Kampe sæsonen 15/16.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: Kampe sæsonen 15/16.

Indlæg af Steffen am »

mousebreaker skrev:
Administrator skrev:Fun fact:

Viborg FF hader os som pesten - de slår Brøndby og øger sandsynligheden for at vi får medaljer og europæiske kampe.
Esbjerg hader os som pesten - de slår AaB og øger sandsynligheden for at vi får medaljer og europæiske kampe.
AaB hader os som pesten - de taber til Esbjerg efter en svag indsats og øger sandsynligheden for at vi får medaljer og europæiske kampe. Derudover får flere stamspillere karantæne, så vi kan med en sejr I Ålleren sikre os medaljer og europæisk.

Sweeeeet.
Hehe. Jeg har dog på fornemmelsen at du ikke kan finde en fangruppe derude der ikke har os på hadelisten. Nogen hader os nok mere end andre - men alligevel. Sådan er det bare når man gerne vil være lidt fremme i skoen i dette lille land hvor middelmådighed er at foretrække. Når man så også bliver lidt for popsmarte fra tid til anden, går på hugst i andres talentbase og derefter kommer med udmeldinger om at man er de bedste til at udvikle og aldrig spilder en mulighed for at fortælle om hvor stolt man er af dette. Så har man også bedt om at hadet kammer over.

I det mindste er vi ikke ligegyldige
Lidt sjovt :)

Og enig, hadet er bedre er bedre end at være ligegyldig.
I forhold til om alle hader os,
tja... gætter på VFF, AaB, EFB, BIF og FCK hader os væsentlig mere end HIK, SDR, Randers og Lyngby

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

3-0 til Græsrødderne efter '77. i Pokal turneringen. Den skulle være sikker
Kun 8 runder tilbage, før Laudrup junior og Hübertz skal spille Europe League eller 7 runder til vi skal møde dem i finalen :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vanvittig spændende i aften. At kampene bliver spillet simultant giver bare et fantastisk krydderi. :D

Vil naturligvis helst være på stadion i Aalborg, men det næstbedste må være at have vores kamp på skærmen og have radioen kørende i baggrunden med de andre kampe.

Generelt
Samlet over ligaen er der 10 spillere der sidder ude med karantæner i denne runde :shock:
5 spillere der har fået fri (3 svenskere, 1 islænding og 1 tyrker) til EM + diverse skader
Må der nogle steder være nye spillere der får chancen.

Den næstmest interessante kamp, må være
SønderjyskE - Randers.

2 af Danmarks mest formstærke hold, tæt kamp om sølvmedaljerne, Michelsen på hospitalet i stedet for på stadion (tillykke til ham med barnet (og forhåbentlig bronze))

Den tredjemest interessante kamp.
Hobro - Brøndby

Hobro der slog FCK og i opadgående form kurve, Brøndby er som altid uforudsigelige, men de har før tabt i en skov. :lol:
Med 3 spillere ude med karantæne og Kahlenberg og Agger ude også, kan det blive spændende.
I øvrigt har Brøndby udtaget 20 spillere, hvilket kan tyde på flere tvivlsomme

Den sjove
Esbjerg - København

Kampen er udtaget til 5. valg tv-mæssigt, det synes jeg bare er sjovt og er jeg bestemt ikke for fin til at holde min egen lille fest over :twisted:

Den triste...og dog
Nordsjælland - Muggrønne

Ærgerligt for dem at blive sorteper og deres kamp ikke kommer på en landsdækkende kanal.
Men så alligevel, hvem gider også at se de muggrønne frivilligt.

Find selv på en overskrift
AGF - OB

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ved ikke om der er andre end mig der kan finde det interessant hvordan kampene bliver prioriteret.

At viasat har valgt en ligegyldig kamp som FCK-AGF over BIF-SDR hvor alt er på spil, forstår jeg simpelthen ikke.
Vi kan naturligvis være ligeglade, udover det er på hjemmebane og større chance for at komme på stadion,
så er vores kamp 3. prioritet og bliver derfor vist på tv3sport 1 og viaplay, for dem/os der ikke kan komme på stadion.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Steffen am skrev:Ved ikke om der er andre end mig der kan finde det interessant hvordan kampene bliver prioriteret.

At viasat har valgt en ligegyldig kamp som FCK-AGF over BIF-SDR hvor alt er på spil, forstår jeg simpelthen ikke.
Vi kan naturligvis være ligeglade, udover det er på hjemmebane og større chance for at komme på stadion,
så er vores kamp 3. prioritet og bliver derfor vist på tv3sport 1 og viaplay, for dem/os der ikke kan komme på stadion.
Jeg er enig i deres prioritering. Den sidste spilledag hvor medaljer skal uddeles tilhører den bane hvor mesterskabstrofæet skal uddeles. Altid efter min mening
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Steffen am skrev:Ved ikke om der er andre end mig der kan finde det interessant hvordan kampene bliver prioriteret.

Den bliver jo valgt, da det er mesterskabskamp. De får pokalen og det vil de gerne kunne vise live. Det er sikkert også det flest neutrale seere vil se.
FCM!
FCM!
FCM!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ja ok, kan godt være det er en god nok pointe i virkeligheden.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Efter en meget lang sæson med mange kampe er jeg egentlig godt tilfreds med pointhøsten hvorimod spillet har halset en del efter. Ja europa var 1 prioritet og målet er nået, men hvor ville jeg gerne, at der kom medaljer til Fcm. Frygter sidste kamp. Frygter at vi bliver løbet over af Fcn. Synes vi ser meget brugte ud og mangler det overskud der skal til for at sejre. Er spændt på hvordan truppen ser ud til Fcn kampen. Vi mangler i den grad spillere til at øge bredden i truppen, efter en fik hjemve og Kadlec, KBB m.fl. har været skadet længe. Håber virkelig at vi vælger en meget bred trup 29-30 mand i den nye sæson, for der bliver umådelig mange kampe. Har også store forhåbninger om nogle gode signinger gerne 3-4 nye plus dem fra akademiet som rykkes op på 1 holdet. Alle vil i top 6. Vi skal ende i top 6, men det kræver kompetente og dygtige spillere der er holdbare og ikke har glasben. Få nu sikret det sølv og få yderligere 1 uges ferie extra inden kickoff.

Fcm vs Fcn. Skal og tør vi bruge u-19 spillere til kampen, altså ud over Duelund og Rasmus NK ?

Kan desværre ikke komme på Mch Arena og se sidste kamp pga. ferie men håber i får en fantastisk dag og kan fejre medaljer. Giv den fuld skrue på tribunerne.

Tak for en trods alt godkendt sæson, med europæiske eventyr. Glæder mig til de nye udfordringer i europa samt transfervinduet og håber virkelig vi kommer rigtig stærke ud til efterårssæsonen.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det er en godkendt sæson. Dog skal der lige sluttes ordentlig af foran hjemmepublikummet, en sejr vil sende alle på sommerferien med en god fornemmelse i maven, om det så bliver sølv eller ej.

Så starter nye mål efter sommerferien. Gerne gruppespil igen, men jeg vægter Superligaen højest. Uden alle EL kampene i denne sæson tror jeg vi havde matchet FCK i toppen og det var blevet meget tæt. Næste år kvalificerer FCK sig forhåbentlig også til noget gruppespil, så de også får den ekstra byrde det trods alt også er. Så bliver ligaen mere tæt.
Forhåbentlig har vi også lært af denne sæson, så vi ikke igen kommer til at opleve en nedtur, som dengang efter Napoli kampen. Vi vil møde hold som bare er markant bedre, det er ingen skam, så skal vi kunne rejse os med det samme igen.

Men ligenu gælder det tre point hjemme mod FCN, som vil betyde rigtig meget for det sidste indtryk af sæsonen, særligt hvis Sønderjyske taber i Brøndby (hvad jeg tror de gør) og vi "stjæler" sølvet på sidste spilledag. Så er der grund til at fejre det, men lad os nu se :-)

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hold da helt op hvor spiller VFF godt mod Brøndby. Er man i tvivl om hvordan man skal spille mod Brøndby så viser VFF hvordan det kan gøres. Håber VFF vinder mod Brøndby som også vil hjælpe Fcm.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Super 9. Spillerunde for os.

Vi vinder på en sædvanligvis svær udebane mod OB. Brøndby taber hjemme mod et midterhold, Aab taber ude mod en oprykker og Randers spiller uafgjort mod et af rækkens svageste hold. Så får man det ikke meget bedre
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Øv, hvor havde det været rart med en sejr i onsdags.
Især nu hvor Randers ser ud til at få en mindre point nedgang og BIF det samme.

Vi kunne have lagt lige i nummeren på FCK.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Nu da Randers ser ud til at få en røvfuld, så skal der for alvor spilles god fodbold og 3 point på kontoen.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja tænk engang. Silkeborg smadrer Aab 5-3 og sender Fcm op på 3 pladsen. Nice.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

TrueWolfMidt skrev:Ja tænk engang. Silkeborg smadrer Aab 5-3 og sender Fcm op på 3 pladsen. Nice.
Ikke dårligt, og vild kamp
1-0, 1-1, 3-1, 3-3 og 5-3.
3 gange i alt SIF kommer foran AaB, kan de ikke være tilfredse med i Aalborg.

Heller ikke ligefrem imponerende målmands præstation fra Nikolai Larsen,
hvis i kan komme til det, giv lige 2-1 målet et ekstra kig, Robert Skov direkte på frispark.

Besvar