Startopstilling

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW # 163

Re: Slutfløjt

Indlæg af BW # 163 »

Frank K var intet værd i dag, brænder tilmed en direktør ( hovedstød ). Svenne gik død efter 70 minutter.

Leon gjorde det helt kanon da han kom ind, og Femi spillede også godt.

Så jeg synes det var 2 helt rigtige udskiftninger af Erik.

BW # 163

kenny

Franke skadet?

Indlæg af kenny »

Er der nogen der ved hvad der skete med Frank?

Brian

Re: Franke skadet? Hvad blev der af Poku?

Indlæg af Brian »

Det så lidt mærkeligt ud med Frank. Pludseligt lå han til behandling ved bænken, og Femi blev skiftet ind. Det ligenede noget med ryggen, men jeg kan da forhåbentligt tage fejl.

Nogen der ved hvad der blev af Poku.
I første halveg var han på bænken, men det så ikke ud til at han kom ud efter pausen......

YahooSeeker [Bot]

Re: Franke skadet?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

en lille forstrækning i baglåret, regner med at der hurtig kan heles,

kenny

Re: Franke skadet? Hvad blev der af Poku?

Indlæg af kenny »

Hørte lige i onside at Frank har fået en forstrækning....så skaderne bliver ved med at vælte ned over os )-:

kludebold©

Indlæg af kludebold© »

jaaa daaamn

ville gerne have været på stadion ;o(( lorte job ...

men efter at have siddet & set den lille bitte smule som onside mener fcm er værd i primetime har jeg da lidt svært ved at få øje på olá & det kæmpe overblik/være sin indsats bekendt ... så manden i fuld galop på vej mod midten & bolden på vej modsat vej .. overblik ...??? senere lader man et hjørne kører hele vejen igennem feltet mens der i stor stil bliver trænet line danz i kazzen .. osv osv .. ved godt i mener i har fundet en guuud ....kaaaan bare slet slet ikke se deeet sorry all...men stabilitet skal der til .. så lad det endelig fortsætte...

Chill in peace

kludebold©

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Ola reddede os igen. Mange flotte redninger. Kun en gang kiksede han, men det kostede ikke noget mål. Han er klasser over Anders Rasmussen, og det viste han også i perioder i dag...

BW # 163

Besvar