Kanon slag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Kanon slag

Indlæg af mnm123 »

Sådan nogle fjolser som smider kanon slag ned for an på banen ca 10. meter fra de forreste tilskuer som er dækket ind af de yngste tilskuer, hvad fanden er det de tænker med disse mennesker. Jeg sad på Faxe langt ned mod dem og min søn på 4 blev meget bange, men snakkede med en som havde flyttet sig væk fra stå området og kommet over på Faxe, skal vi virkelig være dårlige tilskuer nu hvor resultaterne ikke køre vores vej.

Det bedste ved denne lille historie var da jeg snakkede med en fra security i pausen at de kunne eller ville ikke gøre noget for at finde personen eller personerne.

Vi er ved at udvikle en negativ stemning på Mch syntes jeg med de seneste episoder på hjemme bane.

100x

Re: Kanon slag

Indlæg af 100x »

De security folk på mch er en joke
En samling gamle og mildest talt overvægtige fjolser der går efter " de nemme " sejre i form af at bede børn i udebanetøj om at dække sig til men når folk i udebanetøj over teenage alderen befinder sig på neutrale tribuner bliver der ikke sagt noget.

Stemningen på mch generelt afspejler vel spillet ganske godt, når der er noget at klappe af så klapper man ?

Hvis de spiller mindre godt er der vel længere mellem klapsalverne ?

En ganske naturlig reaktion vi er vel på stadion fordi vi vil underholdes ikke at vi skal vinde alle kampe men man kan også tabe med støvlerne på ?

For at være helt ærlig så har jeg mine tvivl om de gængse sange nogen side kommer til at brede sig til de andre tribuner simpelthen fordi de er så dårlige som de er.

De gange hvor jeg har stået i nærheden af "asa" området skal man finde sig i en blodsprængt teenager på barrieren der brøler at man skal synge med, sang kommer af lyst ikke tvang.

Nå nok med al den negativitet, spillerne er trætte og vi har mange skadede jeg tror på at skuden nok skal vende, vi er bare i en down periode, håber bare ikke den er for lang.

974

Indlæg af 974 »

øh forstår ikke ret meget af ovenstående indlæg i denne sammenhæng 100x...?

til topic, så synes jeg at det er yderst sjældent at der fyres kanonslag af, og tænker at det jo nok var specielt tiltænkt til dette derby mod Viborg

Af og til kommer der også nogle ind, som måske næsten kun gider at komme til disse kampe, og kun fordi de så tænker at nu kan de lave lidt ballade...
Så vidt jeg har hørt så råbte capos også at det ikke skulle gøres igen, så det har nok ikke været videre "planlagt"

Jakla

Indlæg af Jakla »

kanonslag og ballade udenfor stadion

http://www.dr.dk/nyheder/indland/jysk-f ... ammenstoed

Flovt....

Noerum

Indlæg af Noerum »

Bliver spændende og se, om politiet får indflydelse på kamptidspunktet i fremtiden. Derby lørdag kl. 20 dagen efter folk har fået løn.. :lol:

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Hvis det er det, der skal få de som føler sig større end klubben til ikke, at opføre sig som fjolser, hilser jeg det velkommen.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

hjernedødt at kaste med kanonslag. Så er den ikke længere end det. Det ligner også mere og mere at vi som FCM fans er helt splittet hvad angår Viborg. Hvis der var en virkelig rivalisering mellem Viborg og FCM som ramte bredt så ville stadion jo være fyldt hver gang til de opgør. Men det lader til at det kun er noget mellem fangrupperingerne og så har medierne taget det op. Stadion ser jo altid halvtomt ud mod Viborg.

De der har kastet med kanonslag håber jeg får en karantæne på et par sæsoner med betinget livstid. Man kan ikke tillade sig at tilsidesætte andre menneskers sikkerhed på den måde. Den dag det går galt så står man formodentlig også til en fængselstraf - endnu en grund til at tænke sig om.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er altså så dumt at kaste sådan noget, jeg står selv og fotograferer to meter fra hvor den lander. Der er ingen grund til at sprænge sagesløse børn, eller FCMs egne fotografer i luften, vi holder alle med FCM ;-)

oros

Indlæg af oros »

Der er måske nogle, der rigtig gerne vil vise, at de er lige så "store" som Københavnerne? Så FCM kan få rigtig store bøder med tilhørende karantæner. Sprængte nosser avler ellers ikke mange børn.
Tænk jer dog om for f.....!

Men BW har på vanlig vis ingen kommentar. Men man er jo også kun "officielt" imod pyro! Ja, faktisk er selv formanden pro pyro - i al (u)officiel hemmelighed naturligvis - vedtægter til trods.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Og stadion er røgfrit !!!!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lad nu være med at blande romerlys og kanonslag sammen, oros. Den diskussion får ingen noget ud af igen.

De fleste kan vel blive enige om, at kanonslag og stadion ikke hænger sammen. Folk, der tager kanonslag med ind og kaster det fra en menneskemængde, er helt væk.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

oros skrev:Men BW har på vanlig vis ingen kommentar. Men man er jo også kun "officielt" imod pyro! Ja, faktisk er selv formanden pro pyro - i al (u)officiel hemmelighed naturligvis - vedtægter til trods.
Hvad har det med noget som helst at gøre?

