Brøndbys nedtur
-
Steffen am
Re: Brøndby danmarksmester 2016/17
Ved ikke om overskriften er passende for en general tråd her, eller om det hører i det andet forum?
Men for at kommentere på OP
Synes nu det er meget tidligt med dommedags profetier og profetier generelt.
Jeg sidder med en fornemmelse af at Brøndby spiller over evne og med den energi det har givet med ny træner, og på et tidspunkt får en mavepuster, det bliver dagligdag og de får en periode uden den store pointhøst.
Til gengæld mener jeg FCK virker bundsolide, og har svært ved at se andet end de bliver mestrer.
Fodbold er et "low-scorring-game", der gør at dommer præstationer kan betyde meget, og marginaler kan betyde meget.
I mesterskabssæsonen var alt vi rørte ved stolpe ind, og nu har vi haft nogle kampe med stolpe ud.
For os, må man så håbe margianalerne udjævne sig over sæsonen.
Men for at kommentere på OP
Synes nu det er meget tidligt med dommedags profetier og profetier generelt.
Jeg sidder med en fornemmelse af at Brøndby spiller over evne og med den energi det har givet med ny træner, og på et tidspunkt får en mavepuster, det bliver dagligdag og de får en periode uden den store pointhøst.
Til gengæld mener jeg FCK virker bundsolide, og har svært ved at se andet end de bliver mestrer.
Fodbold er et "low-scorring-game", der gør at dommer præstationer kan betyde meget, og marginaler kan betyde meget.
I mesterskabssæsonen var alt vi rørte ved stolpe ind, og nu har vi haft nogle kampe med stolpe ud.
For os, må man så håbe margianalerne udjævne sig over sæsonen.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Jamen så flyt tråden.
Vi må se sagde den blinde til den døve.
Jeg kan sagtens tage fejl. Time will tell.
-
Steffen am
Det kan jeg i hvert fald ikke, ved ikke hvad Admin siger.TrueWolfMidt skrev:Jamen så flyt tråden.
Ja, det er svært at argumentere imod.
Hold nu op. Brøndby bliver ikke danske mestre i år. De har stort set kun mødt bundhold indtil videre, vi er det eneste top6-hold de har spillet mod. De hold de har slået, ligger nr. 7, 12, 13 og 14. Det er ligesom med de oprykkerhold man til tider ser få en del point i starten af en turnering, indtil de andre klubber lige lærer dem at kende. Derefter falder pointhøsten markant. Det samme vil ske her.
-
TrueWolfMidt
Jamen de har også før bevist efter svære og krævende kampere,så har de ikke det som det kræver, at spille med i både Champions League og så vinde mesterskabet.Steffen am skrev:Til gengæld mener jeg FCK virker bundsolide, og har svært ved at se andet end de bliver mestrer.
Jamen byd endelig ind med meninger og holdninger. Resultatet ser vi til Maj næste år formoder jeg.
- Administrator
Ja, jeg overvejede at flytte tråden til Off Topic. At nævne Brøndby i samme åndedræt som Alt det andet fodbold er nok en tilsnigelse. 
Nå, men tråden er på sin rette plads.
Nå, men tråden er på sin rette plads.
Føj, ad for en emneoverskrift. Kunne den ikke være kørt i vores gode lange tråd om Brøndbys nedtur?
Jeg tror ikke det holder for dem, det er for simpelt, de bliver læst inden længe. Desuden er Pukki forhåbentlig solgt inden transfervinduet lukker. Pukki er jo helt forrygende i øjeblikket, vi burde faktisk købe ham, op med pungen Benham

Jeg tror ikke det holder for dem, det er for simpelt, de bliver læst inden længe. Desuden er Pukki forhåbentlig solgt inden transfervinduet lukker. Pukki er jo helt forrygende i øjeblikket, vi burde faktisk købe ham, op med pungen Benham
Re: Brøndbys nedtur
Jeg er stensikker på at vores 9 år gamle tråd, nok skal blive aktuel igen inden længe 
-
TrueWolfMidt
-
mousebreaker
Blaa blaa blaa.
Ja Brøndby gør det godt i øjeblikket, fred være med det. De skal nok få en fin sæson. Men mestre!! .....
Altså jeg vil mene det er tæt på en katastrofe hvis vi ender under dem, da vi spiller for spiller efter min vurdering er hvis ikke langt, så i hvert fald en del bedre. Specielt efter at vi igen har fået lidt bredde på.
Det er forventeligt at Brøndby er startet som lyn og torden med det spilsystem de kører. De andre hold skal lige vænne sig til at spille mod det. Jo mere materiale de andre trænere i ligaen får, desto sværere burde Brøndby få det. Man har set den slags så ofte før - også analogt i andre sportsgrene. Hvis ikke det var fordi at jeg synes at Troels Bech har gjort et fint stykke arbejde med at styrke deres bredde så ville jeg have taget ethvert væddemål på at de ikke blev top 2. En spillestil som den de praktiserer giver rigtig meget slitage på spillerne og der er mange kampe der skal spilles her i efteråret. Men de rider på en bølge og når man gør det kan den selvforstærkende effekt bære langt. Ingen tvivl om at jeg ser dem som den største konkurrent til sølvet for vores vedkommende, specielt hvis de kan holde deres ryggrad i holdet skadefri.
