SL: Midtjylland vs. Silkeborg

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sahl

Re: SL: Midtjylland vs. Silkeborg

Indlæg af Sahl »

Det har ikke været helt dårlig med Kadlec som angriber. Han er ved at være igang nu

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Lige hvad vi havde brug for. Selvtillidsgaver til Kadlec. Dejligt at se ham med stort smil på. Vigtigt.

Glemte Silkeborgs spillerbus at tage deres spillere med i dag?
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ny med 4 u-19 spillere på banen. Nice.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Elsker at se Peter Sørensen sur og det skete mange gange idag. Lol.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Holdet der færdiggjorde kampen.

Andersen
Nissen - Riis - banggaard - Munksgaard
Olsson
Duelund - Rømer - Poulsen - Borring
Thychosen

Det er godt nok ungt, men godt de ikke lukkede nogle mål ind og gjorde det udemærket.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Dejlig, dejlig kamp.

Vi vinder sikkert. Kadlec får scoret et par mål. Riis og Duelund spiller meget, meget imponerende begge to. Tid til Munksgaard og Tychosen. Rømer spiller også en god kamp synes jeg. Listen kan nemt forlænges.

Thorup ser ud til at træffe de rigtige valg ifht. rotationen p.t.

Det må dog også siges, at resultatet er på en svag baggrund. Gaven i starten af 2. halvleg lukker reelt kampen. Der skal kigges videre mod Videoton nu.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Tror umiddelbart at det er en god ting at K.B.B. er blevet assistenttræner. Ikke at han nødvendigvis træffer de store beslutninger men hvem ved. Han har måske lidt mere insider viden angående vores unge u-19 spillere at kunne give videre til Thorup. Er så vildt glad og stolt over sejren idag. På den sportsbar i Ixia på Rhodos hvor jeg så kampen idag var vores første lilla trøje med alle samarbejdesklubbernes logo på, hængt op sammen med trøjer fra store engelske klubber.

Fed joke den med Van Der Vart. Alle må have stået i kø for at tale med CS. LOL. Den gimic er mange penge værd.

Stolt af at være Fcm'er forevig.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Stoffer skrev:Dejlig, dejlig kamp.

Vi vinder sikkert. Kadlec får scoret et par mål. Riis og Duelund spiller meget, meget imponerende begge to. Tid til Munksgaard og Tychosen. Rømer spiller også en god kamp synes jeg. Listen kan nemt forlænges.

Thorup ser ud til at træffe de rigtige valg ifht. rotationen p.t.

Det må dog også siges, at resultatet er på en svag baggrund. Gaven i starten af 2. halvleg lukker reelt kampen. Der skal kigges videre mod Videoton nu.
Grundet de mange reserver så så vi ikke ret sikre ud i de første 10-15 minutter trods Duelunds mål. Derfra så Silkeborg ud til at glemme hvorfor de var på stadion.

Godt at se Thorup udnytte truppen bedre i år og udvise rettidig omhu. Også ros for at bruge alle udskiftninger efter kun 60 minutter da vi førte 3-0. Det gav god spilletid til et par unge og vigtigere endnu så fik vi sparet 3 vigtige spillere. Kunne ikke være ret meget bedre
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Lækkert med en god sejr og hører at Kadlec fik gang i målene.

Har ikke selv kunne se kampen idag, så er der en der vil sætte lidt ord på kampen?

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

pr0j3ct skrev:Lækkert med en god sejr og hører at Kadlec fik gang i målene.

Har ikke selv kunne se kampen idag, så er der en der vil sætte lidt ord på kampen?
Silkeborg var eddermugme ringe. Eller vi var gode. Nok en blanding, men ret stor niveauforskel

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

pr0j3ct skrev:Lækkert med en god sejr og hører at Kadlec fik gang i målene.

Synes det første kvarter egentlig var rimelig lige,
indtil Duelund scorer lidt ud af det blå.

