Transfer sommer 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mike80

Transfer sommer 2016

Indlæg af Mike80 »

Lad os da få sparket den tråd igang.

Største ønske herfra: Forlæng med Hassan!! :)

mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

FCM2000

Re: Transfer sommer 2016

Indlæg af FCM2000 »

Hojre back skal man have fat i

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Er ikke kæmpe fan af at bedømme spillere på en enkelt aktion, men han så bestemt ikke heldig ud i dag.
Men nu er det heldigvis ikke hver dag vi spiller mod Memphis og han vel af mærke er i spil humør.
Synes i Herning-kampen højre siden så stærkere ud end venstre siden, er i hvert fald min observering.

Håber på KBB og Rømer kan klare den sammen indtil Munksgaard er klar og vi fortsat har noget akademiblod på holdet.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Rømer har gjort det ret godt efter min mening. Ser man bort fra hans kamp i aftes så kunne vi ikke forvente meget bedre af en back up på positionen.

Pione Sisto: hvad mon han kan skydes afsted for til sommer som det ser ud lige nu??
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Hvis Sisto fører den ild videre til ligaen, så kommer der til at være mange spændende klubber på spring for ham.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCM2000 skrev:Hojre back skal man have fat i
Enig. Men i min verden er det ikke for at erstatte Rømer, men for at erstatte bak Bach.
mousebreaker skrev:Pione Sisto: hvad mon han kan skydes afsted for til sommer som det ser ud lige nu??
Det er svært at sige. Men fortsætter han de gode takter, som det ser ud til at han har gang i, burde han kunne komme op på samme prisleje eller mere end hvad der var snak om i sommers. Men det kan også hurtigt ende galt. En lille nedtur på det forkerte tidspunkt og vi får ikke en brøkdel af hvad han takkede nej til fra Westham.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Birmingham mail siger Arsenal vil have fingerne i Paul.
http://www.holdnyt.dk/transfer-rygte/pa ... 2016-02-26

Når jeg fakta tjekker, kan jeg dog "kun" finde Aston Villa, Lecister Chelsea og Southampton omtalt.

Men er vel sådan en "der-var-agenter-på-stadion" historie. Tror også vi har snakket om før han vel ikke kan spille I England uden hverken europæisk pas eller landskampe.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Paul til Arsenal kommer næppe til at ske. Måske Sisto kan nå det niveau.

fcmguld2015

Indlæg af fcmguld2015 »

Acebone skrev:Paul til Arsenal kommer næppe til at ske. Måske Sisto kan nå det niveau.
Sisto er ikke i nærheden af at ramme et niveau, hvor han er aktuel i PL - det så man i kampen i torsdags.
Tror han skal via Holland/Tyskland inden han i givet fald ville skulle til PL!

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

fcmguld2015 skrev:
Acebone skrev:Paul til Arsenal kommer næppe til at ske. Måske Sisto kan nå det niveau.
Sisto er ikke i nærheden af at ramme et niveau, hvor han er aktuel i PL - det så man i kampen i torsdags.
Tror han skal via Holland/Tyskland inden han i givet fald ville skulle til PL!
Altså Sisto blev der tilbudt 50 millioner kr for, fra PL.
Og er også blevet storrost i England bl.a. har jeg set West Hams manager roser ham til skyerne.

Så hvis Sisto VIL til PL, tror jeg nu godt han kunne det. :)

Poul kan ikke så længe han ikke har spillet landskampe eller får et andet pas, så kommer vi nok ikke til at finde ud af.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Sisto er væk når vinduet åbner igen, ingen tvivl om det. Jeg hørte folk snakke rundt om på Old Trafford, Pione har efterladt et kæmpe positivt indtryk. Med en budkrig kan det her blive rigtig rigtig sjovt :-)

Jeg tror også Sisto med sindsro kan tage udfordringen op i PL, det rækker talentet absolut til.

Cortez

Indlæg af Cortez »

Tænker lidt at PL ikke passer til Sistos fysik. Det synes jeg mere den spanske liga gør. Desværre for os (FCM) er pengene bare ikke så store i klubberne udenfor top 2-3 stykker.

/Cortez

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

Cortez skrev:Tænker lidt at PL ikke passer til Sistos fysik. Det synes jeg mere den spanske liga gør. Desværre for os (FCM) er pengene bare ikke så store i klubberne udenfor top 2-3 stykker.

/Cortez
Hvad med Valencia? Rigmand i ryggen, og Gary Neville kunne godt tænkes at have set eller i hvert fald skelet lidt til Uniteds kampe.

Og ja, det virker lidt fjollet at påstå, at kampen i torsdags viste, at Pione ikke kan være aktuel til PL:

1. Han scorede et fremragende mål.
2. Det gjorde han også i den første kamp.
3. Han kunne allerede have været i West Ham, hvis han ville.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Må sige efter det jeg har set af Novak i de 7 måneder han har spillet i klubben har han ikke vist at han er en markant bedre back ind det vi havde. Han er medvirkende til at vores defensiv ikke fungere med hans lidt slappe måde at afvikle sit spil i presset situationer, samt ikke altid orienterende i spillet. Han rydder sikkert ikke, men tankevækkende at vi lige nu ser vores dyder som gjorde os til mester stille og rolig siver ud af holdet. Der skal virkelig noget bedre til på spiller siden hvis vi skal følge med Fck de næste år.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er også min tanke. Novak virker ikke bedre end Lauridsen. En back skal være god fremad banen, ja, men det primære må være at kunne udføre de defensive opgaver. Der synes jeg også Lauridsen var bedre end Novak. Problemet er også at vi pt. ingen konkurrence har til Novak.

Låst