Efter vi er røget ud af Europa tidligt i denne sæson så forventer jeg at vi kører 2p hjem i snit over sæsonen. Gør vi det så bliver vi nummer 2 - og FCK mestre
Ja Brøndby gør det godt i øjeblikket, fred være med det. De skal nok få en fin sæson. Men mestre!! .....
Altså jeg vil mene det er tæt på en katastrofe hvis vi ender under dem, da vi spiller for spiller efter min vurdering er hvis ikke langt, så i hvert fald en del bedre. Specielt efter at vi igen har fået lidt bredde på.
Det er forventeligt at Brøndby er startet som lyn og torden med det spilsystem de kører. De andre hold skal lige vænne sig til at spille mod det. Jo mere materiale de andre trænere i ligaen får, desto sværere burde Brøndby få det. Man har set den slags så ofte før - også analogt i andre sportsgrene. Hvis ikke det var fordi at jeg synes at Troels Bech har gjort et fint stykke arbejde med at styrke deres bredde så ville jeg have taget ethvert væddemål på at de ikke blev top 2. En spillestil som den de praktiserer giver rigtig meget slitage på spillerne og der er mange kampe der skal spilles her i efteråret. Men de rider på en bølge og når man gør det kan den selvforstærkende effekt bære langt. Ingen tvivl om at jeg ser dem som den største konkurrent til sølvet for vores vedkommende, specielt hvis de kan holde deres ryggrad i holdet skadefri.
Efter vi er røget ud af Europa tidligt i denne sæson så forventer jeg at vi kører 2p hjem i snit over sæsonen. Gør vi det så bliver vi nummer 2 - og FCK mestre
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Arg nu strammer du den lidt! Der er dælme ikke mange FCMere der ville finde vej til vores startopstilling. Den eneste jeg kan se er Novak og det er udelukkende fordi jeg endnu ikke kender niveauet hos vores sydkoreaner. Ret beset var i møgheldige med at få det ene point mod os på hjemmebane - hvis ikke Austin var kommet ind med hans hjerneblødninger var 3-1 kørt sikkert hjem. Jeres angreb er vel på niveau med Silkeborg og AaB's pt. Selv transfermarkt vurderer BIFs trup til at være væsentligt mere værd end FCMs!mousebreaker skrev:Blaa blaa blaa.
Hvad angår din tro på at spillet bliver læst må jeg skuffe dig da både AaB og FCK havde læst os - problemet er bare at taktikken ikke bare lige nedbrydes. Organisationen er på plads og det giver point - ikke kun expected point men dejlige regulære point
Jeg nærer ikke falske forhåbninger om BIF som mestre men er overbevist om at vi er de eneste der måske kan udfordre FCK. Skulle vi ende under FCM ville jeg kalde det en kæmpe fiasko - udover en startelver der er noget bedre har vi et trænerteam der er klasser over det FCM kan fremvise...
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Jeg gider simpelthen ikke køre en debat på Ulvegraven om at Brøndby bliver danmarksmestre!!
Som det altid ender med når Brøndby har en mindre stime, så tror omgivelserne at nu bliver de mestre...
Det gør de IKKE!!
Vi skal 11 sæsoner tilbage før Brøndby endte i top 2, og så står der ellers nogle 3-4. pladser og en række 6-9. pladser tilbage
Og Thyge KNYT - du er faldet pladask i
Som det altid ender med når Brøndby har en mindre stime, så tror omgivelserne at nu bliver de mestre...
Det gør de IKKE!!
Vi skal 11 sæsoner tilbage før Brøndby endte i top 2, og så står der ellers nogle 3-4. pladser og en række 6-9. pladser tilbage
Og Thyge KNYT - du er faldet pladask i
- UlvenFraNord
Hallo admin, kan du ikke lige ændre emneoverskriften, det er da til at få spat af at se på 
Tja jeg ser kun Pukki på Brøndbys hold som kunne være egnet til vores start 11
-
Steffen am
Det er derfor vi helst bruger denne trådUlvenFraNord skrev:Hallo admin, kan du ikke lige ændre emneoverskriften, det er da til at få spat af at se på![]()
viewtopic.php?f=5&t=58574&start=555
Hvorfor der er oprettet en nr. 2. udover den generelle om andre klubber skal jeg ikke kunne sige.
Rønnow vs Dahlin/Andersen? Tror ikke der er mange der ikke vil vælge Rønnow!UlvenFraNord skrev:Hallo admin, kan du ikke lige ændre emneoverskriften, det er da til at få spat af at se på
Larsson/Hjøtur/Røcker vs Kian, banggaard, Nissen... No brainer især når man tænker på at Albrechtsen faktisk ville være en klar forstærkning af jeres forsvar..
På midten ville 45årige Poulsen blive løbet omkuld af 21 årige nøhr mens Hassan fortsat vil stå rundtosset i telefonboksen efter Hjuls har leget med ham. Phiri vs VDV kan måske diskuteres - mens Mukhtar vs whoever er bedøvende ligemeget da Mukhtar er klasser over. I Vores angreb er selv vores bænk med Klimek, Urena og Gustaf et stykke over hvad i kan præstere - come on, Onuacho minder mest af alt om en 2,11 meters udgave af AaB's klovn bassogog mens Pusic ikke spiller for FCM men for Pusic..
For to sæsoner siden havde i en voldsom stærk trup men klubfolk med talent mikset med profiler er blevet erstattet af penisforlængere uden fremtid (bortset fra Nissen/Duelund).....
Vi har prøvet det og mangler kun at få skibet Kalle på pension så er vi ovre de fejltagelser...
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer