SL: København vs. Midtjylland
Re: SL: København vs. Midtjylland
Kampen lignede til forveksling den berømte Old Trafford kamp for 7 måneder siden.... Det er altså vores udveksling på 7 måneder.... Ingen- udover at dem der spiller os baglæns ud af stadion nu hedder FC København...
sjældent set så dårlig forberedt på et Fck spil som vi var her til aften, intet lykkes og vi viste hvor vi har mangler i forhold til Fck og i forhold til tidligere
Fcm hold. Vores forsvars kæde mangler fysik centralt og hurtighed, især Patrick som havde det svært ved deres fysik og hurtighed, NK var overladt til sig selv og mod superligaens bedste spillere var han solgt. Offensiv mangler Borring og Poul teknik til at holde ved bolden, samt dårlig afslutning af Borring og attitude af Poul gør at vi må kigge langt efter Fck og kigge ind ad og håbe på forbedringer i spillet hen over efter året.
Fcm hold. Vores forsvars kæde mangler fysik centralt og hurtighed, især Patrick som havde det svært ved deres fysik og hurtighed, NK var overladt til sig selv og mod superligaens bedste spillere var han solgt. Offensiv mangler Borring og Poul teknik til at holde ved bolden, samt dårlig afslutning af Borring og attitude af Poul gør at vi må kigge langt efter Fck og kigge ind ad og håbe på forbedringer i spillet hen over efter året.
Så blev det hverdag igen på den forkerte måde, vi dumper i denne kamp på alle parametre. Lyngby var bedre i parken på dag 1 end vi er. Borring skal score en pind i dag. Nissen og Patrick B sejler rundt, men FCK må vi også gi bare er mindst to niveauer over os. Dog forslår jeg stadig en afløser eller Kristian Riis til de bagerste rækker. Alle afleveringer er usammenhængende i dag, boldkontrolen helt i skoven (som sædvanligt) og pres spillet ikke eksisterende. Stop nu for fanden med alle de lange bolde og få lidt styr på det. Simpelthen pinligt, men vi er ikke bedre end den gennemsnitlige Superliga trup holdt op på den sidste tid. Europa virker i min verden langt væk efter endnu en sløj kamp.
Stor ros til FCK, de er sgu gode, de spiller med højt tempo, fysisk og spil forståelse hinanden i mellem. Måske deres bedste trup nogensinde, ellers bliver det. De kommer ikke til at tabe mange kampe, og kommer vi i slutspil venter der altså to kampe mere mod dem.
Kæmpe fejl med Poul på toppen hele kampen. Kadlec havde være god i mellemrummene og dybt i banen. Efter deres føring virker vi også uden tro på tingene? Vi er på ingen måde truende når alt kommer til alt. Virkelig en øv oplevelse i dag igen.
Stor ros til FCK, de er sgu gode, de spiller med højt tempo, fysisk og spil forståelse hinanden i mellem. Måske deres bedste trup nogensinde, ellers bliver det. De kommer ikke til at tabe mange kampe, og kommer vi i slutspil venter der altså to kampe mere mod dem.
Kæmpe fejl med Poul på toppen hele kampen. Kadlec havde være god i mellemrummene og dybt i banen. Efter deres føring virker vi også uden tro på tingene? Vi er på ingen måde truende når alt kommer til alt. Virkelig en øv oplevelse i dag igen.
Enig i det meste. Jeg synes ikke Dahlin er overbevisende idag, og Banggård er bare bagefter hele tiden.
Jeg ønsker en ny klassemålmand, og en midterforsvarer med fart i skøjterne, og så tror jeg Paul skal have en pause. Det er pinligt at se på alle hans mislykkede aktioner.
Jeg ønsker en ny klassemålmand, og en midterforsvarer med fart i skøjterne, og så tror jeg Paul skal have en pause. Det er pinligt at se på alle hans mislykkede aktioner.
Jeg er totalt uenig.
Vi har kontrol med fck i parken i nærmest hele kampen.
De scorer på en tilfældighed efter en dødbold.
En uheld selvmål som største del af gangene vil være faldet ud til vores fordel.
Et kontra mål som sker når man presser.
Har man en forventning om at vi skal dominere i 90 min og ikke afgive så meget som en chance til en mulighed for at afslutte. Så tror jeg man skal revurdere sine forventninger.
Vi spiller en flot kontrolleret kamp. Thorup gør klar til den næste trin i den taktisk plan da fck har heldet med sig. Kadlec står klar til at komme ind for at presse deres forsvar med dybde løb.
Personlig holdning
En uheld selvmål som største del af gangene vil være faldet ud til vores fordel.
Har man en forventning om at vi skal dominere i 90 min og ikke afgive så meget som en chance til en mulighed for at afslutte. Så tror jeg man skal revurdere sine forventninger.
