Stiller skam ikke spørgsmål tegn ved hvorvidt de er "retarderede" - påpeger bare at det er FCK s ditto tilsyneladende ogsåThygeM skrev: Uanset hvad giver det ikke de retarderede tåber lov til at opføre sig sådan! Fu*k jeg er ved at være træt af de fjolser. I stedet for at dækningen er med fokus på den flotte kamp vi spillede bliver fokus rettet mod en flok hjernedøde narkomaner iført Brøndbytøj. Det er så belastende.
Brøndbys nedtur
-
Kongeren82
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Brøndbys nedtur
-
Kongeren82
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/br ... ygtige-nok
Jeg hæfter mig især ved det sidste Troels Bech nævner
Jeg hæfter mig især ved det sidste Troels Bech nævner
Big data er jo netop hvad essensen i Benhams system så vidt jeg har forstået. Man ser efterhånden BIF kopiere mange tiltag fra FCM så som deres masterclass og i dette tilfælde big data. På trods af resultaterne for vores vedkommende kunne være bedre, synes jeg alligevel det indikerer at vi har fat i noget af det rigtige.Nu vil vi have bedre scouting, og vi gør i højere grad brug af big data, siger Troels Bech, sportsdirektør i klubben.
Det er et bundløst hul i jorden: http://www.bt.dk/sport/broendby-i-frit- ... e-maaneder
At Brøndby tager tiltag til sig er jo ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Nærmere tværtimod, kan man sige.
- DenStolteJyde
Endnu en ting de har lært af os?Ravnen skrev:Det er et bundløst hul i jorden: http://www.bt.dk/sport/broendby-i-frit- ... e-maaneder
-
Kongeren82
Så Åb logik er at fordi BIF gør det må det være forkert?jonas386 skrev:At Brøndby tager tiltag til sig er jo ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Nærmere tværtimod, kan man sige.
Det var en konstatering af, at alt Brøndby har rørt ved de sidste 15 år, er endt som en katastrofe. At de "kopierer" Midtjylland vender jo ikke hele skuden rundt, og med historien i mente, så vil det være mere overraskende hvis Brøndby lykkedes med "Det nye Brøndby vol. 6", end hvis det bliver en fiasko.Kongeren82 skrev:Så Åb logik er at fordi BIF gør det må det være forkert?jonas386 skrev:At Brøndby tager tiltag til sig er jo ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Nærmere tværtimod, kan man sige.
Det er vel også primært AaB, som BIF kopierer. Neddroslede sportslige forventninger. Fokus på økonomisk balance samt talenter. At de så også lige smider big data ind i det, vægter jeg ikke så meget.
Jeg tvivler dog på, at det er noget længerevarende. Budskabet var jo nogenlunde det samme fra Aldo i sin tid, og der gik der vel ikke ret lang tid før Oscar trykkede på speederen. Mon ikke Brøndby gør det igen ved førstkommende lejlighed - det tror jeg. Denne strategi ligger så langt fra Brøndbys selvforståelse at jeg tvivler på, at det holder ret længe.
Jeg tvivler dog på, at det er noget længerevarende. Budskabet var jo nogenlunde det samme fra Aldo i sin tid, og der gik der vel ikke ret lang tid før Oscar trykkede på speederen. Mon ikke Brøndby gør det igen ved førstkommende lejlighed - det tror jeg. Denne strategi ligger så langt fra Brøndbys selvforståelse at jeg tvivler på, at det holder ret længe.
-
Steffen am
Er "Brøndby syge" i virkeligheden det samme som "AGF syge"?Kent skrev:Denne strategi ligger så langt fra Brøndbys selvforståelse at jeg tvivler på, at det holder ret længe.
Man kan sige det i hvert fald ikke er mange succes historie der er kommet ud af Brøndby den seneste stykke tid.jonas386 skrev: Det var en konstatering af, at alt Brøndby har rørt ved de sidste 15 år, er endt som en katastrofe. At de "kopierer" Midtjylland vender jo ikke hele skuden rundt, og med historien i mente, så vil det være mere overraskende hvis Brøndby lykkedes med "Det nye Brøndby vol. 6", end hvis det bliver en fiasko.
