Vi kommer da til at se lidt til Randers her i starten.
Sidste træningskamp og første superliga kamp. Spændende at se hvor de står med deres nye træner også.
Sidste år startede vores nedtur (hårdt sagt) også allerede i den første kamp mod Gibraltar. Vi fik kun en snæver sejr hjemme og så skulle vi ned og spille på kunstgræs op ad en lufthavn og så turde vores spritnye træner ikke gamble ved at skifte lidt ud. Det blev også en svær kamp dernede skal retteligt siges og hvis vi blev slået ud af et amatørhold fra Gibraltar så ville det aldrig blive glemt.Kent skrev:Udfordringen er også, at vi mere eller mindre står med 2 kampe om ugen lige fra turneringens start. Der bliver behov for en bred trup, for at klare det. Forhåbentlig trækker vi dårlige modstandere de første par EL-runder, så vi kan afgøre det i første kamp og så give reserverne spilletid i returen.
Efter de første 26 runderSince 1887 skrev:Nogen der tør komme med et bud på top 6?
Mit bud, efter de første 26 runderSince 1887 skrev:Nogen der tør komme med et bud på top 6?
se og læs her : http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/kl ... edagskampeKent skrev:Det er jo ikke klubberne, som vælger spilletidspunktet. Det er tv-stationerne. Mandagskampene er i øvrigt en relativ stor succes tv-mæssigt.henker skrev:er utilfredse med at den spilles fredag om sent om aften 20:15 og stadigvæk mandagskamp.. jeg tror ikke på at disse kampene vil bliver succes - forstår ikke klubernes valg..
FCM: EL gruppespil + kval til Europa. 1,9 point i snitSteffen am skrev:Kan også være sjovt at se på hvad klubbernes succeskriterie burde være.
Har intet at gøre med hvad jeg mener niveauet er til, men hvad deres nyeste historie og udmeldinger burde række til af krav.
1) FCK - Europæisk gruppespil + mesterskab
2) FCM - EL gruppespil + top 3
3) Brøndby - EL Q4 + top 3
4) AaB - Top 6 + kvalificeret til europa
5-8) OB, Randers, AGF, SDR - Top 6
9) FCN - Være med til sidste om at kæmpe for top 6
10-14) Esbjerg, Horsens, Lyngby, Viborg, Silkeborg - Undgå nedrykning
Enig i at det bør være succes kriterierne?