Er de lige store i størrelsen eller er der forskel?
Ny spillertrøje
-
Jesper BW1100
Ny spillertrøje
Er der nogen af jer som allerede er den heldige ejer af vores nye spillertrøje, som kan sige lidt om størrelsen i forhold til den vi netop har haft?
- DenStolteJyde
Re: Ny spillertrøje
http://www.bt.dk/fodbold/hov-barcelona- ... gler-noget
Det er næppe gået nogens næser forbi at der har været udsalg på vores spilletrøjer i ulveshoppen. Jeg antager at det er fordi vi skal have garderoben udskiftet.
I den forbindelse vil jeg henlede opmærksomheden på ovenstående artikel. Eller egentlig primært billedet fra artiklen, hvor man kan se FC Barcelonas nye trøje. Jeg kunne godt tænke mig at vi fulgte i samme spor rent designmæssigt.. Nogle sorte og røde lodrette striber kunne imo være ganske godt.
Jeg tænker at det gerne må være magen til Barca's trøje men med rødt hvor de har blåt og sort hvor de har rødt.. Og så tænker jeg det kunne være godt med sorte shorts til.. Men altså det er bare mit forslag.. Tvivler dog på at det bliver sådan.. FCM har endnu ikke haft en trøje med lodrette striber og Nike sender sandsynligvis ikke samme trøje til både mægtige Barca og "ligegyldige" midtjylland..
Hvad tænker I?
Det er næppe gået nogens næser forbi at der har været udsalg på vores spilletrøjer i ulveshoppen. Jeg antager at det er fordi vi skal have garderoben udskiftet.
I den forbindelse vil jeg henlede opmærksomheden på ovenstående artikel. Eller egentlig primært billedet fra artiklen, hvor man kan se FC Barcelonas nye trøje. Jeg kunne godt tænke mig at vi fulgte i samme spor rent designmæssigt.. Nogle sorte og røde lodrette striber kunne imo være ganske godt.
Jeg tænker at det gerne må være magen til Barca's trøje men med rødt hvor de har blåt og sort hvor de har rødt.. Og så tænker jeg det kunne være godt med sorte shorts til.. Men altså det er bare mit forslag.. Tvivler dog på at det bliver sådan.. FCM har endnu ikke haft en trøje med lodrette striber og Nike sender sandsynligvis ikke samme trøje til både mægtige Barca og "ligegyldige" midtjylland..
Hvad tænker I?
Lodrette striber bliver for meget AAB eller OB wannabee. Så hellere tilbage til de gamle vandrette, som vi havde for nogle år siden. Det var en rigtig fedt trøje.
Lodrette striber?????
Vi er ikke et stribet hold, og den ene stribet trøje vi har haft, er mere end rigeligt for de næste par årtier.
Vi er ikke et stribet hold, og den ene stribet trøje vi har haft, er mere end rigeligt for de næste par årtier.
Høvdingen af Herning
- DenStolteJyde
Saemala: En hel ensfarvet trøje er bare også en smule kedelig.. Så jeg håber i hvert fald de finder en eller anden måde at få repræsenteret det røde lidt mere end i den seneste hjemmebanetrøje..
-
Steffen am
Sidste gang der var snak om spilletrøje, var der en der foreslog "Game of Thrones" inspiration. Synes egentlig den holder meget godt 
http://theawesomer.com/photos/2014/07/g ... seys_4.jpg
Ellers er jeg fan af den ensfarvede, men måske med en mere markant stribe ned af siden. Så rød kommer til at fylde lidt mere, evt. bruge udebane-lyng farven, som også gør det godt.
En gevinst ved mere rød på trøjen kunne også være en gevinst for tribunen. En rød eller en rød-sort tribune er alt andet mere skrækindgydende end en ren sort.
Aktionen i Viborg (altså den med farver) var jeg stor fan af, men hvis det havde været med rød eller med en rød eller lyng 'tone' i hvert fald, kunne det have været endnu federe.
