Synes start-11 ser virkelig interessant ud!
Træningslejr.
Re: Træningslejr.
Jeg er også spændt 
-
TrueWolfMidt
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Ja vi kan jo måle vores præstation op imod Fck's og vel altid godt hvis vi kan slå en svensk storklub / og Alan kuhn.Christian skrev:og de viser den på kanal 9.
Ligeså spændende som en turneringskamp hvis du spørger mig.
Starten er bestemt godkendt. Synes det ser spændende ud.
Dog kom vi lidt ned på jorden igen, i 2. halvleg..
Det må man sige. Jeg undrer mig i øvrigt over Wolansky på mål. Hvorfor nu det?TheLegend skrev:Dog kom vi lidt ned på jorden igen, i 2. halvleg..
1 halvleg super
2 halvleg elendig
Sparv staerk i 1 halvleg
Bulgaren bund solid
Hassan ok
Kian Hansen skyld i maal
Duelund kunne ikke lofte opgaven I 2 halvleg
POUL en stor skuffelse
Den Polske maalmand ??????
2 halvleg elendig
Sparv staerk i 1 halvleg
Bulgaren bund solid
Hassan ok
Kian Hansen skyld i maal
Duelund kunne ikke lofte opgaven I 2 halvleg
POUL en stor skuffelse
Den Polske maalmand ??????
Hvordan gjorde Kadlec og Sisto det?
Kadlec synes jeg viste fine takter, omend han brændte en stor chance. Ellers var der ikke noget spektakulært ved hans spil. Dog intet det tydede på, at vi ikke stadig kan have rigtig store forhåbninger for ham i FCM.
Pione synes jeg ikke gjorde det specielt godt. Han virkede en smule træt til tider, og løb ofte ind i en mur af Malmö-spillere. Ofte satte han nærmest farten i vores spil ned, fordi han hele tiden hvilede på bolden. Det er også fint, hvis han derefter kan komme med eksplosive ryk, men det formåede han dog ikke i dag. Der var dog også fine momenter.
Derudover vil jeg også godt knytte en kommentar til Olsson, Pusic og Hassan, som jeg synes gjorde det rigtig fint i dag. Især Pusic spillede fremragende i første halveg.
Wolanski har absolut INTET at gøre på 1. holdet. Kian Hansen var for usikker og Rømer satte vel heller ikke mange fødder rigtigt.
Pione synes jeg ikke gjorde det specielt godt. Han virkede en smule træt til tider, og løb ofte ind i en mur af Malmö-spillere. Ofte satte han nærmest farten i vores spil ned, fordi han hele tiden hvilede på bolden. Det er også fint, hvis han derefter kan komme med eksplosive ryk, men det formåede han dog ikke i dag. Der var dog også fine momenter.
Derudover vil jeg også godt knytte en kommentar til Olsson, Pusic og Hassan, som jeg synes gjorde det rigtig fint i dag. Især Pusic spillede fremragende i første halveg.
Wolanski har absolut INTET at gøre på 1. holdet. Kian Hansen var for usikker og Rømer satte vel heller ikke mange fødder rigtigt.
Vil lige tilføje, at jeg synes det var utroligt rart at se KBB være i kamp i dag. Han viste fornemme takter de gange han var i aktion, og han ville virkelig kunne sætte et præg på vores guldkamp, tror jeg.
Vil ikke tage sorgerne på forskud, men det var netop Piones problem i efteråret. Håber Hassan er klar til at aflaste nu, så Pione kan få de pauser, der er nødvendige.SorteUlve skrev:Pione synes jeg ikke gjorde det specielt godt. Han virkede en smule træt til tider, og løb ofte ind i en mur af Malmö-spillere. Ofte satte han nærmest farten i vores spil ned, fordi han hele tiden hvilede på bolden. Det er også fint, hvis han derefter kan komme med eksplosive ryk, men det formåede han dog ikke i dag. Der var dog også fine momenter.
