Franne købt ud af fcm......
-
kenny
Franne købt ud af fcm......
Ifølge EB idag fik Franne mere end 1mio for at forlade fcm....Han udtaler selv at han ikke mener fcm sparede penge på den aftale...Hvis alt det er rigtigt kunne vi sgu lige så godt havde beholdt ham som backup i de sidste 18mdr hans kontrakt løb i..
Senest rettet af kenny 7. aug 2005, 13:29, rettet i alt 1 gang.
-
Claus J
Re: Franne købt ud af fcm......
Jeg håber sgu ikke at det passer at vi ligefrem har givet ham penge for at rejse, der må da være måde med galskaben.
-
Von_Heino
Så haede vi nok ikke haft råd til at købe spillere som Christian Traoré, Klaus Kjærgaard & Svenne Poulsen, Hvis vi bare haded ladet Thomas Frandsen sidde på bænken og hæve kassen værd måned. Da lønudgifterne så nok ville være for høje i forhold til bugettet med spillerlønninger.
-
YahooSeeker [Bot]
Det er ikke ualmindeligt at man køber folk ud af kontrakterne. Hvis du giver manden det beløb som resten af hans kontrakt er værd, så spare du ikke en lønudgift, men du kommer af med ansvaret for spilleren.
Der er jo ikke meget pointe i at skulle have en spiller gående som er utilfreds med forholdene og som ikke skal bruges.
Vi så hvilken dårlig stemning Martin Nielsen nåede at sprede da Troels Beck valgte at se bort fra ham, hvis han var blevet købt fri allerede da, så havde det måske ikke givet al den uro i truppen.
Der er jo ikke meget pointe i at skulle have en spiller gående som er utilfreds med forholdene og som ikke skal bruges.
Vi så hvilken dårlig stemning Martin Nielsen nåede at sprede da Troels Beck valgte at se bort fra ham, hvis han var blevet købt fri allerede da, så havde det måske ikke givet al den uro i truppen.
-
Claus J
Det kan du da have ret i, men det har da måtte kunne lade sig gøre at sende ham til en anden klub på fri transfer, og på den måde spare lønudgiften, da det vel også er i spillerens interesse at komme til at spille kampe, og ikke bare træne i FCM uden mulighed for spilletid.
-
Brian
Nu vil Frandsen så ikke bare sidde på bænken, og belaste vores lønbudget ved at
"hæve kassen".
Til gengæld har vi givet ham over 1 mill. på en´ gang.
Jeg troede egentligt at en spille i hans klasse, burde kunne sælges.......
Ikke for 5-7 mill., men mindre kan da også gøre det.
Istedet har vi brugt +1 mill., og skal høre på fodforeningens "direktør", som praler af deres gode købmandskab. De har solgt fo ca. 8, og brugt ca. 1/4 af disse penge på nye spillere.
Franne er sgu´en bedre spiller, end at han ligefrem skal betales for at smutte....
-
Lars EC
EB skriver så mange sjove ting. Jeg håber da godt nok heller ikke, at det er sandt. Men jeg tror da heller ikke, at Ulvefar med sit købmandsskab kunne finde på sådan noget. Men på den anden side, så kan man aldrig vide nu om dage.
3-0 over den gule farfar i dag
3-0 over den gule farfar i dag