Ellers er jeg fan af den ensfarvede, men måske med en mere markant stribe ned af siden. Så rød kommer til at fylde lidt mere, evt. bruge udebane-lyng farven, som også gør det godt.
En gevinst ved mere rød på trøjen kunne også være en gevinst for tribunen. En rød eller en rød-sort tribune er alt andet mere skrækindgydende end en ren sort.
Aktionen i Viborg (altså den med farver) var jeg stor fan af, men hvis det havde været med rød eller med en rød eller lyng 'tone' i hvert fald, kunne det have været endnu federe.
Nu kan det jo godt lade sig gøre, at designe en trøje på én håndfuld eller ti andre måder, end dødsyge bolchestriber.DenStolteJyde skrev:Saemala: En hel ensfarvet trøje er bare også en smule kedelig.. Så jeg håber i hvert fald de finder en eller anden måde at få repræsenteret det røde lidt mere end i den seneste hjemmebanetrøje..
Høvdingen af Herning
SorteUlve skrev:Lodrette striber bliver for meget AAB eller OB wannabee. Så hellere tilbage til de gamle vandrette, som vi havde for nogle år siden. Det var en rigtig fedt trøje.
et stribet tøjre er den mest grimt sæt i fcm historie jeg har set...
men jeg er enig i at jeg ser også gerne at der skal være mere røde i den...
Indlæg af Steffen am » 30. maj 2016, 17:05
Sidste gang der var snak om spilletrøje, var der en der foreslog "Game of Thrones" inspiration. Synes egentlig den holder meget godt
synes at den er rigtige cool type som vil ligger mega godt til fcm - den kan være meget salgbart..
- DenStolteJyde
Saemala skrev:Nu kan det jo godt lade sig gøre, at designe en trøje på én håndfuld eller ti andre måder, end dødsyge bolchestriber.DenStolteJyde skrev:Saemala: En hel ensfarvet trøje er bare også en smule kedelig.. Så jeg håber i hvert fald de finder en eller anden måde at få repræsenteret det røde lidt mere end i den seneste hjemmebanetrøje..
Jojo.. Nu var det jo så også bare et forslag fra min side.. Og du er velkommen til at komme med dit eget bud på hvordan det kan gøres på en langt bedre måde..
Den FIFA manager sæt tøjre kunne jeg tænkt mig at have hvide tøjre med sorte streg stjerne og rødt indeni.. som udebane tøjre...Hvis du ved hvad jeg mener.. Kan desværre ikke stream billeder op fra FIFA. Da jeg selv kan ikke finde ud af.. 
Jeg vil meget gerne have den røde farve tilbage på kraven og ærmekanterne a la den her (dog gerne uden JBS, de grå striber og den store åbning i halsen):
http://fcm.web03.nrd.dk/userfiles/image ... tensen.jpg
Det er virkelig kedeligt med sort krave og ærmekant. Eventuelt kunne de røde kanter suppleres med nogle diskrete røde striber som Søren Skriver så fint bærer på Saemalas profilbillede.
http://fcm.web03.nrd.dk/userfiles/image ... tensen.jpg
Det er virkelig kedeligt med sort krave og ærmekant. Eventuelt kunne de røde kanter suppleres med nogle diskrete røde striber som Søren Skriver så fint bærer på Saemalas profilbillede.
Ja mere farve tak, det ser bare bedst ud. Jeg må sige min all-time favorit er denne

Synes at FCM bør kopi Tyrkiet landsholdet em tøjre.. Mærke Nike.. Skide flot tøjet.. Mon vi kan bruge sorte og lidt rødvin til hjemmebane. Og hvide plus rødvin farve til udebane tøje??
- Administrator
Jeg kender en der har set den nye trøje, og vi har vist noget at glæde os til.
Administrator skrev:Jeg kender en der har set den nye trøje, og vi har vist noget at glæde os til.
Så må trøjen jo snart komme da sæson snart går i gang. Burde vel blive offentliggjort inden den første kamp.