SL: FCM - Sønderjyske

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: SL: FCM - Sønderjyske

Indlæg af pr0j3ct »

Jeg sad her 10 min før tid og ville trods alt fremhæve at vi vandt og fik 3 point, som det positive jeg kunne tage ud af kampen. Well.. sådan skulle det ikke gå.

Vi er et middel hold der på ingen måder viser at vi skal ses som værende en del af toppen i DK. Vi spiller kedelig, usammenhængende og rigtig dårlig fodbold, uden nogen form for ide i hvad der foregår på banen. Det der blev bygget op under Glen, er ved at blive fuldstændig ødelagt af sølle og tandløs defensiv "longball" fodbold vi heller ikke magter.

Suk!!!
Senest rettet af pr0j3ct 21. aug 2016, 20:15, rettet i alt 1 gang.

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Og med Rømer i start opstillingen på midten, det indikere et ikke særligt stærk midtbane

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Det eneste positive jeg kan se nu, er en mand der hedder VDV, der kan ændre spillestillen og skabe ny energi.

JBT

Indlæg af JBT »

Rafael er bare endnu en boldflytter, vi har ingen det kan lave mål, sætte to eller tre mand osv. Det er nærmere Rafael der kan drive rundt med Jess, for han ved sgu ikke hvad det skal stilles op med ham på banen.

Der skal helt andre boller på suppen, start dog med nogle flere indkøb og ny stil Steinlein, og fyr jess. Jeg er ked af at sige det men han er fucking til grin med hans sovekammer mundlort han får fortalt pressen efter hver kamp. Vær nu bare ærlig. Vi har ikke niveau til mere end Silkeborg

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Jess T. har et skud tilbage, og det er at gå ned og slå tyrkerne.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Jeg syntes igen at Thorup fejler i det afsluttende interview.

Tag nu forhelvede at indrøm at I ikke skaber nogle chancer i åbentspil og forsvaret igen dummer sig i flere situationer.

Jeg har altid set Thorup som en træner med fokus på defensiven og god organisation, men når modstandere score så mange mål imod os og skaber så mange chancer så må det jo siges at han fejler i det store billede. Vi har i lang tid haft problemer offensivt og levet meget på dødboldsscoringer, men når forsvaret ikke kan lukke af så er en enkelt dødboldsscoring ikke længere nok til 3 point.

Men hvor mange af problemerne skyldes Thorup? Er det spillernes? Eller er kvaliteten af truppen bare ikke bedre?

Jeg tror at med exit fra el og nederlag til Viborg i næste runde, står med en trænerfyring. Det passer med en landsholdpause og en Thomas Frank eller en fræk Morten Olsen som ledig på markedet. Måske smart odds også kan finde trænere.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Vi har spillerne, men imo mangler der sammenhæng. Se imod BIF og hvad Zorninger har udrettet- man kunne drømme om en lignende effekt ved at skifte Thorup ud.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Glæder mig til at se vdv på banen på torsdag:-) og glæder mig endnu mere til at høre kommentarer fra alle dem herinde der mener at Rømer, Hassan, Poulsen og lignende alibispillere, er det suveræne taktiske oplæg!!!

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

HKP skrev:Glæder mig til at se vdv på banen på torsdag:-) og glæder mig endnu mere til at høre kommentarer fra alle dem herinde der mener at Rømer, Hassan, Poulsen og lignende alibispillere, er det suveræne taktiske oplæg!!!
VdV er ifølge. Steinlein først klar efter landsholdspausen.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/vd ... mpspausen/

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er helt vanvittigt, at vi ikke vinder i dag. SE kommer intet med, men scorer alligevel 2 mål, selvom vi sidder på det hele. Vi mangler skarphed i begge felter, og alt hvad der bare ligner marginaler går den forkerte vej i øjeblikket. 3 selvmål i 3 kampe - alle på bolde, der ikke var gået ind, hvis de ikke var blevet rørt. Det må være en eller anden form for rekord....

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Nu har Thorup siddet på det her hold i lidt over et år, og man har på intet tidspunkt kunne se spilkonceptet.

Det er virkelig alarmerende, da vi har et stærkt hold med typer, som burde være langt mere kampafgørende.
Vi burde spille 4-3-3 med de typer vi har, og så med en rigtig 10'er.

En spiller som Jakob Poulsen er dygtig, men manden vinder ikke længere nogle dueller og han laver flere og flere fejlafleveringer, og når vi samtidig har en Rømer som intet kreativt har at bidrage med, så er det en yderst ordinær midtbane.

Så gerne vi ændrede system, da et 4-3-3 også ville frigøre kanterne for alle de returløb, som koster fra deres offensiveløb.

Vi har akut brug for en ny 6'er, en kreativ midtbane ( kan være RVDV ) og så en kantspiller som kan afdrible et par modstandere.

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Kongeren82 skrev:
HKP skrev:Glæder mig til at se vdv på banen på torsdag:-) og glæder mig endnu mere til at høre kommentarer fra alle dem herinde der mener at Rømer, Hassan, Poulsen og lignende alibispillere, er det suveræne taktiske oplæg!!!
VdV er ifølge. Steinlein først klar efter landsholdspausen.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/vd ... mpspausen/
Øøøhhhh.... Med alt hvad der er muligt lige pt... der tænker jeg især på hvad der overhovedet er muligt af elendigt fodbold, så er det vel også muligt at tage vdv med til Tyrkiet!!! Det er vi f...e nødt til, hvis vi har bare lidt respekt for klubben....

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

Kent skrev:Det er helt vanvittigt, at vi ikke vinder i dag. SE kommer intet med, men scorer alligevel 2 mål, selvom vi sidder på det hele. Vi mangler skarphed i begge felter, og alt hvad der bare ligner marginaler går den forkerte vej i øjeblikket. 3 selvmål i 3 kampe - alle på bolde, der ikke var gået ind, hvis de ikke var blevet rørt. Det må være en eller anden form for rekord....
Bulls eye!! Vi er der slet slet ikke mentalt.....

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Vijen skrev:Jeg tror at med exit fra el og nederlag til Viborg i næste runde, står med en trænerfyring. Det passer med en landsholdpause og en Thomas Frank eller en fræk Morten Olsen som ledig på markedet. Måske smart odds også kan finde trænere.
Er det seriøst?

Thomas frank som der ikke formåede at flytte BIF nogle vegne, med en hold der langt hen ad vejen er lig med det BIF hold der nu vinder kampe, med mange mål. Eller en gammel og halv senil Morten Olsen der ikke formåede at flytte landsholdet nogle vegne i hans karrieres efterår og som ofte virkede mere interesseret i boldbesiddelse end rent faktisk at vinde fodbold kampe.

Nej tak, hvis det er alternativerne så kan vi ligeså godt beholder Thorup for de to nævnte kommer ikke til at flytte os nogen som helst steder.

Cortez

Indlæg af Cortez »

HVIS vi skal have en ny træner, skal han være udenlandsk. De danske trænere er bare ikke dygtige nok. BUM!

/Cortez

Besvar