Nye spillere til FCM??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
kopien

Nye spillere til FCM??

Indlæg af kopien »

Sakset fra FCM.DK

Trods de fire skadede spillere, Klaus Madsen, Søren Skriver, Ulrik Lindkvist og Klaus Kjærgård, regner Thomasberg alligevel med at opgaven bliver overkommelig for FCM....

Klaus Madsen og Klaus Kjærgaard, hvem er disse spillere?

Synes det er lidt pinligt at fcm ikke læser deres nyheder igennem før de poster dem...

Det er jo ikke fordi deres hjemmeside i forvejen er supergod!

kopi
Senest rettet af kopien 24. jul 2005, 22:29, rettet i alt 1 gang.

Jean / BW# 1238

Re: Nye spillere til FCM??

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

kopien skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er jo ikke fordi deres hjemmeside i forvejen
> er supergod!

Ja, og i nyheden om truppen er der 14 spillere istedet for som de skriver 15. Pinligt, men langt fra første gang.

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Jean / BW# 1238 skrev:

> Ja, og i nyheden om truppen er der 14 spillere
> istedet for som de skriver 15. Pinligt, men langt
> fra første gang.

Tja, hvad kan man forvente.
- Vi blev i sidste sæson 3. bedste hold, var utrolig tæt på andenpladsen.
- Vi nåede pokalfinalen
- Vi havde landets 4. højeste tilskuersnit på hjemmebane
- Vi havde og har landets fedeste FODBOLDstadion
- Vi er i det hele taget godt med.
Men FCM's hjemmeside hører sgu stadigvæk til i 1. division.

Keep the faith
Smørtyven - Som ikke fatter hvorfor FCM ikke gør noget ved det.

Jean / BW# 1238

smørtyven skrev:
> Men FCM's hjemmeside hører sgu stadigvæk til i 1.
> division.

Ja, men det er ikke kun hjemmesiden. Et design gør ikke alt. Det er folkene bag, som fejler... hårdt sagt, men det må jo være sandheden. At læse nyhederne igennem et par gange tar ikke lang tid.

Ny hjemmeside, mere koncentration og flere nyheder og feautures (som er opdateret!), JA TAK!

Og nu gider jeg ikke de svar med; "Du kan da bare selv lave en hjemmeside" og "Hvis du er så god, så meld dig frivillig".

1. Jeg er ikke ansat hos FCM.
2. Jeg får ikke løn for det. Det er der andre der gør.
3. Jeg er slet ikke nok inde i sagerne til at ku' gi' nyheder fra truppen, fx skader osv.

Kom så FCM! Få bestilt en ny hjemmeside, med en masse features, og løn en mand for at opdatere dagligt og han skal så ha' alle relevante informationer omkring truppen osv.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Ja det gik sgu godt sidste sæson, men havde vi økonomisk overskud ???

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Altoriso skrev:
> Ja det gik sgu godt sidste sæson, men havde vi
> økonomisk overskud ???

Nej...! Men derfor kunne man godt ofre nogle flere ressourcer på at holde de mange fans opdaterede....

Keep the faith
Smørtyven - som godt er klar over det var et retorisk spørgsmål.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

smørtyven skrev:
> Altoriso skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ja det gik sgu godt sidste sæson, men havde
> vi
> > økonomisk overskud ???
>
> Nej...! Men derfor kunne man godt ofre nogle flere
> ressourcer på at holde de mange fans
> opdaterede....
>
> Keep the faith
> Smørtyven - som godt er klar over det var et
> retorisk spørgsmål.
>

Den skal jeg lige have forklaret. Man kommer ud af året med et underskud på 8 mill. men skal ofre ressourcer på at holde de mange fans opdateret? Hvordan hænger det lige sammen?

Lund

Jean / BW# 1238

Thomas Lund skrev:
> Den skal jeg lige have forklaret. Man kommer ud af
> året med et underskud på 8 mill. men skal ofre
> ressourcer på at holde de mange fans opdateret?

Det er drejer sig ikke om millionbeløb for en god hjemmeside, som kan "holde" i mange år. Jeg kender ikke priserne, men jeg vil tro at 100.000 vil gøre meget ved det. Og det er et engangsbeløb. Folkene til opdateringer er jo ansat. De skal bare ha' lært at læse korrektur, samt hvordan man opdaterer de forskellige feautures.

Det er ikke bare fans der bliver opdateret. Det er den almindelige tilskuer. Og det er medierne og sponsorerne.

YahooSeeker [Bot]

fcm.dk

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

At have og holde en hjemmeside vedligeholdt og opdateret, koster mellem ½-1 mio. alt afhængigt af anmitionsniveauet. Det kræver mindst en fuldtidsansat person. Jeg har hørt rygter om at FCM forhandler om en alternativ løsning. Nu må vi se.

