Kampe sæsonen 15/16.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
ThygeM

Re: Kampe sæsonen 15/16.

Indlæg af ThygeM »

Saemala skrev:
Kent skrev:Jeg forventer naturligvis at GF taber til FCK i finalen :-)
I øvrigt skal vi møde FCK i runden inden pokalfinalen.
Problemet er bare at FCK heller ikke er garanteret i den finale!
Sandsynligheden for at finalen bliver BIF-AGF er blevet meget større efter 1. kamp i semifinalen, og med det scenario er vi pisket til at komme i top 3, for Brøndby vinder ikke både pokalen og kommer i top 3!

Tag dig nu sammen :o vi vinder både pokal og mesterskab :lol: :lol:

(Ironi kan forekomme i ovenstående)
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Forstår ikke helt det nye FCK-BIF derbys.

Uden tilskuere og et klip med Jørgensen og Boyesen om hvor gode venner de er.

Man kan sku da ikke forestille sig en Midtjylland og en Viborg spiller snakker om deres venneforhold, indsæt selv gerne flere af de store derbys. Celtic og Glasgow spillere der er holder julefrokost sammen, nej vel.

Er ikke meget for at sige tillykke til FCK, men selvfølgelig bedst for os, hvis de går hele vejen.

ThygeM, det er det jeg siger, i taber uden smed i forsvaret (Juelsgaard)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det mest spændende ved dagens kamp mellem Viborg og FCK er ikke så meget om FCK vinder eller ej (det er jeg overbevist om at de gør rimelig let), men om Kusk, Delaney eller Zanka kan få raget en advarsel til sig, så de har karantæne mod os: http://www.superstats.dk/kort/fare
Især Delaney vil være et stort tab, så man kan krydse lidt fingre.
Det er også ved at være vores tur til at drage fordel af karantæner, så bare stik dem alle tre en ostemad: http://www.superstats.dk/kort/fordel

Treco

Indlæg af Treco »

Det var da fint FCK smed lidt point i Viborg men de hev desværre ingen kort til sig. Til gengæld vandt Sønderjyske igen igen. Og ser ikke ud til Agf kan slå Brøndby med 1-1 og en mand i undertal her efter 35 minutter. Så det ser ud til at kampen om medaljerne stadig er meget tæt.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Interressant at FCK smider point imod Viborg. Hvis vi kommer foran i parken, så skal der helt sikkert fyres op under gummiben kommentarerne til Ståle.

Hvis vi vinder i parken er vi og andre pludselig indenfor 2 kampes afstand og så kan det godt blive sjovt til sidst.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ærgerligt at FCK ikke tabte - Viborg er bare ikke gode på straffe ;-)
Sønderjyske må man bare lette på hatten for - de har gang i en af de sæsoner, hvor tingene bare flasker sig for dem. De må have en utrolig tro på tingene lige nu.
Duncan røde kort giver to karantænedage og dermed misser han kampen mod os.
En sejr på søndag og så lirker vi lige så stille guldkampen op igen.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Vijen skrev:Hvis vi kommer foran i parken, så skal der helt sikkert fyres op under gummiben kommentarerne til Ståle.
De har fået 8 point de 4 sidste superliga kampe, samt at de er i pokalfinalen.
Så gummiben, kan godt blive lidt søgt.

I forhold til kampen mod Viborg, har de i denne sæson generelt ikke været gode i de uger med midtugekampe, så vil jeg ikke lægge så meget i.
(prøv at tænk hvis de havde spillet europæisk i efteråret :o :) )
Vijen skrev:Hvis vi vinder i parken er vi og andre pludselig indenfor 2 kampes afstand og så kan det godt blive sjovt til sidst.

Det er bare stadig nogle point, det er FCK, og der er få runder tilbage.

Men det kunne helt sikkert gøre det lidt mere interessant :)
Kent skrev: Duncan røde kort giver to karantænedage og dermed misser han kampen mod os.
Åh.. Det var 'virkelig ærgerligt' :D

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

En sejr i Parken og afstanden er 5 point.

