Kampe sæsonen 15/16.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vijen

Re: Kampe sæsonen 15/16.

Indlæg af Vijen »

Hvor er det ærgerligt at vi ikke kan komme i gang. FCK har gummiben igen

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

FCK er ret ligegyldige for os pt.

SE's sene pointtab var positivt, AaB var derimod rundens vindere - men okay, de havde Hobro, så det var forventet.

Din første pointe er dog god nok. Vi kager for meget rundt selv. Det kræver ikke vildt højt niveau at være i top 3 i år, og alligevel har vi problemer med det.

Vijen

Indlæg af Vijen »

Men hvis vi havde holdt vores 2 måls føring i Haderslev, føring i Farum og slået Viborg, så havde FCK formdyk ikke været ligegyldigt. Spørgsmålet er så bare at hvis det var scenariet, ville FCK så være gået ned i tempo?

Men realiteten er desværre, at vi nok skal være tilfredse hvis der kommer en medalje hjem. Og det bliver et rigtig hundeslagsmål, hvor vi kan ende imellem alt fra 2-7.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Præcis, FCK har sådan set vist den fornødne styrke, når der var brug for det. 1-0 over os og mere bemærkelsesværdigt 6-2 over AaB.

At de går lidt ned i gear nu, er forståeligt nok. Pt. må vi bare erkende, at de er bedre end os. Andenpladsen er til genfæld stadig realistisk, men det er en seriøs udfordring. Hvis AaB er ved at komme i gang, bliver det svært. Hvis vi selv fortsætter slingrekursen, bliver det umuligt.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Ikke lige superliga, men glimrende resultat for os, at AGF vandt over AaB. Såfremt de ryger i finalen skal den spilles d. 5. maj - tre dage før vi skal møde GF. Det er nok ikke helt skidt for os - vi har ligesom prøvet hvordan det er, at spille efter en pokalfinale - og det giver sjældent mange point.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Kan overhovedet ikke se det positive i det.
Vil langt hellere have en finale der hedder Aab-FCK, hvilket betyder at vores chancer for Europa bold næste år er meget større!
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg forventer naturligvis at GF taber til FCK i finalen :-)
I øvrigt skal vi møde FCK i runden inden pokalfinalen.

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Kent skrev:Jeg forventer naturligvis at GF taber til FCK i finalen :-)
I øvrigt skal vi møde FCK i runden inden pokalfinalen.
Problemet er bare at FCK heller ikke er garanteret i den finale!
Sandsynligheden for at finalen bliver BIF-AGF er blevet meget større efter 1. kamp i semifinalen, og med det scenario er vi pisket til at komme i top 3, for Brøndby vinder ikke både pokalen og kommer i top 3!
Høvdingen af Herning

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Såfremt FCK vinder finalen er AGF's sejr et glimrende resultat. AaB har ikke sprudlet iforåret og jeg forventer at de med en evt. Længevarende Wurtz skade, og pokal fiasko sagtens kan dumpe ned i tabellen. KEP og Spalvis er tydeligvis videre og Risgaard fortsætter en jævnt faldende præstationskurve!

Derudover er det jo bare underholdende når AaB fejler.
-Hjemmesiden melder 9000 billetter i omløb hvorefter 7000 dukker op.
-Risgaard og Enevoldsen kæmper en interne kamp om at tage titlen som det største tudefjæs overfor dommeren, som altid når AaB taber.
-KEP fyrer efterfølgende ledelsen i live tv.
-Debatside.dk koger over i tilsvininger af egne uduelige "helte" og negative debattører.

Et AaB nederlag er bare så meget mere end muligt sportslig FCM fordel:)
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Mike80 skrev: Derudover er det jo bare underholdende når AaB fejler.
-Hjemmesiden melder 9000 billetter i omløb hvorefter 7000 dukker op.
-Risgaard og Enevoldsen kæmper en interne kamp om at tage titlen som det største tudefjæs overfor dommeren, som altid når AaB taber.
-KEP fyrer efterfølgende ledelsen i live tv.
-Debatside.dk koger over i tilsvininger af egne uduelige "helte" og negative debattører.