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Thomas Lund skrev:

> Den skal jeg lige have forklaret. Man kommer ud af
> året med et underskud på 8 mill. men skal ofre
> ressourcer på at holde de mange fans opdateret?
> Hvordan hænger det lige sammen?
>
> Lund
>
>
Jamen det betyder at det ikke nødvendigvis behøver koste en formue at lave en god og informativ hjemmeside.
Nu mit firma f.eks. Der har jeg købt en cms løsning, hvor sådan nogen Ikke-Nørder som mig kan sidde og lave stort set det hele. Jeg ander ikke en klap om programmering og html og hvad det nu ellers hedder.
resultatet er en hjemmeside som vel informationsmæssigt ligger på det 3dobbelte af fcm.dk og udgifterne har været relativt små ca. 40.000,- inkl. en masse features, som jeg ikke skal trætte jer med at nævne.
Det eneste man skal ofre er tiden, og det er måske i virkeligheden her skoen trykker.

Keep the faith
Smørtyven - Hell yes

Jean / BW# 1238

Re: fcm.dk

Hekler skrev:
> At have og holde en hjemmeside vedligeholdt og
> opdateret, koster mellem ½-1 mio. alt afhængigt af
> anmitionsniveauet.

Hvem har bildt dig det ind? Der findes ufatteligt mange firmaer der laver hjemmesider. Det kan laves så selv folk uden den store IT-erfaring kan tilføje nyheder, billeder, opdatere fx kampinformationer og andet fakta.

> Det kræver mindst en fuldtidsansat person.

Bestemt ikke. De antal ting der er på fcm.dk nu kan alle holdes opdateret i en håndevending, når systemet først er lavet. Det tidskrævende er skrivning af nyheder, men det bruges der jo ikke den vilde tid på.

> Jeg har hørt rygter om at
> FCM forhandler om en alternativ løsning. Nu må vi se.

Det lyder godt.

YahooSeeker [Bot]

Øhh, hvad for dig til at tro at det er så dyrt? Nu er det altså sådan at et design koster, men ikke så meget.. Opdateringerne kan læres med en simpel admin side, af den almene ansatte..
Thomas Kbh..

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

jeg er udemærket klar over at man kan få lavet en fin hjemmeside med cms løsning for mellem 30 og 100.000, men det er heller ikke den engangsudgift jeg hentyder til.

Jeg er også klar over at en hjemmeside ikke nødvendigvis behøver at koste mere end måske 200.000 om året at holde opdateret men når sparekniven svinges, så rammer den alt og så er det ikke realistisk at tro at det er højeste prioritet. Den opmærksomme fan har måske lagt mærke til at for et halvt år siden var der to mere ansat i administrationen. De opgaver der blev varetaget af disse to personer må nødvendigvis fordeles på resten, så tiden bliver sikkert prioriteret anderledes.

Når det så er sagt, så er jeg egentlig fuldstændig enig i at FCM burde bruge nogle penge på at opdatere for jeg mener at profileringen de får ud af det giver pengene ind igen. Men det kan være at direktionen har en anden opfattelse.

Lund

bruno

Indlæg af bruno »

For mig at se har FCM slet ikke råd til at lade værer med at forny den.
Det hanler slet ikke kun om servies men om at promver kluben og skabe størst mulig interese om kluben,det er det kluben skal leve af,ingen interese,ingen sponsor,ingen tilhænger OSV. En hjæmmeside i dag har meget pr værdi,det meide hvor kluben kan komme ud med ders engne budskaber uden at skulle slike pressen bag i,for at at de skal skrive det rigtig som vi vil hører.
Vi vil underholdes og havde nyheder til tiden,vi vil ikke gå glip af noget.
Prøv at se på nogle af de udlandske klubers hjæmme sider der er web tv fra præsse møder,træning. lyd filer med udtalser fra spiller osv. spil for børn.
Du kan også se siden viasat tog superligan op og kom med en total dækning med optakt flerer timer før er interresen stegen voldsom,med tilskuer tal der stiger år for år.Interase skaber merer interase.

YahooSeeker [Bot]

Det er sku da også folkene der koster pengene, jeg har hørt at det er beløb i den størelse som bl.a. Brøndby bruger.
Jeg er da godt klar over det kan gøres billigere men hvis du ikke har nogen der kan veligeholde siden, så vil du altid have et efterslæb, og skulle rette om med en ny side hvert år eller to.

FCM forhandler vist også om at få nyhedsformidlingen outsourced, hører jeg.

Besvar