Ola Tidman

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Ola Tidman

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Endelig...

Endelig blev mine bønne hørt, og stor var jublen i mit sind da de i dag i radiosporten kl 14.43 sagde at Erik Rassmusen havde valgt at det var Ola Tidman der skulle vogte vores mål idag og IKKE Anders Rassmusen..

Klart at han starter lidt nervøs... Men han kom da super godt igen.. Og han har en meget stor andel i at vi idag får 3 point.

Han SKAL starte inde næste gang..

BW 3087
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 25. jul 2005, 20:10, rettet i alt 1 gang.

tgjensen

Re: Ola Tidman

Indlæg af tgjensen »

Han må meget gerne få nogle flere kampe, så vi har et ordentligt grundlag for at sammenligne ham med AR.

YahooSeeker [Bot]

Arvid er småskadet!

Ja når 1. målmanden er småskadet kommer nr. 2 på banen.

Hvis der er en eneste der siger han var god idag så brækker jeg mig altså, der var jo intet at arbejde med!

YahooSeeker [Bot]

Re: Arvid er småskadet!

Så bræk dig...

Hvis du mener at Anders "Smørhånd" Rasmussen skal være 1. målmand i FCM ja, så skal jeg nok gå med ud og brække mig.

Den dreng har jo slet ikke kompetance til at spille med i superligaen..

YahooSeeker [Bot]

dette er ikke et personligt angreb :

HEKLER

Bræk dig fra nu af og til ja jeg ved ikke hvornår.....

syntes ikke Ola står en pragt kamp idag men det er altså bedre en AR.
Nu har jeg igennem længere tid passivt læst med om snakken omkring AR og har også rystet på hovedet af dem som bare sviner AR hele tiden,,,,men nu er det altså nok med dig. Du skam roser jo AR.BLINDT
VOGN OP MAND og kom ud under den sten du ligger under.... ;)
Som jeg ser det er AR nr 2 fra nu af og Tidman 1. PUNKTUM

Og så ha dig en god brækker for det gør jeg altså over dig med de indlæg.

YahooSeeker [Bot]

JEg vil slutte mig til koret og tiljuble at Erik Rasmussen er kommet til fornuft og sendt vores skadinaviske broder på banen istedet for Arvid.

AR lavede dog ikke nogen specielt store fejl i Brøndby, men er genelt mere usikker nede i det felt. Det smitter af på forsvaret der slet ikke stoler på ham. Man kan bare se idag at Tidman kommer ud af sit mål og snupper/sparker/slår/header/griber bolden.

Klasse at Erik blev klogere, så mangler vi bare Heinze på bænken og et salg af AR!!!!

YahooSeeker [Bot]

Lige mine ord.

Jeg har også fulgt debatten meget her på graven, men valgt først at skrive idag..

Tidman har mere autoritet i målet og snakker mere med de andre spillere.. Og han virker slet slet ikke nervøs som AR gør..

Dejligt med de 3 point idag.

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Samuelcutter skrev:
-------------------------------------------------------
> dette er ikke et personligt angreb :
>
> HEKLER
>
--- og

>
> Og så ha dig en god brækker for det gør jeg altså
> over dig med de indlæg.
>
>

Det er da utroligt! Kan man ikke skrive pænt i dette forum. STOP DEN MUDDERKASTNING!!!! Hvis ikke man kan få andre til at lade være med at svine nogen til, uden selv at gøre det, så er man godt nok langt ude... Vi har alle vore meninger og det er ikke alle der er lige ferm til at formulere det - på den måde det er meningen det skal formuleres på - som de ville. Der kan smutte et ord eller andet.

Jeg har aldrig været tryg ved AR, selvom han har gjort det godt (især i de perioder, hvor PSJ var skadet/karantæne). Beviste derefter, at han skulle være førstevalg - i mangel af bedre. Jeg er ikke - af gode grunde - ude på træningsbanerne og det er der nok heller ikke ret mange af jer der brokker sig der er. Derimod ved jeg at en som Hekler er en af dem, som ved mest om hvad der sker i klubben/BW. HAN er ude på træningsbanerne og ved hvad der foregår. Derfor har han sin holdning. Vi kan bare konstaterer, at AR ikke er den sidste sikre skanse, man har brug for på et, formodenligt, tophold.

