Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Det lyder næsten for godt til at være sandt!
Fysisk i topform... Mangler bare spillepraksis, minimal løn, Betis også parate..... Håber bare det bliver 2 år så...
Lidt malurt er det dog, at han selv mener, at han ikke har niveau til Bundesligaen.....? Men helt ærligt, det kan jo også være, at det bare ikke dur at komme tilbage til Bundesligaen til et ringere hold.... Det ville jeg nu kunne forstå, hvis det er det der har været overvejelsen.
Fysisk i topform... Mangler bare spillepraksis, minimal løn, Betis også parate..... Håber bare det bliver 2 år så...
Lidt malurt er det dog, at han selv mener, at han ikke har niveau til Bundesligaen.....? Men helt ærligt, det kan jo også være, at det bare ikke dur at komme tilbage til Bundesligaen til et ringere hold.... Det ville jeg nu kunne forstå, hvis det er det der har været overvejelsen.
Reelt set er der kun en håndfuld spillere i SL der har niveau til Bundesligaen, og det er i midt/bund klubber..HKP skrev:Det lyder næsten for godt til at være sandt!
Tror også det spiller ind på VdV at en retur til Bundesligaen vil være en blandet fornøjelse i forhold til det dårligere indtryk han gav der sidst, hvor han i DK og SL vil beholde "stjernestatussen".
Rygtemøllen kører sjovt idag. Flere og flere medier, især udenlandske, melder om snarlig offentliggørelse, mens EB med Klaus Egelund i spidsen, forventer at det kommer til at trække ud og muligvis først sker i næste uge.
Herning Folkeblad erfarer 2-årig kontrakt, hvor alle udgifter til VdV's løn (5millioner over de 2 år) dækkes af sponsorer.
http://m.aoh.dk/artikel/folkebladet-erf ... -der-vaart
http://m.aoh.dk/artikel/folkebladet-erf ... -der-vaart
Der skal jo også lidt den anden vej.
Awer Mabil lejes ud for hele sæsonen til Esbjerg. Offentliggøres sandsynligvis imorgen.
Awer Mabil lejes ud for hele sæsonen til Esbjerg. Offentliggøres sandsynligvis imorgen.
Lyder fornuftigt.WBW skrev:Der skal jo også lidt den anden vej.
-
mousebreaker
Ja det lyder da som helt oplagt. Jeg håber at han kan spille sig til en fast plads hos Esbjerg. Meget vigtigt at få ham testet af på daglig basis i suppen. Mon ikke at de også arbejder på at udleje Babajide David? Håber han også kan komme til en superliga klub. Måske Silkeborg?pr0j3ct skrev:Lyder fornuftigt.WBW skrev:Der skal jo også lidt den anden vej.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
Steffen am
Helt enig.mousebreaker skrev:Ja det lyder da som helt oplagt. Jeg håber at han kan spille sig til en fast plads hos Esbjerg. Meget vigtigt at få ham testet af på daglig basis i suppen. Mon ikke at de også arbejder på at udleje Babajide David? Håber han også kan komme til en superliga klub. Måske Silkeborg?pr0j3ct skrev:Lyder fornuftigt.WBW skrev:Der skal jo også lidt den anden vej.
Silkeborg har vel stadig en trup på bare 18 mand, og Horsens har også sagt de gerne vil have 2 mand mere. Kunne måske være noget for David
Problemet med Mabil og David ikke har Superliga niveau og vil ikke få kampe nok i kroppen til at udvikle sig.
Royer officielt skiftet til NY Red Bulls. Held og lykke derovre!
-
mousebreaker
Giftigt - det kan jeg ikke rigtigt finde nogle steder. Du har været hurtigt ude 
Ærgeligt - jeg havde stor tro på Royer, men også forståelse for at han nu er fortid
Ærgeligt - jeg havde stor tro på Royer, men også forståelse for at han nu er fortid
Kan da lige smide kilden på:WBW skrev:Royer officielt skiftet til NY Red Bulls. Held og lykke derovre!
-
Steffen am
Det amerikanske transfer vindue lukkede for 15 timer siden, så godt at høre hvis den nåede at gå igennem 
En af de transfers der overraskede mig lidt, men til sidst vist uundgåeligt.
Held og lykke til Royer i det amerikanske.
Nu kan man så glæde sig lidt ekstra over Borring mere eller mindre faldt ned i tubaen,
nu både Sisto, Uréna og Royer er væk.
En af de transfers der overraskede mig lidt, men til sidst vist uundgåeligt.
Held og lykke til Royer i det amerikanske.
Nu kan man så glæde sig lidt ekstra over Borring mere eller mindre faldt ned i tubaen,
nu både Sisto, Uréna og Royer er væk.
Fint nok at Royer tager videre. Han har ikke leveret og var vel ikke en helt billig bænkevarmer. Han måtte videre.
Men held og lykke til ham i det amerikanske og håber at han kan finde sit niveau.
Men held og lykke til ham i det amerikanske og håber at han kan finde sit niveau.
http://www.bt.dk/fodbold/vildt-besoeg-t ... ed-sin-mor
Måske vi skulle gå efter Sami Khedira også nu vi er igang, han opholder sig i Struer sammen med sin mor. Der er heller ikke så langt til Herning
Måske vi skulle gå efter Sami Khedira også nu vi er igang, han opholder sig i Struer sammen med sin mor. Der er heller ikke så langt til Herning
-
mousebreaker
Ja jeg var ikke så optimistisk med Borring, men må indrømme at det ser ud til at han er faldet godt til. Mener stadig at vi bør have to kanter som et absolut minimum, der er bedre end Borring i truppen.
Held og lykke til Royer - giftigt transfervindue det her er ved at udvikle sig til.
Held og lykke til Royer - giftigt transfervindue det her er ved at udvikle sig til.