Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Det ville være godt at have Sisto med i Play Off kampene. Men måske tænker Celta også at det ville være godt at have ham dernede og presser på for ikke at bliver overhalet indenom at et større bud på vinduets sidste dage. Det kan være de siger det er nu eller aldrig, for at undgå et bud over deres?
Det er relativt simpelt. Ud med sisto og ind med noget andet (håber selv på et klasse køb) . Så må en ny mand spilles ind på holdet derfra, og hvis denne spiller er på samme niveau eller over vil han lynhurtigt flyde ind på holdet og scorer dåser på stribe.
Det bliver sådan at han sælges når beløbet er passende CS og klubbens ønske. Vi har fordelen, og det vil være latterligt at dumme sig på den her, der kan blive et potentielt historisk salg ud af.
Det bliver sådan at han sælges når beløbet er passende CS og klubbens ønske. Vi har fordelen, og det vil være latterligt at dumme sig på den her, der kan blive et potentielt historisk salg ud af.
-
mousebreaker
Det topniveau Sisto har kan vi ikke finde og samtidig betale for. Det skal vi selv udvikle og det vil vi se meget sjældent.
Mindre kan også gøre det.
Sisto bliver først solgt sidst i vinduet. Jeg tror ikke der er tvivl om at Celta kan se en forretning i Sisto på sigt. Så hvis de sætter stolen for døren og siger det er nu eller aldrig, så vil jeg kalde det et bluff. De er bare bange for konkurrence og vil gerne have handlen hurtigt igennem. Hvis de ender med at få Sisto sidste uge i august, så tror jeg de er meget tilfredse, problemet er blot at som Sisto spiller i øjeblikket så vil der med stor sandsynlighed komme større klubber på banen og så stiger prisen naturligvis - og det bliver derved meget sværere for dem at skulle lave en god forretning på ham, samtidig med at de har taget en større risiko
Mindre kan også gøre det.
Sisto bliver først solgt sidst i vinduet. Jeg tror ikke der er tvivl om at Celta kan se en forretning i Sisto på sigt. Så hvis de sætter stolen for døren og siger det er nu eller aldrig, så vil jeg kalde det et bluff. De er bare bange for konkurrence og vil gerne have handlen hurtigt igennem. Hvis de ender med at få Sisto sidste uge i august, så tror jeg de er meget tilfredse, problemet er blot at som Sisto spiller i øjeblikket så vil der med stor sandsynlighed komme større klubber på banen og så stiger prisen naturligvis - og det bliver derved meget sværere for dem at skulle lave en god forretning på ham, samtidig med at de har taget en større risiko
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Er det ikke et spil imellem Sisto og hans manager / CS / og evt. køber, i dette tilfælde Celta Vigo om hvem der skal have ham og hvornår og til hvilken pris.
Hvem der så står med de bedste kort på hånden ved jeg ikke, men tror det er CS, men mon ikke, at hvis Pione gerne vil til Spanien og Celta Vigo så finder man også en løsning.
Hvem der så står med de bedste kort på hånden ved jeg ikke, men tror det er CS, men mon ikke, at hvis Pione gerne vil til Spanien og Celta Vigo så finder man også en løsning.
Jeg bliver overrasket hvis Sisto saelges nupr0j3ct skrev:Rart lige at få lidt info fra den side også.mousebreaker skrev:OK, læser lige nu på EB at Steinlein afviser historien
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6213104
1) El kval
2) pengene er forst ved at rulle nu, sevillas faar 300 mill kr og Milik fra Ajax er paa vej til Napoli for smaa 200 mill kr. Der er mellemklubber som Ajax, Napoli og Sevilla der har faaet penge i kassen og flere kommer.
De eneste der har interesse i at lukke en handel er Celta.
Det er formentlig spin eller forhaabentlig
Sisto skal ikke til Italien - det passer ikke til ham.. bedre til Tyskland , Spanien eller hollánd.FCM2000 skrev:Jeg bliver overrasket hvis Sisto saelges nupr0j3ct skrev:Rart lige at få lidt info fra den side også.mousebreaker skrev:OK, læser lige nu på EB at Steinlein afviser historien
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6213104
1) El kval
2) pengene er forst ved at rulle nu, sevillas faar 300 mill kr og Milik fra Ajax er paa vej til Napoli for smaa 200 mill kr. Der er mellemklubber som Ajax, Napoli og Sevilla der har faaet penge i kassen og flere kommer.
De eneste der har interesse i at lukke en handel er Celta.
Det er formentlig spin eller forhaabentlig
Det kan også være spin fra steinleins side. Signal til andre klubber om at de skal til at have pengene frem, hvis de skal være med.
-
Steffen am
Hvorfor starte et falsk rygte hvis du kan starte et sandt?Vijen skrev:Det kan også være spin fra steinleins side. Signal til andre klubber om at de skal til at have pengene frem, hvis de skal være med.
Jeg kan ikke lige se hvor det med Italien kommer fra, (andet end Celtas træningslejr)
Men der skal da nok være andre klubber der har budt også.
Egoistisk set kan FCM jo takke ja tak til det højeste bud.
Om Sisto-lejret finder diverse franske, spanske, italienske, engelske og tyske klubber attrakvtive,
er mindre væsentligt på det her tidspunkt hvor de større klubber godt må spilles lidt ud mod hinanden.
Steinlein bekræfter at Sisto forhandler med anden klub. Min ikke det er pga. et væsentligt bedre bud (60-70) ellers ville et salg nu ikke give mening.
Rafael Van der Vaart er på MCH Arena med Steinlein og diverse agenter. Kæresten spiller håndbold i Esbjerg. Av en transfer det kunne være! 
Det kunne da være et ok bytte for sisto.
På Eurosport sagde de lige at Van der vart og steinlein forhandler.
På Eurosport sagde de lige at Van der vart og steinlein forhandler.
Van der vaart spillede dog kun i 9 kampe (298 min) sidste år og er efterhånden blevet 33 år.
Men hvis han har et par år mere i sig, så kunne det være fint.
Jeg kender dog intet til hvilket niveau han har vist de sidste par år.
Men hvis han har et par år mere i sig, så kunne det være fint.
Jeg kender dog intet til hvilket niveau han har vist de sidste par år.
Senest rettet af Vijen 31. jul 2016, 13:50, rettet i alt 1 gang.
-
mousebreaker
Jeg er helt enig. Er virkelig spændt på at se aftalens indhold. De må have fået noget i posen de ikke har kunnet sige nej til. Ellers giver det slet slet ikke nogen mening. Jeg håber at den tillid til CS og RA jeg har givet udtryk flere gange har været velbegrundet, men jeg må desværre indrømme at jeg frygter det værsteLund7400 skrev:Steinlein bekræfter at Sisto forhandler med anden klub. Min ikke det er pga. et væsentligt bedre bud (60-70) ellers ville et salg nu ikke give mening.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Nej tak til RVV. Det ville være en signalsigning mere ens noget andet, og desuden sandsynligvis temmelig dyrt i løn og sign-on.