Så spiller FCK pokslfinale torsdag mod AGF, som går i forlænget og straffe, hvor AGF hæver pokalen.
FCK skal en tur til Odense tre dage senere, hvor de generelt har det svært og sammenholdt med de har det vanskeligt med midtuge kampe, så kan OB meget vel besejre et slukøret FCK hold.
Vi møder AGF hjemme, som stadig er fulde og fejre deres første pokal i 20 år.
Og Wupti så er der to point til guldet.

Runden efter skal FCK en tur til AaB, hvor nordjyderne tager sejren, hvilket de har hungret efter afklapsningen i Parken.

FCM vinder sikkert over nedrykkede Hobro og indtager førstepladsen 1 point for FCK i 29. spillerunde.

oros

Indlæg af oros »

Lupus1999 skrev:En sejr i Parken og afstanden er 5 point.

Så spiller FCK pokslfinale torsdag mod AGF, som går i forlænget og straffe, hvor AGF hæver pokalen.
FCK skal en tur til Odense tre dage senere, hvor de generelt har det svært og sammenholdt med de har det vanskeligt med midtuge kampe, så kan OB meget vel besejre et slukøret FCK hold.

Runden efter skal FCK en tur til AaB, hvor nordjyderne tager sejren, hvilket de har hungret efter afklapsningen i Parken.

FCM vinder sikkert over nedrykkede Hobro og indtager førstepladsen 1 point for FCK i 29. spillerunde.
Se det var et rigtigt eventyr! :lol:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja en sejr i Parken vil genåbne ballet. Med fem point, og måske endda mindre til Sønderjyske, så er der masser af gode muligheder for at Ståle får sig noget gummi-ben. Det er et ønske scenarie. Først skal vi lige vinde over FCK! :-)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCK (særligt Nicolai Jørgensen) har vist sig stærke, når det gjaldt. Jeg tror, det bliver svært i Parken.

Men dejligt at se lidt spirende optimisme herinde. Hvis vi tager andenpladsen, er sæsonen IMO også en succes.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Lupus1999 skrev:En sejr i Parken og afstanden er 5 point.

Man kan sige meget, men du er ikke nogen dødbider :D

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Ved godt det virker optimistisk og en anelse urealistisk, men så er det alligevel ikke så langt væk igen.

FCK har spillet godt jovist, men hvor mange i deres nuværende trup har egentlig prøvet at vinde guld? Der er gigantisk pres på FCK, da det er tre år siden sidste guld. Desuden har de brugt mange millioner på at købe og leje dyre spillere til denne sæson og man kunne godt tro på, at de laver en FCM de næste tre kampe ala mit eks.

Det hele står dog og falder med kampen på søndag.

Desuden så er det tydeligt at FCK er faldet i niveau de sidste kampe, hvor spillet ikke har fungeret og hvor det er tydeligt at to kampe om ugen ikke kan håndteres i FCK endnu.

Det sammenholdt med at det ser ud til at vores spil og form har pil op, så tror jeg på en sejr i Parken. De skal jo heller ikke have den hjemmebanerekord fra os. Og guldet er jo stadig vores. Jeg tænker vi ligger nr. 1 d. 11. maj.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lupus1999 skrev:Jeg tænker vi ligger nr. 1 d. 11. maj.
Skal love for, at tonen på graven har ændret sig. :D

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at se, hvor en stime FCK-nederlag pludselig skulle komme fra. Argumentet om få rutinerede guldvindere køber jeg ikke. Vi havde endnu færre sidste år.

974

Indlæg af 974 »

Tipsbladet har skitseret scenariet omkring mesterskabet således

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... helt-aaben

"Efter kampen mod FC Midtjylland venter der et par udekampe for FC København, der godt kan betegnes som vanskelige: OB på udebane (hvor FCK har tabt de sidste par gange) samt AaB i Aalborg. FC København har kun vundet fire af 12 udekampe i denne sæson, så når man tager i betragtning, at de resterende syv spillerunder tæller fire udekampe, kan det måske alligevel blive spændende i Superliga-toppen. "

Jeg har selv gjort mig lidt af de samme overvejelser - derfor satsede jeg sgu lige 300 kr til odds 36 hos Unibet i lørdags, da jeg også havde en fornemmelse af at Viborg kunne skaffe os et godt resultat (surt det ikke blev til FCK nederlag dog, men alligevel)

Optimistisk - ja :-)

Besvar