Et AaB nederlag er bare så meget mere end muligt sportslig FCM fordel:)
Normalt er jeg lidt imod at skynde sig med at glæde sig over andres nederlag, men det her er fandme sjovt, rent fryd. :lol: :lol:
Kunne godt være man skulle tjekke debatsiden.

En solid sviner fra KEP mod sportsdirektøren, andre klubber hvor mindre svinere har haft konsekvenser?

I øvrigt ser det ud til at Aalborg endnu engang er bedst uden pres, når de bliver favoritter går de kolde. Godt spinnet af Riddersholm op til kampen også.

_____

Hvis FCK vinder finalen, klarer jeg mig også fint med at AGF går videre, ville være skidt med AGF i Europa. Og hvis FCK vinder, er 2. pladsen jo også lidt sjovere :)

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Jeg har misset KEP's udtalelse, er der en, der har et link?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Acebone skrev:Jeg har misset KEP's udtalelse, er der en, der har et link?
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -ledelsen/

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Jeg er ked af at se janteloven er kommet til heden, Mike :(

- Derudover er det fansenes og mediernes forventninger, og ikke ledelsens ageren, der kritiseres. Det der siges er jo at man gør det godt, resultatmæssigt, men at folk der følger AaB måske allerede nu forventer at der skal kæmpes med om mesterskabet, og man skal spille europa næste år. Man kan jo synes hvad man vil, og selvfølgelig er der da folk der er skuffede, men man kan heller ikke forvente ledelsen/Gaarde skulle agere anderledes, man har jo ikke lagt skjul på hvordan situationen har set ud, ligesom man heller ikke var ude og snakke gulddrømme eller andet i vinterpausen.

At det er en sviner til ledelsen er vist kun i Onsides øjne.

Både Risgaard og KEP understreger jo at man har (igen ledelsen) været klar i mælet, men folks forventninger bør følge truppens styrke, og ikke den øjeblikkelige placering i tabellen. Man kan så være enig eller ej. Jeg synes de har delvist ret, men mener også holdet burde være godt nok, til at spille bedre fodbold end man har set de sidste kampe.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

jonas386 skrev:Jeg er ked af at se janteloven er kommet til heden, Mike :(.
Ja, det jeg også! Så hop du bare tilbage på "debat"side.dk med alt det Janteland og ondt i røven det nu engang indebærer! -Iøvrigt den slags "debat" side hvor man i fællesskab bliver enig om man slet ikke længere må debattere når tingene efter 250 sider spidser lidt for meget til.. Ynkeligt...

SES
Mike80

Everybody hates us we don't care...

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Mike80 skrev:
jonas386 skrev:Jeg er ked af at se janteloven er kommet til heden, Mike :(.
Ja, det jeg også! Så hop du bare tilbage på "debat"side.dk med alt det Janteland og ondt i røven det nu engang indebærer! -Iøvrigt den slags "debat" side hvor man i fællesskab bliver enig om man slet ikke længere må debattere når tingene efter 250 sider spidser lidt for meget til.. Ynkeligt...

SES
Misforstå mig ikke, jeg synes det er helt fint du finder glæde i at AaB fucker up. Det ville da være hyklerisk hvis jeg tænkte andet. Jeg finder da også selv stor morskab i når Brøndby, FCK og jer selv laver fejl. Ja, eller AGF for den sags skyld, Jeg ville bare pointere hykleriet.
Hvis du iøvrigt er ked af udviklingen, så lad da være med at starte den.

At du ikke er så glad for debatsiden er fint nok, mit formål var nu heller ikke at få dig til at konvertere til et AaB forum. Jeg tror iøvrigt gerne du må debattere, din stil, på debatsiden, var vist bare ikke så debatvenlig.

Besvar