Hvis det var et medlem af BW der smed kanonslag skal jeg personligt sparke hans røv ud af fanklubben. Jeg er også imod pyro som det er nu, men jeg ser intet problem i at der arbejdes på en løsning hvor det kan fyres af under sikre rammer.

Du kan til gengæld være 100% sikker på at formanden i hans egenskab som formand til en hver tid vil fordømme brugen af pyro, men som privatperson har han sgu da fuldstændig ret til at mene som han vil.

Men oros, jeg vil spørge om du er medlem af fanklubben? Kender formanden personligt?

Hvis du har yderligere ting du er utilfreds med, så er der generalforsamling d. 29/11 i fanloungen, hvor alle medlemmer af BW kan få orde. Der kan man også få ansigt på alias.

oros

Indlæg af oros »

Administrator skrev:
oros skrev:Men BW har på vanlig vis ingen kommentar. Men man er jo også kun "officielt" imod pyro! Ja, faktisk er selv formanden pro pyro - i al (u)officiel hemmelighed naturligvis - vedtægter til trods.
Hvad har det med noget som helst at gøre?

Hvis det var et medlem af BW der smed kanonslag skal jeg personligt sparke hans røv ud af fanklubben. Jeg er også imod pyro som det er nu, men jeg ser intet problem i at der arbejdes på en løsning hvor det kan fyres af under sikre rammer.

Du kan til gengæld være 100% sikker på at formanden i hans egenskab som formand til en hver tid vil fordømme brugen af pyro, men som privatperson har han sgu da fuldstændig ret til at mene som han vil.

Men oros, jeg vil spørge om du er medlem af fanklubben? Kender formanden personligt?

Hvis du har yderligere ting du er utilfreds med, så er der generalforsamling d. 29/11 i fanloungen, hvor alle medlemmer af BW kan få orde. Der kan man også få ansigt på alias.
Jeg er medlem af BW. Jeg forventer og kræver derfor, at såvel bestyrelsen som formanden bevæger sig inden for gældende vedtægter og målsætninger. Dette uagtet graden af min aktive deltagelse i det daglige.
Aktuelt har jeg ikke hørt formanden fordømme hverken brugen af pyro eller kanonslag - har du?
Der bliver smidt kanonslag ind på banen - og formanden for BW er larmende TAVS! Lad mig høre ham sige HØJT og TYDELIGT i medierne: Det er BW imod - stop det!
Det gør han bare ikke. Jeg tror, han synes, det er rigtig fedt. Ellers ville han vel tage afstand fra det. Højt og tydeligt.
Det er sq en ringe fan, der opfører sig en sådan måde, at det koster klubben penge. Mange penge!

Formanden har skam fundet mit alias og sendt mig et skamfuldt brev. Der stopper det så - for han svarer ikke på mit svar.

I øvrigt: hvad synes du - skal vi stræbe efter BIF da de var "bedst" - eller erkende og derfor afholde os fra at benytte pyro under enhver form (incl kanonslag)? Eller er du parat til at betale?

974

Indlæg af 974 »

Du er da fuldstændig ude af proportioner oros!!

Vil næsten vædde hvad som helst på at det ikke er et BW medlem der har kastet med kanonslag!
Ergo skal og behøver BW principielt ikke blande sig - med mindre de hører noget andet (at det eks. er BW medlemmer)

At du har et behov for at tydeliggøre din egen mening må du jo så bare sætte igang med - eks. kan du jo stille op til bestyrelsen?

Undskyld mig - for mig virker det til at du er en forsmået fan med en kampagne du mest kører for din egen skyld
Men jeg synes at du skal sende et forslag til et punkt om dette emne til næste generalforsamling, så skal det sgu nok komme op, og endda sikkert også med mulighed for at blive vedtaget
Duk naturligvis selv op for at fremføre din sag :-)
MEN lad være med at køre på at formanden skal dit og dat - så virker det bare til at være en form for personlig "vendetta" (lige i denne sag - det er jo ikke første gang vel??)

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

974 skrev:Du er da fuldstændig ude af proportioner oros!!
Er han eller det han siger? :)

Jeg er ikke selv med i fanklubben, men derfor kan jeg da godt have en holdning. Jeg er enig med Oros så langt at formanden for fanklubben ifb med hændelser på stadion i fangrupperingens område, bør gå ud og markere hvad fanklubbens holdning er. Vel at mærke hændelser der stiller klubben og fanklubben i et dårligt lys. Uagtet hans/hendes personlige holdning naturligvis. Er han/hun forhindret kan formanden vel give stafetten videre til næstformanden som så kan komme med en officiel meddelelse. Jo alvorligere hændelsen er, desto vigtigere er at man kommer med fanklubbens holdning og evt afstandstagen så hurtigt som det nu kan lade sig gøre.

Derimod er jeg uenig i den personlige kritik mod formanden - at tavshed er ensbetydende med at formanden synes det er i orden at kaste med kanonslag. Det er helt ud i skoven og bør være mere velbegrundet/underbygget end den vage begrundelse Oros kommer med. Som det ser ud nu er beskyldningen under al kritik og bør kaste en undskyldning af sig.

Bare min mening ..
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Besvar