FCN - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

FCN - FCM

Indlæg af Kongeren82 »

Et tætpakket program, byder nu på en "hade" kamp, på kunstgræsset i Farum. Især Emro Mor hos FCN imponerede i deres første kamp, og ham skal vi have styr på.

Kampen i går imod FCK viste, IMO, med stor klarhed at Polle har brug for en tur på bænken og løsningen med Paul på top ikke duer.
Jeg håber vi prøver med Singh i denne kamp og at Pusic når at blive klar. Hvis vi ikke regner med Kadlec og Kian bliver klar, så håber jeg på nedenstående opstilling.

Billede

Da vi ikke vinder når jeg gætter på sejr til os, vil jeg undlade at jinxe ved at gætte på et resultat.

Steffen am

Re: FCN - FCM

Indlæg af Steffen am »

Uenighed om hvem der er kampens dommer.
Jens Maae eller Dennis Mogensen?
http://indkast.dk/index.php?nyhed=141435 - http://www.superstats.dk/program

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Hvis Singh ikke er på banen fra kampens start så fatter jeg ingenting

Han kommer fra den norske liga hvor jeg vil gætte på at kunstgræs mere er reglen end undtagelsen. Desuden så kunne Sparv vel godt bruge en pause. Ellers må Polle på bænken evt. sammen med Olsson.

Så kan Duelund også få en start.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Chiquizito92

Indlæg af Chiquizito92 »

Nu har offensiven efterhånden kørt decideret elendigt i umiskendelig lang tid. Noget nyt må prøves og noget må simpelthen ændres, så vi kan få gang i det rigtig gode spillermateriale, som vi trods alt har.

jeg håber derfor at Thorup (igen) finder den lille indre taktier frem (men denne gang på en måde der giver mening, og ikke at sætte den bedste spiller pæ bænken eller bruge den mindste angriber som eneangriber ... )

Jeg håber med andre ord på en 4-4-2, så vi kan få mere bevægelse og kreativitet ind i angrebet frem for de ubegribelige lange bolde.

Andersen
Rømer --- Kian/Banggaard --- Budorov --- Novak
Sisto --- Sparv --- Olsson/Singh --- Kadlec/Royer
Pusic --- Paul/Ureña

Kommentarer:

- Rømer har gjort det rigtig fint i 3 af 4 kampe efter min mening, så ingen grund til at panikindsætte 32 før han er helt oppe i gear.
- Kian før Banggard, hvis han er klar.
- Sisto er den bedste spiller i truppen, så han skal pinedød starte inde. Ellers kan vi heller ikke forvente at kunne realisere et stort salg til sommer.
- Olsson har gjort det fint i 2 af kampene og er på vej mod at blive rigtig god. Omvendt mangler han noget fysik og er for ustabil til tider. Derfor kunne det måske være spændende at se Singh
- Kadlec har vist en del mere kreativitet og er kommet frem til en del mere end mange andre spillere indtil videre. Med kontinuerlig spilletid, er jeg sikker på han rammer topformen. Er han ikke ovre skaden, ser jeg gerne Royers arbejdsiver og kampgejst få chancen denne gang.
- Pusic er den bedste angriber og bør derfor ganske enkelt start. Punktum.
- Om Paul eller Ureña vil fungere bedst med Pusic ved jeg ikke. Men jeg vil virkelig gerne se, hvilken dynamik en ekstra mand deroppe kan skabe.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg mener også vi måske skal have Singh i spil, eller i hvert fald skal vi stille op så vi kan vinde midtbanen. Mod både Aab og FCK taber vi kampen på midtbanen og så tonser vi lange bolde fremad. Hvis Singh er det der skal til, så giv ham chancen. Jeg er personligt i tvivl, jeg mener ikke opstillingen i sig selv nødvendigvis er så afgørende, det vigtigste er hvordan de 11 der starter kæmper. Jeg vil se vilje og dedikation, jeg vil se ild i øjnene på spillerne, jeg vil se vores erfarne spillere tage dirigentstokken og trække holdet frem. Jeg vil se det fra første fløjt, og ikke som mod FCK først når vi kommer bagud.

Bolden er rund, jeg kan leve med at vi taber kampe, hvis bare vi har gjort alt vi kunne.

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg synes Duelund skal havde chancen, frem for Hassan. Der er alligevel ingen fremtid i Rilwan, da han jo er fortid til sommer. Så giv da chancen til Duelund! Jeg er sikker på han er sulten.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Så er truppen udtaget.
http://fcm.dk/nyheder/truppen-mod-fc-no ... %A6lland-7

22 mands trup, hvor Pusic og Rasmus NK er med.

THenry

Indlæg af THenry »

Det tyder på et par skader - særligt i defensiven. Gætter på at Kian desværre er ude. Det samme kunne være tilfældet med Kadlec.

Det er super, at Pusic er tilbage. Jeg ser ham som vores bedste angriber, så forhåbentlig kan vi få ham i gang.

Jeg kunne godt se Singh få chancen på midtbanen sammen med Polle og Sparv.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kunne desværre godt tyde på det ja. Kunstgræsbanen hjælper dem nok heller ikke.
Er lidt splittet, for på den ene side tror jeg på kontinutet er nøglen, men kunne være en god kamp til Singh på kunstgræs at vise sig frem.

Med den store trup, er der vel 4 der skal sies fra. Tænker der godt kunne være nogle direkte enten/eller.
Kian - Daniel O'Shaughnessy
Bach Bak - Rasmus NK
Kadlec - Urená/Royer

Ved ikke med den sidste.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Hassan og Olsson på midten og JP på bænken. Gad vide hvad Singh tænker?

/Cortez

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Onuachu starter i front. Hassan på midten. Hvorfor indkøbte vi Singh - han må åbenbart ikke være den spiller som jeg troede han var.

Thorup ser Singh hver dag til træning - der må han eddermame ikke have gjort det ret godt. Vi må af med Pusic eller Thorup i næste vindue. Det kan ikke nytte noget at træneren ikke vil benytte truppens klart bedste angriber. Speechless.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Singh er ikke engang på bænken. Han må virkelig have været dårlig til træning... Det samme må Pusic..

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

Er Singh blevet skadet? Det kan også forklare de 22 spillere i truppen?
De nævnte også lige kort, at der har været en del skader, så kan være det.
FCM!
FCM!
FCM!

Cortez

Indlæg af Cortez »

mousebreaker skrev:Onuachu starter i front. Hassan på midten. Hvorfor indkøbte vi Singh - han må åbenbart ikke være den spiller som jeg troede han var.

Thorup ser Singh hver dag til træning - der må han eddermame ikke have gjort det ret godt. Vi må af med Pusic eller Thorup i næste vindue. Det kan ikke nytte noget at træneren ikke vil benytte truppens klart bedste angriber. Speechless.
Fuldstændig enig. Ikke at benytter Pusic (hvis han er klar. Han har jonbæret syg) er håbløst. Og Hassan på midten i stedet for JP eller Singh er talentløst. Hvad skal Hassan have så meget spilletid for? Han er jo væk til sommer.

Jeg bliver sgu mere og mere irriteret på Thorups dispositioner.

/Cortez

Edit: hvis Singh er skadet, trækker jeg lidt i land igen...
Senest rettet af Cortez 7. mar 2016, 18:40, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Cortez skrev:Hassan og Olsson på midten og JP på bænken. Gad vide hvad Singh tænker?

/Cortez
Ja og Pusic, når Paul igen starter, selvom han langt fra har været overbevisende. Derud over siger Thorup jo sådan set i det interview der lige har været at Paul pt. er første angriber.

Bliver vidst aldrig fan.

Besvar