DBU afviser klagen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: DBU afviser klagen

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det vil sige hvis bare man kan svindle sig hele sesonen igennem og saa holde den 2 dage til saa sker der ikke noget ved det.

Det bliver vel saadan lidt - alt hvad dommeren ikke ser, er tilladt!

Har man snydt og det bliver opdaget skal der ske konsekvenser - hvis det opdages inden for en rimelig tid. Ikke at jeg gider ha de soelvmedaljer - men kunne man ikke tvangs-nedrykke VFF :)

YahooSeeker [Bot]

Spillere fra andre kontinenter

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det har ikke noget at gøre med at han er udlænding, alle EU borgere har samme rettigheder som Danskere jvf. arbejdskraftens fri bevægelighed.
Men Fifa har lavet en regel om at spillere under 18 skal have en speciel tilladelse, for at spille, hvis de komer fra et andet kontinent. Den regel er specielt lavet for at undgå menneskehandel med unge afrikanere. For at få lov at bruge en spiller skal man overholde en masse regler om social indsats, i forhold til spillerne, og dokumentere man behandler dem ordenligt. Derudover, skal man som jeg forstår det, bruge spilleren på 1. holdet. Det er ikke nok at have ham i u truppen.
I England skal en sådan udlænding uanset alder være landsholdsspiller og spille min. x antal kampe for at kunne beholde sin opholdstilladelse, som jeg har forstået det. Ved ikke om der er et kamp min. i Danmark også.

Jesper BW1100

Re: Spillere fra andre kontinenter

Indlæg af Jesper BW1100 »

Baba Collins er ikke EU borger...

Besvar