Vi spiller en flot kontrolleret kamp. Thorup gør klar til den næste trin i den taktisk plan da fck har heldet med sig. Kadlec står klar til at komme ind for at presse deres forsvar med dybde løb.
Personlig holdning
Har vi kontrol med dem???
Taler vi om den samme kamp? De spiller os da halvvejs ud af stadion i det meste af kampen!
Vi formår igen ikke at score på andet end en dødbold.... Ligesom i de seneste efterhånden 2-3 år...
Mener du seriøst vi gør en god figur idag????
Taler vi om den samme kamp? De spiller os da halvvejs ud af stadion i det meste af kampen!
Vi formår igen ikke at score på andet end en dødbold.... Ligesom i de seneste efterhånden 2-3 år...
Vi er overhovedet ikke i kontrol. Vi er presset tilbage. FCK kunne ha scoret 5 mål i først halvleg hvis de havde været skarpere. Vi står dybt af nød og tvang, selvfølgelig spiller vi kampen på deres præmisser, men mener slet ikke følelsen af kontrol er at sporre hos spillerne. Eller træneren. En hund i et spil kegler, det er hvad vi er i dag og det gør ondt. Det bør ledelsen se.
Hvis man vil være med hvor det er sjovt (hvilket alt omkring klub så fint stræber mod) ja skal man også kunne og ville mere end et gennemsnitlig liga hold i disse kampe. Så er jeg egentlig ligeglad med hvor gode FCK er og altid har været. Det er med bitter smag i munden når man må sige vi ikke rykker os nok i disse tider i forhold til al snak der har været både på det ene og andet led omkring FCM. Det er skuffende i min verden. Personlig holdning.
Hvis man vil være med hvor det er sjovt (hvilket alt omkring klub så fint stræber mod) ja skal man også kunne og ville mere end et gennemsnitlig liga hold i disse kampe. Så er jeg egentlig ligeglad med hvor gode FCK er og altid har været. Det er med bitter smag i munden når man må sige vi ikke rykker os nok i disse tider i forhold til al snak der har været både på det ene og andet led omkring FCM. Det er skuffende i min verden. Personlig holdning.
-
Steffen am
Hold da op en negativ tone der kom her på graven.
Det er selvfølgelig ok at være træt og frustreret lige efter kampen, men der er ikke langt fra roser til ris.
Forventer folk at vi kan dominere i parken?
FCK var vanvittig velspillende i dag, og ja er nok Danmarks bedste hold pt.
Det kan heller ikke overraske nogen.
Alligevel skal der klumpspil til efter et hjørne, samt
en lidt tilfældig bold fra FCKs stærke side, for at afgøre det.
Jo det træls og det kunne da godt have været bedre, men husk hvilke modstander og hvilket stadion der blev spillet på.
ALLE der skrev i denne tråd inden kamp var også enig om at denne kamp gerne blev solgt (eller i hvert fald et nederlag ikke vil være en katastrofe), for en sejr torsdag i den svære kamp torsdag.
Svaret er den overstående kamp torsdag, hvor Borring helt sikkert ikke får spilletid, så han skulle have brugt noget energi i dag.
Så skulle der gerne være ild i Kadlec (og Olsson) på torsdag (på den gode måde)
Det er selvfølgelig ok at være træt og frustreret lige efter kampen, men der er ikke langt fra roser til ris.
Forventer folk at vi kan dominere i parken?
FCK var vanvittig velspillende i dag, og ja er nok Danmarks bedste hold pt.
Det kan heller ikke overraske nogen.
Alligevel skal der klumpspil til efter et hjørne, samt
en lidt tilfældig bold fra FCKs stærke side, for at afgøre det.
Jo det træls og det kunne da godt have været bedre, men husk hvilke modstander og hvilket stadion der blev spillet på.
ALLE der skrev i denne tråd inden kamp var også enig om at denne kamp gerne blev solgt (eller i hvert fald et nederlag ikke vil være en katastrofe), for en sejr torsdag i den svære kamp torsdag.
Tror jeg godt jeg kan svare på.Lund7400 skrev:Jeg har svært ved at forstå, at Borring starter foran Kadlec. Jeg fatter ikke, at Borring får fuld tid.
Svaret er den overstående kamp torsdag, hvor Borring helt sikkert ikke får spilletid, så han skulle have brugt noget energi i dag.
Så skulle der gerne være ild i Kadlec (og Olsson) på torsdag (på den gode måde)
KorrektHKP skrev:Har vi kontrol med dem???
Der er bare så mange forskellige måder folk her på graven ser på kampene. Vi bliver sgu da nødt til at tage de farvede briller af bare engang imellem og så være lidt objektiv.
Det er muligt vi vil stå kompakt og med en defensiv tilgang, men vi bliver presset tilbage af et meget fysisk stærkt FCK mandskab. Og så lukker vi efterhånden mange mål ind efterhånden. Vi smider bolden alt for ofte idag, og vi kommer derved under pres. Jeg går da stærkt udfra at vi gerne vil udfordre FCK, men vi har bare ikke kvaliteterne idag. FCK er bare suveræne.
