SL: AaB vs. FCM
-
mousebreaker
Re: SL: AaB vs. FCM
Vinspiller en god kamp lige til vi skifter ud. Onuachu har ellers gjort det godt skal siges.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
-
mousebreaker
Hehe, ja noget i den stilSteffen am skrev:8-9 mod 12?
Jeg vil egentlig være fint tilfreds hvis det bliver status quo i alle kampene som det er lige nu. På den åde er vi sikret Europa og Brøndby har noget at spille for i den sidste mod Sønderjyske, hvor vinhar brug for at de vinder
Skal dog også med at det heller ikke er nemme vilkår for en Sisto uden selvtillid, når man er gået over til flere lange bolde op i panden på Paul.
-
Steffen am
Ikke det bedste, men heller ikke det værste, når SønderjyskE også får uafgjort.mousebreaker skrev:Hehe, ja noget i den stilSteffen am skrev:8-9 mod 12?
Jeg vil egentlig være fint tilfreds hvis det bliver status quo i alle kampene som det er lige nu. På den åde er vi sikret Europa og Brøndby har noget at spille for i den sidste mod Sønderjyske, hvor vinhar brug for at de vinder
Og uafgjort og Brøndby har hinanden i 33 runde.
-
Steffen am
Bodurov og Novak i karantæne næste runde, når ja.
Så er vi fri for at være i tvivl om de er skadede til kampen. Forhåbentlig bliver Kian klar igen.
Så er vi fri for at være i tvivl om de er skadede til kampen. Forhåbentlig bliver Kian klar igen.
Uha det bliver ren gyser kamp mod Nordsjælland.. Knald eller fald.. Perfekt tidspunkt at bif skal mod Sønderjylland..
Selvom kampen kun gav 1 point, så er jeg tilfreds. Der blev spillet god fodbold og alle gav sig. Vi gik ned i anden halvleg, men det var også i et forsøg på at jagte et mål med noget nyt. Det kan jeg respektere.
En anden dag var vi taget fra ålborg med alle 3 point.
Senest rettet af Stoffer 26. maj 2016, 22:00, rettet i alt 1 gang.
-
mousebreaker
Enig langt hen ad vejen. Der er dog noget galt. Jeg ved ikke hvad det er præcist. Om han bare er så skrøbelig mentalt at han ikke er minded for det her game, eller systemet omkring ham der bare ikke virker. Jeg ved det ikke. Han er den spiller vi har i Danmarksturneringen med det højeste top niveau. Der er ikke nogen der er i nærheden af at kunne det han kan når det kører for ham. Det må være en ond drøm for ham det her.pr0j3ct skrev:Skal dog også med at det heller ikke er nemme vilkår for en Sisto uden selvtillid, når man er gået over til flere lange bolde op i panden på Paul.
Han er her nok efter sommerferien men jeg håber at han kommer afsted for hans skyld. Få ham skudt afsted til Spanien til en eller anden mellemklub der vil betale 15-20 mio for ham.
Eneste positive fra kampen må være, at Sisto viser lovende takter de sidste fem minutter.
Fin første halvleg og skidt anden. Skuffende at vi ikke ville det mere.
Poulsen ligner en færdig mand, Sisto er mile vidt fra hans gamle niveau. Thorups udskiftninger hjalp os ikke og svækket defensiv til den sidste kamp.
Nissen er simpelthen vild at følge. Sikke dog en vilje.
Poulsen ligner en færdig mand, Sisto er mile vidt fra hans gamle niveau. Thorups udskiftninger hjalp os ikke og svækket defensiv til den sidste kamp.
Nissen er simpelthen vild at følge. Sikke dog en vilje.
Ærligt så tror jeg det Thorup er bedst til er at dræne de unge, som måske ikke er født med en selvtillid som Bendtners. Det lyder paradoksalt, med tanke på, at han stod i spidsen for U21, men det var nøjagtig de tendenser, som gjorde sig gældende for U21 i sin tid. De virkede også planløse, uinspirerede og uden selvtillid.
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Det eneste gode ved denne kamp er, at vi sikrede os europæiske fodbold i efteråret og Aab blev sorteper. En sejr idag havde sikret os medalje, nu skal vi vinde den sidste kamp før det sker. Ærgerligt at vi blev snydt for Pusics mål. Hvis det havde kostet os europæiske fodbold, var jeg gået fuldstændig amok.
-
Steffen am
Hurra for europæisk fodbold nu også matematisk er sikret
For SønderjyskE er det vel nærmest deres første kamp under pres og som er I Brøndby, selvom de kan nøjes med uafgjort er det heller ikke nogen kamp.
For SønderjyskE er det vel nærmest deres første kamp under pres og som er I Brøndby, selvom de kan nøjes med uafgjort er det heller ikke nogen kamp.
-
mousebreaker
Jeg synes også at vi spiller en fin kamp - god første halvleg efter de første fem minutter var gået. Vi havde så en dårlig periode i anden halvleg, mest pga udskiftningerne som jeg ser det og en rystende usikker Mikkel Andersen som skaber en masse uro i forsvaret - og giver Åb tro på tingeneStoffer skrev:Selvom kampen kun gav 1 point, så er jeg tilfreds. Der blev spillet god fodbold og alle gav sig. Vi gik ned i anden halvleg, men det var også i et forsøg på at jagte et mål med noget nyt. Det kan jeg respektere.