidste sæson + europæiske meritter..

/Kim
De har nu også spillet hjemme mod Zimbru og Nomme JK Kalju i EL Kvalen. Så 3. hjemmekamp i sæsonen.

Kan se der er flere af deres spillere der har spillet i weekenden også, så omvendt har de til denne kamp haft et lidt tættere program, kan man håbe betyder noget positivt.

Deres nr. 6 havde åbenbart heller ikke mere ondt end han også godt kunne spille 90 min søndag.

henker

Indlæg af henker »

Tror at vi er ude af europæiske turnering efter den kamp.. Bare ærlig mening.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

henker skrev:Tror at vi er ude af europæiske turnering efter den kamp.. Bare ærlig mening.
Du fremstår som "glasset er halv fyldt"-typen ;) :D

Besvar