SL: FCM VS. OB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: SL: FCM VS. OB

Indlæg af mousebreaker »

Ja rigtig god kamp i dag af drengene. De begynder at finde sammen. God kamp mod Brøndby og nu mod OB. Presspillet i dag var bedre end længe set. Godt at spillet og resultaterne går den rigtige vej. Næste runde i Parken er dog en opgave af en helt anden størrelse. Bliver spændende at se hvordan vi performer der
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Hørte NK skulle have været til konfirmation i dag, ærgerligt for konfirmanten NK ikke kunne nå det, men som FCM man var jeg nu ret glad for hans valg.

Stærk kamp af ham i dag, og fortjent Man of the Match!
Ligeledes var jeg godt imponeret og underholdt af Rømer og Rilwan som jeg synes gjorde det ret godt, samt forsvaret med Kian og Bodurov (og Mikkel Andersen) ser ud til at blive bedre og bedre :)

Olsson mangler måske lidt speed, men god sikkerhed og lækrer detaljer til tider.

Syntes vi til tider spillede en anelse langsomt, men det gjorde måske også vi lavede færre fejl og dermed ikke gav mange omstillings muligheder væk til OB, som vel sjældent er set lave så få muligheder.

Vil også glæde mig over Poulsen kommer tættere på hans top niveau, mangler dog stadig lidt. Ligeledes Sisto og Sparv mangler noget også.
Dog MEGA lækker diagonal Sisto smider til Rilwan :D

I dag var Izunna bedre end Sparv (i mine øjne i hvert fald)

Mabil? Ved ikke lige hvorfor han skulle ind i dag, for at teste ham?
Jeg blev ærlig talt lidt utryg når han skulle agere defensivt, der er vist et stykke vej for ham endnu, desværre. Offensivt var han måske ikke heldig, men ikke imponerende.

Lækkert med gang i Pusic :D

Og lækkert med en fredags kamp, når det bliver en sejr, så kan man læne sig lidt tilbage og håbe på succes eller uafgjort for FCN, AGF og Randers.

Udfordringen er selvfølgleig ikke at blive for selvfede inden en svær kamp ude mod FCK, men i aften kan man godt glæde sig over en sikker sejr, der vel aldrig seriøs var i fare og et clean sheet mod forårets hold. :D

Brugeravatar
HKP

Indlæg af HKP »

En meget solid sejr. Synes vi ligner os selv igen:-)

Og Nissen er klasse! Synes iøvrigt også at Sisto får sat et par fremragende afleveringer.... det er fint. Han har bare brug for snart at få en scoring....

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Steffen am skrev:Olsson mangler måske lidt speed, men god sikkerhed og lækrer detaljer til tider.
Muligt at han mangler lidt speed, men det er han jo heller ikke kendt for at have. Derimod er han meget givende i vores pres - spil, måske endda vores bedste. Hvis løbe statestikkerne ses efter, er han nok en af dem som løber mest, hvilket han tit er.

PS. Når vores press-spil kører som igår så er vi altid farlige og vinder ofte disse kampe. Det skulle spillere og trænerstaben tænke på.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

TrueWolfMidt skrev:
Steffen am skrev:Olsson mangler måske lidt speed, men god sikkerhed og lækrer detaljer til tider.
Muligt at han mangler lidt speed, men det er han jo heller ikke kendt for at have. Derimod er han meget givende i vores pres - spil, måske endda vores bedste. Hvis løbe statestikkerne ses efter, er han nok en af dem som løber mest, hvilket han tit er.

PS. Når vores press-spil kører som igår så er vi altid farlige og vinder ofte disse kampe. Det skulle spillere og trænerstaben tænke på.
Helt enig, det var en fornøjelse at se på :)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
Arff skrev:Jeg synes ikke, at Pione burde spille
Hvorfor har du ham så i startopstillingen? ;)
Fordi, det var min mening, og start-11 var min forventede start-11 ;-)
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Christian

Indlæg af Christian »

10 point i de sidste 4 kampe. Jeg er optimistisk, og hvis Viborg så lige kan gøre noget grimt ved FCK så bliver det ekstra spændende når vi skal i parken.
-Nissen. Jeg er vild med at vi henter spillere fra akademiet og fedt at de så hurtigt kan begå sig på førsteholdet. Jeg har ikke Nissen som MOM men han gjorde det godt.
-Poulsen. Anden kamp i træk hvor jeg synes han viser gejst og vilje som jeg synes en anfører bør.
-Olsson. Han styrer meget af vores spil og gør det rigtig godt. Det virker også som om han har tilliden fra de andre spillere. Jeg tror han er den der har bolden flest gange i løbet af en kamp, og så formår han at komme endda rigtig godt af med den de fleste gange.
-Pusic. Vigtigt med en angriber der scorer mål, og han skal vel have chancen fra start næste gang også. Men jeg synes faktisk ikke han bidrager med noget som helst udover målene. Tvært imod næsten. Jeg tror mere på Paul som førstevalg.
-Mikkel. Måske jeg skal ændre syn på hans evner. Igen en lynhurtig reaktion på et skud der måske var gået ind. Jesper Thygesen nævnte for en kamp eller to siden at Mikkel havde skills og at han udviste ro ved at blive på mållinjen ved dødbolde. Det grinte Jeg lidt af, fordi jeg synes hans store svaghed er indlæg, men måske har jeg bare ikke forstand på hvordan en målmand skal agere.
-Sisto. Thorup bliver nødt til at sætte ham på bænken. Alle i truppen ville bidrage med mere end Sisto gør lige nu. Jeg forstår ikke hvad er sket, men måske Sisto er vores Cornelius.
-Thorup. Jeg har tillid, men hvorfor skifter han ikke ud noget før. OB havde alt for meget af spillet og jeg synes ikke vores fungerede specielt godt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

4 ulve på rundens hold
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... pillerunde

Jeg selv er nok mest imponeret over de 2 backs, som jeg virkelig synes spilede en brandkamp.

Og tror næsten det er den første kamp hvor modstanderholdet ikke har scoret, inden vi ramte momentum, og ligeledes ikke tabte det da vi selv scorede.
Dog en smule af samme tendens i slutningen af kampen, 2-0 den farlige førring, men den holdte de jo som bekendt godt nok :)
http://www.superliga.dk/kamp/2015-16/ap ... jylland-ob

974

Indlæg af 974 »

Steffen am skrev: Dog en smule af samme tendens i slutningen af kampen, 2-0 den farlige førring, men den holdte de jo som bekendt godt nok :)
Nu kan man jo skabe meget ved at døbe 2-0 som "den farlige føring" :-)

Fakta er dog at vi i de sidste 6 kampe har været foran 2-0 i 5 kampe og
vundet 3 af dem med netop 2-0,
en af dem med 3-0
og så kun tabt kampen i Haderslev med 2-3
(den sidste af de 6 kampe endte 1-1 i Viborg

Besvar