Transfer sommer 2016
Re: Transfer sommer 2016
Helt blæst med borring altså. Det virker som en ond drøm hvad klubben har gang i, det sker jo absolut ingenting.
Få nu fingeren ud og køb noget lækkert til os fans. Computeren må komme med noget hvis ham den fedtede ikke selv magter opgaven.
Pusic skal erstattes med 1 til 1 klasse, og det skal i den grad ikke ske med ovennævnte spiller.
Få nu fingeren ud og køb noget lækkert til os fans. Computeren må komme med noget hvis ham den fedtede ikke selv magter opgaven.
Pusic skal erstattes med 1 til 1 klasse, og det skal i den grad ikke ske med ovennævnte spiller.
Nu er han vist så blevet officielt meldt til FCM 
jeg glæder mig til at se ham spille for os igen, og bider mærke i at han sådan set spillede fremragende i mange af kampene i Randers sidste sæson !
Her formåede han med 19 starter (15 hele kampe) at lave 6 mål og 2 assists
Kan har præstere det samme for os i denne sæson, så er jeg meget, meget tilfreds
jeg glæder mig til at se ham spille for os igen, og bider mærke i at han sådan set spillede fremragende i mange af kampene i Randers sidste sæson !
Her formåede han med 19 starter (15 hele kampe) at lave 6 mål og 2 assists
Kan har præstere det samme for os i denne sæson, så er jeg meget, meget tilfreds
jeg er rimelig irriteret over at du konsekvent kalder Steinlein for "den fedtede"!!JBT skrev: Computeren må komme med noget hvis ham den fedtede ikke selv magter opgaven.
Er det ordentlig debattone??
Admins??
Han er sandsynligvis lige så billig/gratis nu, som han var for et par måneder siden. Det er jo BIF, der står med en spiller, de ikke kan bruge. Så de er interessseret i at komme af med ham. Mon ikke bare de skal have de penge ind, som de selv lagde i sign-on.pr0j3ct skrev:Kan slet ikke se hvad vi skal med Borring og så må det siges at være noget nær det dårligste købmandsskab jeg nogensinde har set hvis rygtes er sandt og Borring lander i FCM. Det er ikke længe siden at vi kunne have fået ham "gratis".
Af naturlige kvalitetskanter har vi kun Rilwan og Pione. Det kan godt være vi antalsmæssigt har mange, men det er jo ikke det, som det handler om. Hvis Pione ryger, vil Borring sandsynligvis være starter eller førstereserve for os.
Senest rettet af Kent 20. jul 2016, 18:07, rettet i alt 1 gang.
Kan vel sammenlignes med feks at kalde Ronaldo for "smørhår". Og det er blot en personlig holdning.
Hvis nogle føler sig stødt over så lidt, tages det til efterretning.
»Vi har Mikkel Duelund, Rilwan Hassan og Vaclav Kadlec, der kan spille på kanten, så vi er dækket godt ind. Nu skal der være plads til de unge, og det er jo det, der er kunsten,« siger Claus Steinlein.
Ikke er ord om Royer. Interessant.
http://www.bt.dk/superligaen/her-er-pri ... ekord-salg
Ikke er ord om Royer. Interessant.
http://www.bt.dk/superligaen/her-er-pri ... ekord-salg
Det er da total Rasmus modsat hvad der sker denne sommer, især hvis både sisto og pusic ryger. Godt nok kan det gå hen og blive gode salg, men så skal der sgu også købes tilsvarende ind.
Det begynder at se niveau mæssigt tyndt ud sammenlignet med FCK og Brøndby. Vi er vel nogle af dem der har handlet dårligst indtil videre, set over hele ligaen.
Det begynder at se niveau mæssigt tyndt ud sammenlignet med FCK og Brøndby. Vi er vel nogle af dem der har handlet dårligst indtil videre, set over hele ligaen.
Re: Transfer sommer 2016 OT
TakJBT skrev:Kan vel sammenlignes med feks at kalde Ronaldo for "smørhår". Og det er blot en personlig holdning.
Det er kun fordi jeg ønsker at vi skal bevare et forum, hvor vi kan koncentrere os om det folk mener,
og ikke skal tage stilling til om nogle mest har til formål at svine eks. en sportsdirektør, træner eller lignende til
Ønsker ikke at der skal gå Nationen eller Bold.dk forum i den
-
mousebreaker
Der plejer ikke at være så meget snak omkring et spillerskifte uden at det har noget på sig. Borring er en god spiller, men slet ikke en spiller som vil forstærke os. Det er en nu og her "vi har ingen penge i kassen" gardering. Det kan kun betyde at Royer også er på vej ud, desværre. Jess Thorup har ham ikke i sine planer tydeligvis og Steinlein har også tidligere udtalt at Royer ikke har indfriet forventningerne. Så han må være fortid inden længe. Han var ellers en spiller jeg altid godt har kunnet lide, men som lige har manglet slutproduktet offensivt - ligesom så mange andre på holdet, eks Olsson.
Det ser ud til at at pengekassen er lukket i fra Benhams side. Det er fair nok, han har allerede smidt en del ind. Som fodbold forretning må FCM også snart finde sine ben og når vi engang har det kan det være at Benham er klar på at skrue op for niveauet igen.
Hvis det er rigtigt at pengekassen mere eller mindre er lukket i fra London, så skal vi ikke forvente det vilde i dette vindue før vi har fået nogle store salg ind. Måske ikke engang da. Det eneste jeg ikke gider høre på hvis det ender med et Sisto salg og et ellers stille vindue er at Steinlein og RA melder ud at de mener at vi er blevet 5-10% bedre.
Det ser ud til at at pengekassen er lukket i fra Benhams side. Det er fair nok, han har allerede smidt en del ind. Som fodbold forretning må FCM også snart finde sine ben og når vi engang har det kan det være at Benham er klar på at skrue op for niveauet igen.
Hvis det er rigtigt at pengekassen mere eller mindre er lukket i fra London, så skal vi ikke forvente det vilde i dette vindue før vi har fået nogle store salg ind. Måske ikke engang da. Det eneste jeg ikke gider høre på hvis det ender med et Sisto salg og et ellers stille vindue er at Steinlein og RA melder ud at de mener at vi er blevet 5-10% bedre.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: Transfer sommer 2016 OT
Yes yes jeg forstår :0)974 skrev:TakJBT skrev:Kan vel sammenlignes med feks at kalde Ronaldo for "smørhår". Og det er blot en personlig holdning.
Det er kun fordi jeg ønsker at vi skal bevare et forum, hvor vi kan koncentrere os om det folk mener,
og ikke skal tage stilling til om nogle mest har til formål at svine eks. en sportsdirektør, træner eller lignende til
Ønsker ikke at der skal gå Nationen eller Bold.dk forum i den
Jeg er helt enig i at jeg ikke gider høre CS eller andre melder op hvor stærke vi er. Det har efterhånden vist sig at være helt forkert alt sammen. Jeg mener også Jess Thorup skal se sig over skulderen da han langt fra kan være fredet, hvis ikke vi lykkedes med spillerytmen og forståelsen snarest. Der er rigeligt at tage fat på. Det skulle kun være pga CS og Ra.
Kunne vi ikke smide en bombe og hapse Andreas Maxsø fra en tur til udlandet? (Eller ham den mørke i Horsens). Gilli rolantsson i AaB er også mega spændende efter min mening.
Deble i Viborg ser også spændende ud, til at løbe rundt om Poul. Bør heller ikke koste alverden?
Hvis bare vi kunne finde og lokke en mand som pavlovic FCK købte, vil det være hjernedød godt lavet, med ros til CS fra mig. Jeg ved der er flere ting i det, men han har efter to kampe allerede lavet ligeså mange mål som kadlec (1) skræmmende. Desværre er der alt for længe mellem snapsene.
Jeg tænker, at det vil være et fornuftigt køb til bredden. Fart, hovedstødsstyrke og erfaring er elementer vi kan bruge. Jeg formoder, at han kan købes relativt billigt i BIF grundet de "bristede forudsætninger" med tilkomst af nye spillestil i Brøndby efter han signede. Derudover betalte de ikke overgangsum. Vi må se de endelige detaljer i handlen, men udfra et cost-benefit synspunkt kan det godt være et fornuftigt køb.mousebreaker skrev:Jeg vil se Borring som et meget uambitiøst køb. Et køb til bredden og en spiller som jeg ikke håber får ret meget spilletid. Jeg kan ikke se han skulle forstærke os bortset fra i hovedspillet.
Jeg kunne godt se et salg af Royer(der alligevel ikke bliver mere tilfreds med en , og med Borring som erstatning herfor. Måske overfortolker jeg, men det er påfaldende, at CS taler om Rilwan, Kadlec og Duelund på kanten, men ikke Royer i BT-artiklen om Sisto.
Tvivler på historien om Borring som erstatning for Pusic.
Borring er en udemærket signing imod langt de fleste Superliga hold. Så han vil sikkert være en spiller til de kampe, jeg tror ikke han bliver hentet med en forventning om at han spiller os i el gruppespillet.
Derimod forventes det at sisto skal være profilen der spiller os i EL, så hvis han forsvinder så skal der hentes en ny til ideal opstillingen.
Transfer puslespillet
Borring for Royer
Sisto for en ny spiler + 30 Mill til bundlinjen (salgspris på 45 millioner)
Pusic ud, Urena rykkes frem til 2. Angriber
Hvis vi kommer i gruppespil hentes der en ny defensiv spiller, muligvis Bodorov på ny låneaftale.
Derimod forventes det at sisto skal være profilen der spiller os i EL, så hvis han forsvinder så skal der hentes en ny til ideal opstillingen.
Transfer puslespillet
Borring for Royer
Sisto for en ny spiler + 30 Mill til bundlinjen (salgspris på 45 millioner)
Pusic ud, Urena rykkes frem til 2. Angriber
Hvis vi kommer i gruppespil hentes der en ny defensiv spiller, muligvis Bodorov på ny låneaftale.
-
Steffen am
Is på med dårlig transfervindue og træner der skal kigge sig over skulderen.
I så fald mener jeg man skal kritisere strategien og ikke udførslen.
Indtil videre er strategien blevet fulgt med Halsti ind og ellers forstærkninger fra akademiet.
1. Holdstruppen er ikke svækket hvorved transfervinduet ikke kan have været en fiasko.
Jo, så går der historier om salg af Pusic, Sisto, Uréna og Royer.
Men der er altså ikke nogen af disse der er solgt endnu, og hvis klubben ikke mener det er en fordel at sælge, gør de det nok ikke.
Og hvorfor skal træneren pludslig til at kigge sig over skulderen. Der er kommet ny assistent træner på plads, vi har fået medaljer, indtil videre har præsteret fornuftig i europa kampene og domineret mod Randers.
Med mindre det ønskes klubben skal tage kampen op som at være Danmarks galehus nr. 1., kan jeg ikke se hvordan det skulle have ændret situationen fra sæsonslutningen, og dermed et mærkeligt tidspunkt at snakke træner.
Synes der har været meget kritik af Steinlein, noget sagligt noget usagligt.
Ikke fordi jeg som sådan har behov for at forsvare ham, men kunne nu være fedt med nogle proportioner i det.
- Han har lavet nogle fornuftige salg, hvor vi har fået flere penge for nogle spillere end vi troede var muligt.
- Sidste vindue havde vi bud efter flere spillere der havde sagt nej (er vel ikke Steinleins skyld), hvorfor en lappeløsning som Bodurov blev hentet ind, som vel klarede det ret godt.
- Nu er Halsti blevet hentet ind, og har set fornuftig ud indtil videre også.
- Der har været meldt en strategi ud i forhold til akademi der er blevet fulgt, bl.a. med en kasse der er lukket fra Benhams side, som vel egentlig også er fair. Kan i hvert fald ikke være Steinleins skyld.
Om Borring er den næste frelser?
Det er han måske ikke, men en hjemløs spiller med lidt mere end solidt niveau, der var muligt at erhverve billigt.
