Standard situationerne.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Standard situationerne.
Heldigvis har vi Poul Onuachu, men mener vi får for lidt ud af vores standard situationer. Alle hold ved at Poul er farlig og skal forsøges at blive lukket ned. Har vi for lidt folk der er skarpe og villige og gode med hovedet ? Nu er Bach Bak jo væk og for mig virker vi tynde i modstanderens felt, bevares vi har Poul men det virker ikke som om, at andre er villige til at stemple ind på den konto. Tager jeg helt fejl eller skal andre til at melde sig ind i denne kamp eller har vi bare ikke så mange hovedstøds stærke spillere i truppen længere ?
Re: Standard situationerne.
Vi er klart svækket på den front. I mesterskabssæsonen havde vi Jim Larsen, Bak Bach, Sviatchenko, Duncan og Igboun der alle var livsfarlige på dødbolde, men desværre er væk nu. Det er de færreste hold der kan præstere 5 så dygtige headere på banen på én gang, hvilket også var en stor del af forklaringen på, at vi scorede på mange mål på dødbolde som vi gjorde.
Jeg er helt enig i, at vi lige nu kun har Paul, der er farlig med hovedet. Derfor er det også fuldstændig afmarcheret at samtlige kommentatorer stadig betegner os som værende et hovedstødsstærkt hold. Det er vi på ingen måde længere.
Jeg er helt enig i, at vi lige nu kun har Paul, der er farlig med hovedet. Derfor er det også fuldstændig afmarcheret at samtlige kommentatorer stadig betegner os som værende et hovedstødsstærkt hold. Det er vi på ingen måde længere.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Standard situationerne.
Håber virkelig at der har været fokus på vores standarder i den forløbne uge. Vi skal have point og gerne 3. Alle skal stå skarpere i returopgøret. En løsning kunne være, at de spillere der ikke er specielt hovedstøds stærke kan placeres i yderkanten og opsamle og derefter forsøge skud eller følte afleveringer til dem som har force i hovedstød. Vi må ikke floppe, derfor bliver det virkelig spændende at se hvem de 18 udvalgte bliver.