EL: VADUZ VS. FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: EL: VADUZ VS. FCM

Indlæg af Jesper BW1100 »

Noe skrev:Brøndby tromler løs. Det er faktisk ret skræmmende, hvad det stakkels skotske 2. divisionshold udsættes for.
Haha ja det var nok ikke den bedste sammenligning at påstå Brøndby havde tværet Vaduz ud når de er på hælene mod et skots 1 divisions hold

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

For mig havde den her kamp nogle forskellige trin:

1) Fuld koncentration fra start, kom gerne foran og punkter kampen. Dette lykkedes
2) Gå videre - Dette lykkedes
3) undgå skader - dette lykkedes såvidt jeg kunne se også.
4) Vind kampen - dette lykkedes ikke, og hvorfor.

Helt ærligt tror jeg spillerne mistede koncentrationen lidt, Vaduz var rigtigt dårlige når vi satte tempoet op så røg vi lige igennem, og jeg synes virkelig Kadlec og Sisto viste at de er de bedste offensive spillere på holdet. Synes det var en super kamp af Kadlec, og jeg er sikker på han får en god sæson når de andre lærer at spille bolden til ham.

Det er selvfølgelig for dårligt at vi ikke vinder kampen, men de score til sidst i kampen efter to personlige fejl (det er for dårligt af Kristoffer! nogen gange er han for sløset). Riis viste at vi skal være bekymrede hvis han skal spille ret mange kampe. Han satser simpelthen for meget og har meget at lære! Jeg tror man henter en centerforsvarer hvis Sisto bliver solgt, evt. også en offensive spiller der kan dække flere pladser.

Alt I alt er jeg godt tilfreds, men håber Poulsens røde kort kan appelleres.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Fedt, SønderjyskE er videre :)
Så skal Brøndby lige oppe sig det sidste kvarter, eller selvfølgelig bare klarer den i forlænget og være trætte til weekenden :)

Stadig spændende hvem vi skal møde
53 min.
Cukaricki (Srb) 1 - 0 Videoton (Hun)
(1 - 2 samlet)

Hvis man vil se vores næste modstander
http://0dt.net/video/487109.html

Eller se Brøndby svede
https://www.youtube.com/watch?v=pT4Xa4A ... e=youtu.be

henker

Indlæg af henker »

skal vi håber på videoton ?? som vores næste modstander..

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Fin og disciplineret indsats i de første 85 minutter. Vadusz var aldrig i nærheden af at true os. På trods af at vi var i undertal havde vi godt styr på anden halvleg. Poulsens røde kort er naturligvis noget lort, og kan ende med at koste os EL. Jeg går ud fra, at den bliver appelleret, men glæder mig til at se den igen. Vi burde have lukket kampen yderligere i anden halvleg på de chancer vi skaber.
Vi får brugt en del reserver og får også set, at de ikke alle er klar. Det er naturligvis en skønhedsplet at vi smider sejren på store personlige fejl, men det kan ikke få mit pis i kog for alvor.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

henker skrev:skal vi håber på videoton ?? som vores næste modstander..
Tror de færreste herinde har styr på serbisk og ungarnsk fodbold.
Håber det dårligeste hold vinder, hvis det giver mening at håbe det.

Men lige umiddelbart tror jeg Videoton har det flotteste stadion, så får dem der tager turen, er Videoton nok at foretrække (vil selv hellere til Ungarn end Serbien hvis det var)

http://www.transfermarkt.co.uk/videoton ... rein/11107
6 udlændinge i truppen, 4 landsholdspillere og værdi £9.24m
(Koefficient 8.725)

Men koefficient mæssigt skulle Cukaricki være et svagere hold, og bør derfor være nemmere. Hvor meget man skal ligge i det, tja...
http://www.transfermarkt.co.uk/fk-cukar ... erein/6621
9 udlændinge i truppen, 2 landsholdspillere og værdi £10.71m.
(Koefficient 3.925)

Beklager det dårlige svar, men det er det bedste jeg kan komme op med i hvert fald. Hvis andre har gode svar lytter jeg gerne med :)

henker

Indlæg af henker »

tak - vigtigt at vi kommer til gruppespil.. :-)

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

1-1 i Videoton kampen. Så er der vidst ingen tvivl om at det bliver Videoton vi skal møde i 3. runde.

THenry

Indlæg af THenry »

Videoton har 2 ungarske EM-spillere samt en landsholdspiller fra - hold fast - Kap Verde!

De var faktisk i EL gruppespil for nogen år siden, hvor de bl.a slog Sporting Lisabon og Basel på hjemmebane. Så det kunne ligne et fornuftigt hjemmehold. Dog har de såvidt jeg kunne se kun 3 spillere i den nuværende trup, der var i start 11 mod Sporting. De slog et hold fra Moldavien i første runde 3-0 hjemme, men tabte 0-2 ude.

De blev nr. 2 i sidste sæson i Ungarn - dog 20 point e.l. efter Ferencvaros.

Alt i alt bør vi kunne slå dem, men vi skal have et godt udgangspunkt i kamp 1 i Ungarn. Vi kunne have trukket både bedre og dårligere hold i denne runde.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

https://www.youtube.com/watch?v=C_1SX1cvtnw

Poulsen siger selv at det røde kort er god nok. Han sparker ham på hagen og derved rødt kort.

Vidoton skal vi kunne slå og gå videre over to kampe, men indstillingen skal være bedre end i kampens afslutning idag, for ellers kan de godt straffe os og vi kan ende med sorteper.

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Det er egentlig ret skandaløst at vores anfører på 33 år får et så dumt rødt kort i en kamp, der allerede er afgjort. Han kan jo ende med at sidde ude i de næste 2 runder og potentielt koste os hele EL-kvalifikationen. Det er simpelthen ikke godt nok.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

mousebreaker skrev:Hmm missede Duelund lige sejren ?? Hvis jeg så den rigtigt var Kadlec vist helt nøgen midt for mål uden målmand hvis Dulle ellers havde overblik for 5 flade øre. Jeg kan dog ikke for alvor bebrejde ham at han skyder selv, det var en meget stor chance også for ham selv.
hmm jeg skylder vist Duelund en lille undskyldning. Han gjorde det helt rigtige i nævnte situation.

Highlights minus det røde kort kan ses i dette klip som Vaduz har smidt på youtube

https://www.youtube.com/watch?v=t9bTWyKtG68

Advarsel: "Musikken" i klippet er belastende.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar