Aab - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Aab - FCM

Indlæg af Kent »

Lad os blot starte en tråd:

Forsvaret ser lidt skidt ud - både Lindkvist og Jørgensen ude - dvs. at Jessen spiller back - der synes jeg ikke han så alt for godt ud mod EfB. Men der spillede han også overfor en lynhurtig M. Murcy.

På midtbanen har man lavet den udskiftning som var forventet: Traore inde i stedet for Hansen i en svær udekamp. Det synes jeg er spændende, og det bliver interessant om den kombination kan give os mere robusthed på udebane.

Kent
Senest rettet af Kent 31. jul 2005, 08:02, rettet i alt 1 gang.

ulv865

Re: Aab - FCM

Indlæg af ulv865 »

JAAAAAAAAAAAAAAAA

0-1 RAZAK PIIIIIIMPOOOONG

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Tidman verdensklasse!!!

YahooSeeker [Bot]

Re: Ola Tidman !!!

Endelig er han førstevalg !! ENDELIG :D

Manden står jo klasse !

YahooSeeker [Bot]

Re: Ola Tidman !!!

NU MÅ de sidste Anders R. da overgive sig der er da ingen tvivl mere OLA OLA OLA første keeper VERDENSKLASSE

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Pis 1-1 Bræmer

ulv865

Indlæg af ulv865 »

SLUT...

1-1 fortjent og godt resultat.

1. halveg:

AaB styrer kampen. Flere gode chancer til de røde, men også et par stykker til FCM. Leon Jessen står usikkert i starten, men får bedre og bedre fat. Traoré erstatter MH , men det kan næsten ikke ses. Fantastisk kamp af kjøbenhavneren... Klasse-redninger af OT gør, at der står 0-0 ved pausen. AaB havde nok fortjent en lille føring.

2.halveg:

FCM kommer bedre med - mere fight, mere løbevillighed. Igen gode chancer til begge hold og efter 51 min. kommer vi foran efter et godt kørt kontra-angreb, hvor bolden forinden var på noget af en tur! Først oppe i vores forsvar, men en kanon redning af Tidman afværger en scoring, så et forsøg på kontra af FCM - de mislykkedes pga. en dårlig temning - så igen et tilløb til chance til de røde, men bliver brudt af en FCM'er ud på fløjen og så indover, david (tror jeg) lader den flade bold gå og dér er så Pimpong = 0-1! Kampen fortsætter med at være en åben affærde. FC nu mere med i kampen og har chancerne til 2-0, men AaB giver IKKE op. De fortsætter deres offensive takter og respekt for det. Og i stedet for at vi lukker kampen med et mål udligner Bræmer, også på kontra, efter en misforståelse mellem JM og KBN i forsvaret (opdækningen). 1-1 kampens resultat.

Generelt god kamp og FIGHT - ikke mindst.

Det skal vi nok alt i alt være godt tilfredse med...

FORZA FCM

ulv865

Nu er det Horsens tur til at mærke hvordan man spiller fodbold på SAS-Arena - nu med det bedste hold. (og ikke reseverne, som i pokalen i foråret)

Til alle jer der vil have problematikken omkring AR og OT, kan det siges, at OT ganske vist hiver et par klasse-redninger op af hatten, MEN! - der var så sandelig også held med. Bl.a på Hübberts hovedstød midt i midten af 2. halveg, manden har jo lukket øjnene!!!! Ikke lige det jeg vil kalde klasse....

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Der skal da også held med for at stå til 11. Ola stod en PRAGTKAMP og han har helt klart slået Anders Rasmussen af holdet nu. Måske var en eller to redninger held, men de 10-12 andre var bestemt ikke held med meget høj klasse !.

Det er selvfølgelig synd for Anders men, der er ikke noget der er synd i prof. fodbold. Han skal bare arbejde endnu hårdere ( specielt med indlæg ) så får han helt sikkert chancen igen på et tidspunkt. Og den må han så gribe!.

BW # 163

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Du har fuldstændig ret, han står en kanon kamp, men det har AR også gjort.

Misforstå mig ikke. Jeg er også af den mening, at AR har vist at hanikke er god nok til at stå på topplan. Og han skal slet ikke ha at vide at han er førstevalg, for så bliver han lullet i søvn, det er det vi har set tror jeg... Men det skal OT så heller ikke, der skal være en stemning af at hvis der kommer alt for mange svipsere, så er der en som gerne vil stå i stedet for.

Jeg har tidligere skrevet, at jeg sådan set aldrig har følt mig tryg ved AR, nu må vi se om jeg kan blive det med OT. AR stod godt i de kampe han fik is sin tid i stedet for PSJ, da denne var skadet eller i karantæne, men er efter min mening, som skrevet ovenfor, blevet lullet i søvn af den lidt "blinde" tillid til ham.

FORZA FCM

ulv865

Kent

OT vs AR

Indlæg af Kent »

Faktum er vel at OT i de 4½ kamp han har spillet, har været den direkte årsag til point i de 2, fordi han ikke blot har taget de forsøg han skulle, men også en hel del af dem, som han ikke skulle.

I de vel ca. 20-25 kampe AR har stået har han vel ikke været MOM en eneste gang? - Det kan godt være at han har stået hæderligt, og har taget det han skulle, men det er for mig at se ikke nok. En klassemålmand skal lave mirakelredninger fra tid til anden, og redde sit hold - det har vi allerede set 3 eksempler på i denne sæson: Arek i EfB-OB, Ankergren i BIF - FCM (ikke sikkert vi havde fået point, men med en ringere målmand havde vi enten udlignet til 1-1 eller reduceret til 2-1) og OT i dag. Hvis vi vil være tophold igen i år skal vi have en klassemålmand. Det ser det ud til at OT er - i hvert fald virker han langt mere sikker end AR.

Kent

Ravnen

Re: OT vs AR

Indlæg af Ravnen »

Sådan en kamp som i dag der havde jeg en fornemmelse at Tidman ligefrem er bedre end PSJ var for os. Men de er meget forskellige, PSJ udviklede sig meget da han kom ind i landsholdsvarmen og havde sin force i at gøre tingene enkelt uden de store krumspring. Mens Tidman ligner en vulkan under udbrud og springer rundt som et dampbarn :-D

Anders er en okay målmand, men alt alt for svag ved indlæg, og så har han simpelthen ikke den udstråling der skal til på dette niveau, synes faktisk vi skal tage Heinze med på bænken i stedet, Heinze virker som en coming man.

YahooSeeker [Bot]

Re: OT vs AR

Ola var klasse idag.. Ingen tvivl om hvem der er første målmand..

YahooSeeker [Bot]

ola tidman er klar bedre det er førnøjelse at se ham

YahooSeeker [Bot]

Kampen

Hey

Nogen der ved hvornår og hvor kampen bliver vist igen i tv?

/Damsgaard

ulv865

Re: Kampen

Indlæg af ulv865 »

ifølge tv-guiden kommer den på viasat 1 søndag kl. 11.00

Besvar