FCM-Esbjerg - tråden
-
Jesper BW1100
Re: Lidt forsinket negativt nyt
Jesper Mikkelsen er gået ud af kampen, hvilket må skyldes en skade... Traore har taget over i midterforsvaret sammen med Bak 
-
schou
den nyhed har jeg trodsalt faaet.... lidt skidt. haaber sgu ikk det er noget alvorligt. Han bliver jo bedre og bedre for hvert minut han spiller.
-
YahooSeeker [Bot]
Hattrick?
Jeg tror snart "Farlige Frank" scorer hattrick! 
Det har jeg på fornemmelsen .. =)
Det har jeg på fornemmelsen .. =)
-
Jesper BW1100
Hehe også et stykke tid siden jeg hørte det, men glemte bare at skrive det midt i alle målene 
Ja håber ikke det er alvorligt med Jesper... Han er en meget stærk spiller, men håber Traore kan tage over hvor han slap i dag
Ja håber ikke det er alvorligt med Jesper... Han er en meget stærk spiller, men håber Traore kan tage over hvor han slap i dag
-
Jesper BW1100
Re: Stilen fortsætter
Frank og David har haft et par chancer, og det virker på P3 somom vi sidder tungt på den kamp. Esbjerg har kun været farlige et par gange på kontra
-
tgjensen
Hvis I hører noget om hvordan Traoré klarer sig dernede må I endelig sige til! Det er åbenbart ikke hans favoritplads...
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Stilen fortsætter
Okay..
Lyder godt .. (=
Lyder godt .. (=
-
Jesper BW1100
Re: Halvleg
Vi har en halvlegsføring på 2-0, og ifølge P3 er det fuldt ud fortjent... Tegner godt 
-
tgjensen
Re: Halvleg
Så kan 3-0 sgu ikke gøre det... David skal også lige have en god start på sæsonen 
-
Jesper BW1100
Re: Tæt på 3-0
Pimpong har bolden i kassen, men der var offside... David Nielsen og Mikkel Thygesen har også været farlige efter pausen, mens indskiftede Murcy har været lidt for farlig for Esbjerg
-
Jesper BW1100
Re: Udligning i Haderslev
SønderjyskE er kommet på 1-1 mod AGF. Målscorer Henrik Hansen...
-
Jesper BW1100
Re: Viborg 2-0
Tilskuerne i Viborg må være i et kæmpe dilemma pt... Skal der jubles? For ja, ganske rigtigt.. Målscorer var Thomas Frandsen...