Krohn-Delhi og nogle lysende talenter der er blevet solgt?
Det virker ikke til mange spillere er kommet til Brøndby og er blevet bedre.
Nope - vi opfandt begrebet ca syv år før FCM blev født i forbindelse med Interbank! Også på dette punkt satte vi helt nye standarter laaang tid før alle andre!DenStolteJyde skrev:Endnu en ting de har lært af os?Ravnen skrev:Det er et bundløst hul i jorden: http://www.bt.dk/sport/broendby-i-frit- ... e-maaneder
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Vi kan vel nøjes med de sidste 11 år? Mesterskabet i 05 var vendepunktet hvor det frie fald viste sig - selvom faldet begyndte med Laudrups ansættelse i 02! Laudrup-tiden var begyndelsen til det lort vi står i idag. Man gik væk fra brug af egen talenter hvilket gjorde det nemmere for andre klubber at hente de spillere der førhen havde os som førstevalg. Det er den tid man gerne vil tilbage til. Når nu vi laver denne besparelse skal man huske på at selvom vi sparer 15-20 mio på løn årligt har vi stadigvæk min. Det 3 højeste lønbudget i ligaen hvilket igen vil sige at man med lidt fornuftig scouting kan have et konkurrencedygtigt hold. Især fordi vi slipper af med nogle af de virkelig løntunge spillere til sommer. Man skal lige tænke på at vi vel kan få 2 X kian for samme pris vi giver Agger alene - og jeg håber agger er fortid til sommer da han med garanti ikke bliver mindre skadet med alderen!jonas386 skrev:Det var en konstatering af, at alt Brøndby har rørt ved de sidste 15 år, er endt som en katastrofe. At de "kopierer" Midtjylland vender jo ikke hele skuden rundt, og med historien i mente, så vil det være mere overraskende hvis Brøndby lykkedes med "Det nye Brøndby vol. 6", end hvis det bliver en fiasko.Kongeren82 skrev:Så Åb logik er at fordi BIF gør det må det være forkert?jonas386 skrev:At Brøndby tager tiltag til sig er jo ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. Nærmere tværtimod, kan man sige.
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer 
Men Thyge, hvad får dig til at tro, at jeres scouting bliver mere fornuftig nu?
Evindelig uforløst optimisme... Man bliver nød til at tro på detAcebone skrev:Men Thyge, hvad får dig til at tro, at jeres scouting bliver mere fornuftig nu?
Hvad er 1/6 af 0 da? Så vidt jeg husker blev købet finansieret af et lån fra JBA - som efterfølgende blev eftergiver.ThygeM skrev:Evindelig uforløst optimisme... Man bliver nød til at tro på detAcebone skrev:Men Thyge, hvad får dig til at tro, at jeres scouting bliver mere fornuftig nu?Og så det faktum at TB virker til at være bedre til at spille FM end Per Rud var det - TB har hentet Kamil og Boysen til 1/6 af hvad Rud brugte på Semb og Elba
Det ændrer jo ikke på at du var penge ud af vinduet... De kunne være brugt bedre - og er kostede 6x kamil/boysen. Boysen (300.000 dkk) alene har allerede været mere værdifuld end de to nordmænd til sammen...Kent skrev:Hvad er 1/6 af 0 da? Så vidt jeg husker blev købet finansieret af et lån fra JBA - som efterfølgende blev eftergiver.ThygeM skrev:Evindelig uforløst optimisme... Man bliver nød til at tro på detAcebone skrev:Men Thyge, hvad får dig til at tro, at jeres scouting bliver mere fornuftig nu?Og så det faktum at TB virker til at være bedre til at spille FM end Per Rud var det - TB har hentet Kamil og Boysen til 1/6 af hvad Rud brugte på Semb og Elba