Den efterfølgende time dominere vi stærkt og holder vel egentlig decideret skydetelt.

3 tidligere udskiftninger (ca. efter 60 min)
og det sidste kvarter er mere lige, hvor vi stadig har nogle chancer, men hvor Silkeborg også fik nogle få chancer.
Og også fik et lidt klodset straffe, som Andersen heldigvis flot reddede. Så ikke engang hvem der lavede straffet.

Generelt super kamp og nogle lækrer kombinationer forbi Silkeborgs pres.
Rigtig fed og underholdende kamp.

Og så bare fedt at slutte kampen af med 5 fra årgang 97 og give pause til nogle af de vigtigeste spillere til på torsdag.

Lignede der var ved at være ild i Kadlec, lige før man skulle have overvejet om det ville være synd at skifte en mand ud, der lige har ramt noget gnist, men må håbe at han kan fortsætte torsdag.
Synes flere præstationer, bl.a. Borring, Riis og Andersen synes jeg overraskede positivt. :)

Fedt med 3-0 mens der bliver lavet noget fornuftig rotation, thumbs op til trænerteamet. :D

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Jeg ved ikke om jeg overfortolker, men sidste år havde vi en lignende situation i en af de første kampe, hvor vi pga. de europæiske kampe roterer meget mod Sønderjyske. Der vinder vi ganske vidst 2-1, men er enormt heldige med resultatet, og bliver egentlig spillet ud ar banen i 90 minutter. I dag vinder vi fortjent 3-0. Lad os håbe, at det betyder vi er bedre rustet til et europæisk eventyr i år.

Ift. kampen spiller vi virkelig fremragende de første 60 min. Det glæder mig især at se Borring og Duelund i hopla på en dag, hvor vi har solgt vores bedste kantspiller. Det er også fedt at se så mange unge få chancen de sidste 30 min især. Det eneste malurt i bægret for mig er, at jeg synes vi bliver presset alt for langt ned de sidste 30 min. Om det er 3-0 føringen der bliver en sovepude, eller det er det unge hold, der har svært ved at stå imod, kan jeg ikke sige.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Takker folkens. ;)

Christian

Indlæg af Christian »

Flot sejr og fedt med spilletid til dem der ikke så tit får.

Jeg synes ikke vi dominerer kampen og alligevel har vi så mange chancer for at score, at kampen kunne være endt 7-0.
Det har i flere kampe virket som om, at vi ikke har gået efter mest mulig boldbesiddelse, men i stedet bare været mere direkte i vores spil. Jeg skal lige vænne mig til det, men det tror jeg nok skal komme snart, så længe vi vinder :D
Når jeg kigger længere tilbage i tiden, husker jeg at vi selv har været udsat for modstandere der heller ikke dominerede kampen, men alligevel var langt farligere på de chancer de havde. Jeg er glad for at det nu er FCM der giver mig den fornemmelse. Måske er det et tegn på klasse :)

Og så var det ren fryd at udklassere Silkeborg, med de usympatiske fans de havde med i dag. Mon ikke de kommer til at indvie deres nye stadion i 1.division :twisted:

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Christian skrev: Jeg synes ikke vi dominerer kampen og alligevel har vi så mange chancer for at score, at kampen kunne være endt 7-0.
Det har i flere kampe virket som om, at vi ikke har gået efter mest mulig boldbesiddelse, men i stedet bare været mere direkte i vores spil. Jeg skal lige vænne mig til det, men det tror jeg nok skal komme snart, så længe vi vinder :D
Når jeg kigger længere tilbage i tiden, husker jeg at vi selv har været udsat for modstandere der heller ikke dominerede kampen, men alligevel var langt farligere på de chancer de havde. Jeg er glad for at det nu er FCM der giver mig den fornemmelse. Måske er det et tegn på klasse :)
Kan ikke huske om den har været postet før, men hvis man ikke har set den før, er den en anbefaling værd. :)
https://www.youtube.com/watch?v=PVTkdHeHh2M

Besvar