Kent skrev:
-------------------------------------------------------
> Ravnen skrev:
> >
> > En midt for meget? Tja..
>
> I dag har vi 3 midt-midt: Traore, Thyge og Hansen
> - hvor mange flere vil du have? Vi har i alt 4 til
> at dække 2 pladser. Det er det samme som vi havde
> sidste år, og året før det....
Jeg deler dem lidt anderledes op. Vi har Traore som den vel eneste deciderede defensive midt medmindre vi henter Mikkelsen derop igen. Og så har vi Thyge, Hansen og Rathe som offensive midtbanespillere. Specielt i udekampe har vi brug for defensive midtbanespillere, faktisk er det ligefør Thomasberg seriøst skulle bruges igen hvis han stadig har niveauet (han har selv åbnet for det).
Svenne Poulsen kender jeg ikke nok til endnu, han ligner endnu en offensiv, og til næste sommer får vi så endnu en offensiv i Simon Poulsen.
Intentionen er god nok, men det kan blive dyrt.
Vurdering af spillerne
-
Denis Egebæk
Re: Vurdering af spillerne (OT)
og jeg forstår ikke hvorfor KBN ikke bliver fast anfører. Jeg synes ikke det er holdbart med en anfører der efterhånden sjældent spiller 90 min.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Vurdering af spillerne
Leon spillede en kanon kamp. Man kan se at han ikke er ny på holdet mere, han spillede frigjort og dækkede et kæmpe areal. Han kommer til at spille mange udekampe i år, med hans defensive talent er han den eneste af den type vi har på kanten.
-
Kent
Hekler skrev:
> Leon spillede en kanon kamp.
???
OK - ikke engang Leon selv mente han spillede en kanon kamp, men det er vel bare en detalje
Jeg mener absolut han var et af de svage punkter i går - meget af Aab's opspil gik gennem den side, og næsten ikke noget af vores. Han er absolut en nødløsning på den plads.
Kent
> Leon spillede en kanon kamp.
???
OK - ikke engang Leon selv mente han spillede en kanon kamp, men det er vel bare en detalje
Jeg mener absolut han var et af de svage punkter i går - meget af Aab's opspil gik gennem den side, og næsten ikke noget af vores. Han er absolut en nødløsning på den plads.
Kent
-
YahooSeeker [Bot]
Kent skrev:
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Leon spillede en kanon kamp.
>
> ???
> OK - ikke engang Leon selv mente han spillede en
> kanon kamp, men det er vel bare en detalje
> Jeg mener absolut han var et af de svage punkter i
> går - meget af Aab's opspil gik gennem den side,
> og næsten ikke noget af vores. Han er absolut en
> nødløsning på den plads.
>
> Kent
>
Du siger det næsten selv. Kampen blev stort set spillet i hans hjørne, og han var involveret i det meste. Ja Leon er en nødløsning som back, men som wing i venstre side, mener jeg bestemt ikke han er.
> Hekler skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Leon spillede en kanon kamp.
>
> ???
> OK - ikke engang Leon selv mente han spillede en
> kanon kamp, men det er vel bare en detalje
> Jeg mener absolut han var et af de svage punkter i
> går - meget af Aab's opspil gik gennem den side,
> og næsten ikke noget af vores. Han er absolut en
> nødløsning på den plads.
>
> Kent
>
Du siger det næsten selv. Kampen blev stort set spillet i hans hjørne, og han var involveret i det meste. Ja Leon er en nødløsning som back, men som wing i venstre side, mener jeg bestemt ikke han er.
-
klemme
Ja det kan da ikke siges bedre, Leon Jessen var da en katastrofe i første halveg, han blev gang på gang overspillet af Aab´s angriber, Huberts gjorde det meget meget svært for Leon at følge med.
At han så spiller sig lidt op i anden halveg, gør at han måske kan være sin indsats bekendt, men det som skete i første halveg må man da konstatere at Leon Jessen var placeret fuldstændigt forkert, og at hans rimelige anden halveg skyldes måske at Poul huberts var kørt lidt mat på den regnfulde bane.
Efter 3 runder, og det program som Midtjylland har været igennem, ja så må det da være tilfredstiullende med 4 point.
At han så spiller sig lidt op i anden halveg, gør at han måske kan være sin indsats bekendt, men det som skete i første halveg må man da konstatere at Leon Jessen var placeret fuldstændigt forkert, og at hans rimelige anden halveg skyldes måske at Poul huberts var kørt lidt mat på den regnfulde bane.
Efter 3 runder, og det program som Midtjylland har været igennem, ja så må det da være tilfredstiullende med 4 point.
-
kenny
Det er faktisk ikke helt nyt for Leon at spille back,han har spillet der flere gange på yngliga holdet....det var ikke nemt for Leon igår pga at AAb sideforskød alt spillet over i højre side hvilket betød at Leon lige pludselig havde et kæmpe område at dække...men der er sgu krummer i den knægt,og han er fremtidens mand for fcm...enten som Back eller kantspiller...
-
YahooSeeker [Bot]
Mon ikke alle point professorerne skulle gå ind og se den samme kamp næste gang
FCM - Horsens det ville måske gi en mere ens bedømmelse, men nok ikke så underholdende debat her på siden
GO KAMP TIL OS ALLE NÆSTE SØNDAG
GO FCM
FCM - Horsens det ville måske gi en mere ens bedømmelse, men nok ikke så underholdende debat her på siden
GO FCM