kamptråd: SDR. vs FCM
-
Chiquizito92
Re: kamptråd: SDR. vs FCM
Det er rystende at se på hvor lallende, ligegyldigt og viljeløst vi starter anden halveg gang på gang. Synes ellers lige at første halveg ovenpå en udmærket kamp mod Hobro kunne virke som et lille vendepunkt. Men ak ...
Desværre nej. Vi tog en ordentlig blunder og vågnede vel reelt først ved 2-2 målet.Ravnen skrev:Tak for svaret. Troede lige vi skulle have en professionel 90 minutters indsats efter den første halveg...
Ved første mål, gik eks. Poulsen stadig med ryggen til og dirigerede rundt på folk, og opdagede egentlig aldrig at bolden var blevet sendt afsted. Kian og andersen, dårlig kommunikation og lader den dumpe ned imellem dem.
Andet mål gik vi stadig og diskuterede og skændes indbyrdes.
Og ja, nu bliver vi så udspillet og er slet ikke med i kampen mere.
Senest rettet af pr0j3ct 20. mar 2016, 13:32, rettet i alt 1 gang.
Nu har jeg aldrig set Hobro kampen som et vendepunkt. den vinder vi kun fordi Hobro var megaringe. Vi er tilbage i samme spor og kan ikke vinde kampe. Pilen peger på Thorup !!.
-
mousebreaker
Svært at se at vi kan kvalificere os til Europa i denne sæson. Det er så ringe at man slet ikke fatter det.
Kan dog være at vi kan komme i Europa i næste sæson hvor 7. Pladsen giver adgang!
Kan dog være at vi kan komme i Europa i næste sæson hvor 7. Pladsen giver adgang!
Senest rettet af mousebreaker 20. mar 2016, 13:34, rettet i alt 1 gang.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
Det er ganske enkelt ikke godt nok det der foregår i vores klub lige i øjeblikket. På alle spillemæssige planer.Chiquizito92 skrev:Det er rystende at se på hvor lallende, ligegyldigt og viljeløst vi starter anden halveg gang på gang. Synes ellers lige at første halveg ovenpå en udmærket kamp mod Hobro kunne virke som et lille vendepunkt. Men ak ...
/Cortez
Thorup har formået at splitte holdet fuldstændig fra hinanden. Det ser jo overhovedet ikke ud til, at spillerne ved hvad de skal, når de kommer under pres. Der skal naturligvis findes en løsning på dette snarest, ellers bliver det jo en ond spiral holdet kommer ind i..
Næhh.. det havde været et vende punkt hvis vi havde fulgt op idag. Men må nok desværre erkende at krisen ser ud til at leve i bedste velgående.tatoo skrev:Nu har jeg aldrig set Hobro kampen som et vendepunkt. den vinder vi kun fordi Hobro var megaringe. Vi er tilbage i samme spor og kan ikke vinde kampe. Pilen peger på Thorup !!.
Og ja Thorup ser ikke ud til at kunne løfte vores hold eller den enkelte spiller, som eks. Sisto.
Suk endnu en kamp, hvor vi kommer hurtigt foran, stiller os tilbage, kommer bagud, og nu spiller vi angrebsfodbold igen og presser Sønderjyske tilbage.
Hvorfor bliver vi ved med at stille os tilbage, når vi kommer foran??? Bliv nu forhelvede ved med at jagte næste mål!!!
Hvorfor bliver vi ved med at stille os tilbage, når vi kommer foran??? Bliv nu forhelvede ved med at jagte næste mål!!!
-
Chiquizito92
Nej, det er klart at Hobro ikke var/er et vendepunkt.
Det jeg mente var, at kampen idag - hvis vi havde fortsat som i 1. halveg ovenpå en stabil præstation mod Hobro - kunne virke som begyndelsen til et vendepunkt ...
Nu, mod anden halvegs slutning, tænker jeg bare - Ud, Thorup!
Det jeg mente var, at kampen idag - hvis vi havde fortsat som i 1. halveg ovenpå en stabil præstation mod Hobro - kunne virke som begyndelsen til et vendepunkt ...
Nu, mod anden halvegs slutning, tænker jeg bare - Ud, Thorup!
Blackout igen igen igen... Ufatteligt at oddsene bliver ved med at være så gode på vore modstandere... Det vil jeg så ikke klage over;)
Men vi sejler spiller for spiller hele vejen rundt... Inkl. keeper og træner
Det er forfærdeligt at se på!!!
Men vi sejler spiller for spiller hele vejen rundt... Inkl. keeper og træner
Det er forfærdeligt at se på!!!
Jeg vil gerne erkende, at jeg har haft håb for tiltro til Thorup, men jeg er enig med jer. Det er fuldstændig uaccepabelt hvad der foregår givet spillermaterialet og hvad de har vist de kan.pr0j3ct skrev:Næhh.. det havde været et vende punkt hvis vi havde fulgt op idag. Men må nok desværre erkende at krisen ser ud til at leve i bedste velgående.tatoo skrev:Nu har jeg aldrig set Hobro kampen som et vendepunkt. den vinder vi kun fordi Hobro var megaringe. Vi er tilbage i samme spor og kan ikke vinde kampe. Pilen peger på Thorup !!.
Og ja Thorup ser ikke ud til at kunne løfte vores hold eller den enkelte spiller, som eks. Sisto.
Vi er SÅ meget til grin og har været det længe....!
-
mousebreaker
Helt enig. Dog kan ingen træner stille noget op når forsvar og målmand ikke rigtig gider agere når der kommer et indkast mod bagerste stolpe. Ingen var presset. Alle tænkte at den tog makkeren nok så jeg piller lige næse i stedet. Det vildeste koks jeg kan huske.tatoo skrev:Nu har jeg aldrig set Hobro kampen som et vendepunkt. den vinder vi kun fordi Hobro var megaringe. Vi er tilbage i samme spor og kan ikke vinde kampe. Pilen peger på Thorup !!.
Gider ikke høre på alle de kommentarer fra klubben om at JT ikke har haft de rette betingelser. Jeg håber at der sidder en mand i London som ikke gider finde sig i mere og trykker på knappen, når de (Ankersen, Steinlein) nu ikke selv kan finde ud af det
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Der må være nogle spillere og træner som må kigge selv selv dybt i øjnene og spørge om de høre til i Fcm. Det her holder ikke længere og indse det nu Steinlein eller du og Thorup må gå-
Grotekst. Vi spiller SE ud af brættet i 30 min., og står derefter fint imod til pause. Hvad vi præsterer efter pausen, er så jammerligt ringe, at der bør rulle hovedet - hvis ikke på trænerbænken, så på banen.
Mikkel Andersen er fandme en dyr mand. Han lader et fucking indkast passere forbi(!) sig, og så er han Superligaens ringeste målmand i 1-1 situationer. Han er jo ikke i nærheden af at snuppe den bold endsige dække sit mål.
Selvfølgelig også klassisk at SE scorer årets mål på det tidspunkt, men det ændrer ikke på en skandaløs halvleg.
FØJ!
Mikkel Andersen er fandme en dyr mand. Han lader et fucking indkast passere forbi(!) sig, og så er han Superligaens ringeste målmand i 1-1 situationer. Han er jo ikke i nærheden af at snuppe den bold endsige dække sit mål.
Selvfølgelig også klassisk at SE scorer årets mål på det tidspunkt, men det ændrer ikke på en skandaløs halvleg.
FØJ!