Når en keeper bliver skadet/karantæne er det godt at have en, som, i hvert tilfælde ikke væsenligt svækker holdet, man kan sætte ind.

Så drop personforfølgelsen og mudderkastningen / KÆMP for (råb på) Midtjylland!

FORZA FCM

ulv865

micco

Indlæg af micco »

Hekler skrev:
> Ja når 1. målmanden er småskadet kommer nr. 2 på
> banen.
>
> Hvis der er en eneste der siger han var god idag
> så brækker jeg mig altså, der var jo intet at
> arbejde med!

Frissparket lige uden for feltet sidst i anden halvleg så nu lidt små farlig ud fra der hvor jeg var?! men det kan da være du havde set den forbi mål???

Iøvrigt havde han vel også et par gode forudseende ingreb uden for feltet? situationen som rigtignok aldrig rigtig blev farlige...

Man har en holdning til man tar en ny..... Men så der jo ogs dem der har så svært ved at sluge sin fejlvurderinger at det aldrig kommer til det.....

micco
(var vores 1. reserve i midterforsvaret, Magnus Troest, iøvrigt også småskadet??)

YahooSeeker [Bot]

JEg syntes overhovedet ikke at man kan tale om mudderkastning her ingen eller personforfølgelse.......Folk kalder det her et debatforum og her bliver tingene vendt og vejet.

Herinde bliver spillerne vurderet og her er der tid til kritik, men også ros. Hvis vi interresere os for holdet så vurdere man spillerne.

Mudderkastning og Personforfølgelse.............. NEJ.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg har lige et spørgsmål:

Hvad havde I sagt, hvis vi havde tabt i dag ?

Tidman viste ikke noget specielt i dag. Sjovt som folk overser Tidmans gevaldige brølere i 1. halvleg.
En blød bold som han taber for fødderne af Berglund, som dog skød forbi.
Lidt efter løb han ud for at bokse bolden væk fra Simon A. Pedersen, men han ramte fordi, hvilket skabte en kolossal chance til Esbjerg, som de dog heller ikke fattede at udnytte, i deres gennemførte elendige 1. halvleg :-)

Peter Ross - 1. division er min drøm !!

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Han skriver da netop at han startede usikkert men spillede sig op, så mon ikke det var de 2 kiks du omtaler.

Mener da også han viser noget, der var 3 gange hvor han kom rigtig godt ud af målet og virkede som ekstra sweeper, noget AR ikke har som sin force.
Der udover har han da 2 rigtig gode refleks redninger og laver vel ikke flere end de 2 fejl du omtaler.

Så alt i alt en godkendt præstation.

Men giv nu manden en chance og nogle kampe, så er det jo nemmere at tegne sig et billed.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Ja, men det var ikke forklaringen.
Iflg. optakten fra træneren inden kampen, havde de valgt Ola fordi de vurderede han var bedre ved høje bolde i feltet og bedre til at komme ud af sit felt.

YahooSeeker [Bot]

Nielsen skrev:
> Han skriver da netop at han startede usikkert men
> spillede sig op, så mon ikke det var de 2 kiks du
> omtaler.
>
> Mener da også han viser noget, der var 3 gange
> hvor han kom rigtig godt ud af målet og virkede
> som ekstra sweeper, noget AR ikke har som sin
> force.
> Der udover har han da 2 rigtig gode refleks
> redninger og laver vel ikke flere end de 2 fejl du
> omtaler.
>
> Så alt i alt en godkendt præstation.
>
> Men giv nu manden en chance og nogle kampe, så er
> det jo nemmere at tegne sig et billed.

nok forståeligt at Ola havde lidt nerver på idag, jeg er helt enig gi ham lige så mange chancer som Anders R. så vil selvtilliden også være der. Jeg syntes Ola er langt mere bevægelig i sit bur end AR

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Han gjorde det fremragende, og uanset årsagen til at han startede inde så synes jeg Erik skal give ham chancen igen i næste runde!

Tjek lige manden, der er pondus i ham

http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri54.jpg (must see!)

http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri38.jpg

http://www.black-wolves.com/billedgalle ... leri56.jpg

Besvar