Til gengæld er det opløftende at høre, at Pusic virker skarp. Han var også god på de fysiske tester. Det vil være vitalt for os med et godt forår fra Pusic.
Jeg så kun de første 60 minutter og det var opløftende. Første halvleg var fremragende og vi burde have været foran med mere end et mål i pausen. Hvad der så sker i pausen ved jeg ikke, men Malmø havde i hvert strammet sig an.
Men en god træningskamp.
Synes Kadlec gjorde det godt, den aflevering til Pusics mål var klasse.
Synes Bodurov også gjorde det fint og Sparv var her, der og alle vegne. Flot at Kian er blevet klippet

Men en god træningskamp.
Synes Kadlec gjorde det godt, den aflevering til Pusics mål var klasse.
Synes Bodurov også gjorde det fint og Sparv var her, der og alle vegne. Flot at Kian er blevet klippet
Er der nogen der ved, hvordan klubben ser på Andre Rømers fremtid? Er han tiltænkt som erstatning for Kristian Bak på længere sigt, eller skal han op på midtbanen igen?
Jeg synes han er en fin trupspiller og gør det sådan set udmærket. Dog virker han ikke så naturlig som back, han er vel også midtbanespiller?, og det virker til at hæmme ham lidt. Jeg håber man vælger at placerer ham mere på midtbanen i fremtiden. Specielt fordi jeg har været meget imponeret af Rasmus Nissen i træningskampene. Han må være fremtiden på højre back!
Jeg synes han er en fin trupspiller og gør det sådan set udmærket. Dog virker han ikke så naturlig som back, han er vel også midtbanespiller?, og det virker til at hæmme ham lidt. Jeg håber man vælger at placerer ham mere på midtbanen i fremtiden. Specielt fordi jeg har været meget imponeret af Rasmus Nissen i træningskampene. Han må være fremtiden på højre back!
-
Steffen am
Ved ikke hvad planen er med Rømer, men han har selv udtalt at han ser sig selv som midtbanespiller, hvor jeg også synes han har gjort det ret så fornuftig.
Rasmus NK mener jeg nu normalt holder til i venstre side (hvad jeg også forventer i dag mod Atletico), men har vel været i forhold til de spillere til rådighed at han fik tjansen på højreback.
De eneste fuldblods højreback vi har er vel KBB og Munksgaard, hvor ingen af dem er klar til at spille.
Rasmus NK mener jeg nu normalt holder til i venstre side (hvad jeg også forventer i dag mod Atletico), men har vel været i forhold til de spillere til rådighed at han fik tjansen på højreback.
De eneste fuldblods højreback vi har er vel KBB og Munksgaard, hvor ingen af dem er klar til at spille.
Jeg kender heller ikke de langsigtede planer for Rømer, men med Sparv og Singh, der pt. kan spille sekseren (samt Kaan Kairinen og måske Gemmer om en sæson eller to?), så er vejen til spilletid større som højre back for Rømer, da Bak desværre er meget skadet.
NK er en allrounder (der vist både har spillet, back, kant og defensiv midt), der sagtens kan spille højreback. Det har tidligere været meldt ud, at klubben ser ham mest som højre back, men jeg ikke om dette stadigvæk holder stik. Jeg synes generelt NK ligner et spændende talent. Ellers har vi også Munksgaard, så det ser fornuftigt ud på positionen fremadrettet.
NK er en allrounder (der vist både har spillet, back, kant og defensiv midt), der sagtens kan spille højreback. Det har tidligere været meldt ud, at klubben ser ham mest som højre back, men jeg ikke om dette stadigvæk holder stik. Jeg synes generelt NK ligner et spændende talent. Ellers har vi også Munksgaard, så det ser fornuftigt ud på positionen fremadrettet.
-
Steffen am
Heh ja, NK spiller defensiv midt i dag.
Og mod Skive spillede han i hvert fald en halveg som 8'er.
Og mod Skive spillede han i hvert fald en halveg som 8'er.