Hvem skal vige pladsen til Traore?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Hvem skal vige pladsen til Traore?

Indlæg af Altoriso »

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu så vi jo i Ligacuppen at Troest er 1. reserve i
> forsvaret, hvor han startede i Bak´s fraværd, man
> så Traore blev brugt på midten.
>
> Jeg har ikke set noget der viser noget andet. Hvor
> får folk ideen fra at Traore skal splle i bagerste
> kæde?

Vi så også i Liga-cuppen at Troest var noget svingende i sin præstation, og som andre påpeger, så var Traore vist skadet i de kampe.

Så det skal da ikke udelukkes at ER i en given situation, ville spille med en mere rutineret spiller i forsvaret.

Så selv om jeg også tror at Troest skal have pladsen på længere sigt, så er det da bestemt ikke umuligt, at man kan sætte Traore derned..

Chap - FCM4EVER

Indlæg af Chap - FCM4EVER »

Hekler, ska jeg jo så heller ik sige om ER havde gjort. Men hvis det var mig, ville jeg helt klart ha sat traore derned. Da han er meget mere rutineret, og har spillet rigtig mange gode kampe for fck oxo.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Chap - FCM4EVER skrev:
> Hekler, ska jeg jo så heller ik sige om ER havde
> gjort. Men hvis det var mig, ville jeg helt klart
> ha sat traore derned. Da han er meget mere
> rutineret, og har spillet rigtig mange gode kampe
> for fck oxo.
>
> Casper Andersen

Det er helt i orden, det er bare lidt svært når folt skrive at det tror noget, fordi det ofte intet har at gøre med grundlag i en viden, som vi har diskuteret eller noget nyt som vi andre ikke ved. Hvis man skal kunne disutere så må folk jo fremlægge deres bagrund for at tro det de gør, elers så er det jo bare en mening.

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

Derudover har Traore, til både Forza og tipsbladet, samt et hav af andre nyhedsmedier udtalt at han skifter for at få spilletid på hans favoritplads (den defensive midt) og dermed udvikle sig på denne plads. At han måske kan benyttes som en nødløsning i kampene, er en ting, men jeg tror faktisk at han helst vil have lov til at fokusere på lige netop sin egen plads.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Bjørn skrev:
> Derudover har Traore, til både Forza og
> tipsbladet, samt et hav af andre nyhedsmedier
> udtalt at han skifter for at få spilletid på hans
> favoritplads (den defensive midt) og dermed
> udvikle sig på denne plads. At han måske kan
> benyttes som en nødløsning i kampene, er en ting,
> men jeg tror faktisk at han helst vil have lov til
> at fokusere på lige netop sin egen plads.

Mener ikke direkte at have set at han skifter for at få spilletid på sin favoritplads, men bare spilletid, men du kan måske lige finde et par links...

Iøvrigt kan jeg heller ikke se at vi kan bruge ham som andet end nødløsning i forsvaret

Bjørn

Indlæg af Bjørn »

> Mener ikke direkte at have set at han skifter for
> at få spilletid på sin favoritplads, men bare
> spilletid, men du kan måske lige finde et par
> links...

Nu er jeg typen der køber papirudgaverne af de ovennævnte fodboldaviser, og det er i dem at jeg har læst det. Derfor gider jeg ikke finde et link, istedet vælger jeg så at indsætte et citat fra Traore i optaktsmagasinet fra Forza. "Jeg blev flyttet meget rundt. Men hvis jeg skal udvikle mig mere som fodboldspiller, har jeg brug for noget kontinuitet. Det får jeg kun ved at spille den samme position nogenlunde fast. Det håber jeg på at komme til i FC Midtjylland." Andetsteds i interviewet siger han også at hans foretrukne position er på den defensive mitbane. Så helt afmarcheret er jeg trods alt ikke.

Kent

Indlæg af Kent »

Da Ørgaard præsenterede Traore inden dagens kamp lagde han ikke skjul på, at det var planen at Traore skulle afløse MH.

Så umiddelbart er det den plads han er købt til - og også der, jeg ser ham.

Kent

NME

Indlæg af NME »

Kent skrev:
> Da Ørgaard præsenterede Traore inden dagens kamp
> lagde han ikke skjul på, at det var planen at
> Traore skulle afløse MH.
>
> Så umiddelbart er det den plads han er købt til -
> og også der, jeg ser ham.
>
> Kent

Ok, også det som han gav udtryk for i kampprogrammet idag.. Men synes nu han gjorde det meget godti forsvaret.. Var god til at presse modstanderen, og god i hovedspillet. Men den svaghed som folk har påpeget har været hans hurtighed (eller mangel på samme), og det blev måske bare ikke udnyttet nok af EfB idag..

Besvar