kamptråd: SDR. vs FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: kamptråd: SDR. vs FCM

Indlæg af Steffen am »

Kampen her mod SønderjyskE er som bekendt d. 20.
Samme dag som vores 5 u19 landsholdspillere er indkaldt til landsholdssamling i Serbien, heriblandt Duelund og NK.
Nogen der ved om vores u19 spillere tager senere afsted eller om vi skal forvente Banggard, Royer eller Bödvar at se på højrebacken?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:Kampen her mod SønderjyskE er som bekendt d. 20.
Samme dag som vores 5 u19 landsholdspillere er indkaldt til landsholdssamling i Serbien, heriblandt Duelund og NK.
Nogen der ved om vores u19 spillere tager senere afsted eller om vi skal forvente Banggard, Royer eller Bödvar at se på højrebacken?
Uden at jeg ved det, så er jeg helt sikker på, at de bare tager afsted senere.

fcmguld2015

Indlæg af fcmguld2015 »

Mener reglerne er, at har du mere end 2 spillere på landshold omkring en kampdag, så kan man få kampen udsat.
Så mon ikke de er til rådighed - eller klubben vurderer, at kampen kan afvikles uden dem.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Det er rigtigt, hvis den er i spil her kan kampen sagtens blive flyttet i og med der er 5 der er indkaldt allerede fra d. 20.

Men ja, mon ikke Kent får ret.

oros

Indlæg af oros »

Griner. Mon ikke de fleste ved hvad der menes.
Det har ikke nogen særlig betydning. et er bare lidt sjovt, at SønderjyskE er så svær at forkorte rigtig. På FCMs hjemmeside kan man heller ikke finde ud af det...

henker

Indlæg af henker »

hvad bliver det af KBB???

stopper han? eller er han stadigvæk skadet? det er lidt underligt at Thorup ikke bruger ham længere..

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Svar som det ser ud nu.
- Nej, han har kontrakt til sommer 17.
- Han er stadig skadet ja.
- Foretrækker da at Thorup ikke bruger ham, når han ikke er klar.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nu plejer jeg at være lidt efter skribenter og journalister.

Men så skal man også kunne rose.
Synes optakten på tipsbladet i denne runde er en af de bedre. :)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... tjylland-4

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Håber ikke, at vi hopper med på den, med lange og høje bolde, som de godt kan lide at spille, men at vi spiller som vi kan og er bedst til. Vi skal diktere spillestilen. Jeg vil se vildskab i form af løb og kamp om andenboldene. Med en sejr, forstummer den sidste tids resultater og vi kan dermed koncentrere os om, at holde fat i toppen af superligaen. Alle skal vise ild i øjnene og vilje til, at vi SKAL have de 3 point.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Dejligt at se genvalg til alle 11! Om end jeg stadig ikke forstår, hvorfor man anvender Hassan i stedet for fremtiden (Duelund!).

Har en god fornemmelse.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Enig, men det er svært at sætte en mand af, der spillede godt og scorede i sidste runde.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

TrueWolfMidt skrev:Håber ikke, at vi hopper med på den, med lange og høje bolde, som de godt kan lide at spille, men at vi spiller som vi kan og er bedst til. Vi skal diktere spillestilen. Jeg vil se vildskab i form af løb og kamp om andenboldene. Med en sejr, forstummer den sidste tids resultater og vi kan dermed koncentrere os om, at holde fat i toppen af superligaen. Alle skal vise ild i øjnene og vilje til, at vi SKAL have de 3 point.
Hvad mener du med vi ikke skal hoppe på den med lange og høje bolde??

Har vi selv lavet andet i meget lang tid?

Jeg enig i at vi burde kunne andet end det, men det har vi bare ikke vist.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Tilfældigt - men ret godt headet ind af Novak :mrgreen: :!:
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

En fuldstændig perfekt halv time, og et godkendt sidste kvarter hvor SE presser os ned med alle deres "dødbolde".. Jeg håber, vi kommer ud og presser det første kvarter, i et forsøg på at lukke den til 3-0.

Fornøjelse at se angrebsspillet i dag, hvor vi får spillet nogle gode bolde ud i siderne, og får plads til gode indlæg. Og selvfølgelig dejligt at vores bedste angriber har succes - det kan blive vigtigt!

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

De bedste første 30 minutter spillemæssigt set længe fra drengene. Siden blev det lidt noget rod, men sådan må det vel være når SE skal presse på for reducering. Kunne ikke drømme om et bedre pause resultat og forskellen på kampen i dag og det første opgør vi spillede i Haderslev, er slående. I dag er vi med fysisk.

Godt arbejde bagude og jeg må sige at Nissen gør det bedre end man kunne forvente af ham. Imponerende.

Håber på en succes oplevelse i anden halvleg til Sisto. Det trænger han til. Der er sgu ikke meget der går hans vej.

Pusic viser hvorfor han er vores bedste angriber, med de løb han foretager i feltet.

Besvar