Er vel ikke helt skeløjet for en jysk handelsmand?
Såfremt vi vinker farvel til Sisto, Royer og Uréna giver det måske ok mening.
Kan være det bliver samme historie med David og Mabil, men virker til at der er konsensus om at de uanset, er et niveau under. (er jeg selv enig i)
I så fald mener jeg man skal kritisere strategien og ikke udførslen.
Indtil videre er strategien blevet fulgt med Halsti ind og ellers forstærkninger fra akademiet.
1. Holdstruppen er ikke svækket hvorved transfervinduet ikke kan have været en fiasko.
Jo, så går der historier om salg af Pusic, Sisto, Uréna og Royer.
Men der er altså ikke nogen af disse der er solgt endnu, og hvis klubben ikke mener det er en fordel at sælge, gør de det nok ikke.
Og hvorfor skal træneren pludslig til at kigge sig over skulderen. Der er kommet ny assistent træner på plads, vi har fået medaljer, indtil videre har præsteret fornuftig i europa kampene og domineret mod Randers.
Med mindre det ønskes klubben skal tage kampen op som at være Danmarks galehus nr. 1., kan jeg ikke se hvordan det skulle have ændret situationen fra sæsonslutningen, og dermed et mærkeligt tidspunkt at snakke træner.
Synes der har været meget kritik af Steinlein, noget sagligt noget usagligt.
Ikke fordi jeg som sådan har behov for at forsvare ham, men kunne nu være fedt med nogle proportioner i det.
- Han har lavet nogle fornuftige salg, hvor vi har fået flere penge for nogle spillere end vi troede var muligt.
- Sidste vindue havde vi bud efter flere spillere der havde sagt nej (er vel ikke Steinleins skyld), hvorfor en lappeløsning som Bodurov blev hentet ind, som vel klarede det ret godt.
- Nu er Halsti blevet hentet ind, og har set fornuftig ud indtil videre også.
- Der har været meldt en strategi ud i forhold til akademi der er blevet fulgt, bl.a. med en kasse der er lukket fra Benhams side, som vel egentlig også er fair. Kan i hvert fald ikke være Steinleins skyld.
Om Borring er den næste frelser?
Det er han måske ikke, men en hjemløs spiller med lidt mere end solidt niveau, der var muligt at erhverve billigt.
Er vel ikke helt skeløjet for en jysk handelsmand?
Såfremt vi vinker farvel til Sisto, Royer og Uréna giver det måske ok mening.
Kan være det bliver samme historie med David og Mabil, men virker til at der er konsensus om at de uanset, er et niveau under. (er jeg selv enig i)
-
Jesper BW1100
Har du penge kan du få; har du ingen så må du gå.
Tough luck men det er faktum. Du henter ikke spillere som Pavlovic hvis ikke Benham åbner op for hans kæmpe pengetank og smider mere ned i det bundløse hul. Så kan man sætte sig ned og tude eller kalde Steinlein fedtet alt det man vil. Men vi har en klub der økonomisk set kører helt horribelt. Og hvis vi er blevet tvunget til bare at få det nogenlunde i balance skal der geares ned. Det er såre simpelt.
Borring er en usexet men fornuftig transfer. Han bringer rutine, luftstyrke, hurtighed og fornuftige indlæg.
Tough luck men det er faktum. Du henter ikke spillere som Pavlovic hvis ikke Benham åbner op for hans kæmpe pengetank og smider mere ned i det bundløse hul. Så kan man sætte sig ned og tude eller kalde Steinlein fedtet alt det man vil. Men vi har en klub der økonomisk set kører helt horribelt. Og hvis vi er blevet tvunget til bare at få det nogenlunde i balance skal der geares ned. Det er såre simpelt.
Borring er en usexet men fornuftig transfer. Han bringer rutine, luftstyrke, hurtighed og fornuftige indlæg.
Hvis man absolut vil bytte en kantspiller eller hente en erstatning for Sisto/Royer så burde alt sættes ind på 19 årige Danny Amankwa fra FCK.
Han er om nogen Danmarks største kanttalent.
Han er om nogen Danmarks største kanttalent.