Hvis vi skal matche FCK skulle vi have kørt en kynisk 1-0 hjem idag.
Jeg kunne ikke være mere enig. Brillerne skal af, for det er først derved det går op for folk hvordan det rigtigt tager sig ud. Vi skulle ha lukket kampen ved boring, eller kørt den hjem, eller i det mindste ha holdt et kryds hjem og sige det var det. Vi formår ingen af delene. Hvor er vi så lige som top hold?
Lad nu være med at sig om man skal regne med vi kan bide skeer med FCK. Inderst inde er det jo hvad alle i klubben vil. Vi vil være med helt oppe hvor det er sjovt hvis ikke endnu højere i form af europæisk hvert år, sådan er det bare. Jeg tror ikke længere på at det famøse set up er der.
PS. FCK var ikke vanvittig gode i dag. De er det bare hver gang og derfor ikke endnu bedre i dag end alle andre kampe de spiller. Det er i min verden for latterligt at påstå.
Lad nu være med at sig om man skal regne med vi kan bide skeer med FCK. Inderst inde er det jo hvad alle i klubben vil. Vi vil være med helt oppe hvor det er sjovt hvis ikke endnu højere i form af europæisk hvert år, sådan er det bare. Jeg tror ikke længere på at det famøse set up er der.
PS. FCK var ikke vanvittig gode i dag. De er det bare hver gang og derfor ikke endnu bedre i dag end alle andre kampe de spiller. Det er i min verden for latterligt at påstå.
Vi er slet slet ikke i nærheden af at kunne bide skeer med FCK som tophold,.... Dertil er der hos os alt alt for mange mangler.... Bredde, "det vi ser som et stærkt angreb" (altså selve realitetssansen) og midterforsvar iøvrigt.... Samt ikke mindst vores trænerkapacitet.... Der er vi bare ikke i nærheden af FCK... Spillemæssigt halter vi bare for sindssygt... Og specielt med selvkritikken blandt spillere og trænere som jo nærmest er ikke-eksisterende....
-
Fodboldfan
Ikke for noget... men enhver der har bare lidt viden om fodbold vil sige at du tager fejl.admin 3 skrev:Jeg er totalt uenig.
Personlig holdning
-
Steffen am
Så vi skal ikke forvente at vi er på samme niveau som FCK,HKP skrev:Vi er slet slet ikke i nærheden af at kunne bide skeer med FCK som tophold,.... Dertil er der hos os alt alt for mange mangler.... Bredde, "det vi ser som et stærkt angreb" (altså selve realitetssansen) og midterforsvar iøvrigt.... Samt ikke mindst vores trænerkapacitet.... Der er vi bare ikke i nærheden af FCK... Spillemæssigt halter vi bare for sindssygt... Og specielt med selvkritikken blandt spillere og trænere som jo nærmest er ikke-eksisterende....
så derfor brokker du dig over vi ikke er det?
Forstår ikke din pointe Steffen.... Nej, vi er ikke særligt gode for tiden, ligemeget hvordan du vender og drejer det... Jeg ser altså ikke noget "hold" når vi spiller... Sorry.Steffen am skrev:Så vi skal ikke forvente at vi er på samme niveau som FCK,HKP skrev:Vi er slet slet ikke i nærheden af at kunne bide skeer med FCK som tophold,.... Dertil er der hos os alt alt for mange mangler.... Bredde, "det vi ser som et stærkt angreb" (altså selve realitetssansen) og midterforsvar iøvrigt.... Samt ikke mindst vores trænerkapacitet.... Der er vi bare ikke i nærheden af FCK... Spillemæssigt halter vi bare for sindssygt... Og specielt med selvkritikken blandt spillere og trænere som jo nærmest er ikke-eksisterende....
-
Steffen am
Jeg er bare forvirret over din pointe. Synes du siger lidt 2 ting, der modstrider.HKP skrev:Forstår ikke din pointe Steffen.... Nej, vi er ikke særligt gode for tiden, ligemeget hvordan du vender og drejer det... Jeg ser altså ikke noget "hold" når vi spiller... Sorry.Steffen am skrev:Så vi skal ikke forvente at vi er på samme niveau som FCK,HKP skrev:Vi er slet slet ikke i nærheden af at kunne bide skeer med FCK som tophold,.... Dertil er der hos os alt alt for mange mangler.... Bredde, "det vi ser som et stærkt angreb" (altså selve realitetssansen) og midterforsvar iøvrigt.... Samt ikke mindst vores trænerkapacitet.... Der er vi bare ikke i nærheden af FCK... Spillemæssigt halter vi bare for sindssygt... Og specielt med selvkritikken blandt spillere og trænere som jo nærmest er ikke-eksisterende....